Hello darkness, my old friend

24 6 19
                                    

Ik ben terug getagd door iemand die ik getagd heb.

Help.

2x.

Maar ik ga aardig zijn en ze gewoon doen, want dat doe ik bij bijna elke tags.

En dus ook bij deze twee.

Tag 1.

Getagd door:  CookieDonutMonster

Wist je dat ik je had getagd vanwege het eten in je naam?! IK VIND JE NAAM GEWELDIG EN DAAROM TAGDE IK JE EN NU MOET IK HET OVERNIEUW DOEN! *cries*

Wist je dat ik je had getagd vanwege het eten in je naam?! IK VIND JE NAAM GEWELDIG EN DAAROM TAGDE IK JE EN NU MOET IK HET OVERNIEUW DOEN! *cries*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


1. Ik heb heel veel genante momenten, die ik mij niet meer kan herinneren. Dus ja. Gaat nogal moeilijk. Of nou ja. Mijn stem slaat de afgelopen maand heel erg vaak over. Want ik heb de baard in de keel, terwijl ik een meisje ben.

Voor al drie jaar.

2. Mijn enige crush zal mijn koelkast zijn. Of mijn rekenmachine. Mijn koelkast heeft geen naam, maar mijn rekenmachine heet Joep Passers. Zo goed?

3. Nee. Ik weet niet waarom, maar ik ben er niet echt een fan van. Ik hou meer van gewoon, getekende kunst met een potlood of pen. Idk why. Sorry.

4. Pokémon op de DS? I know I'm a nerd, maar ik speel al vanaf kleins af aan Pokémon. En hé, er zijn dudes in de dertig die het nog steeds spelen dus zo erg ben ik ook weer niet. XD

5. Mijn achternaam? Idk. Er is maar een iemand hier op WP die mijn achternaam kent, dus ja.. *kuch* Budster *kuch*

Ik tag CookieDonutMonster  terug. Want het is niet cool dat ze mij terug tagde, terwijl ik haar tagde vanwege haar koele naam. EN ZE WAS EEN VAN DE EERSTE WAAR IK AAN DACHT!!

Tag 2.

Ook getagd door:  CookieDonutMonster

Je naam past wel goed bij je want je bent echt een monster.

Okay. Weer fftjes 10 oninteressante feitjes opnoemen van mezelf. Zucht.

1. Het is nu 00:18

2. Ik hoor te slapen

3. Mijn kat snurkt

4. Ik heb een (wss chronish) acute blaasjeseczeem en ik haat het zo erg, want het komt random optreden en ik heb er nu last van en moet mijn handen insmeren zometeen.

5. De zalf die ik moet gebruiken is een Hydrofiele créme. Wowie.

6. Ik flikkerde zojuist bijna van me bed af.

7. Mijn bed is een twijfelaar. Dus geen tweepersoonsbed, maar ook geen eenpersoonsbed.

8. Ik heb vandaag een 1,1 gehaald voor Duits, maar dat betekend bij ons dat je iets moet inhalen. Ik moest namelijk nog iets inleveren. Lol.

9. Ik ga zometeen een youtube filmpje kijken.

10. Ik heb een tijger onesie aan.

Okay en ik tag CookieDonutMonster  ALWEER terug. Dus ja.

Doei.


(Ik had dit hoofdstuk al eerder gepubliceerd, maar Wattpad heeft het geontpubliceerd. *kijkt Wattpad boos aan*)

I.M.A.G.I.N.E.Where stories live. Discover now