Ja, je leest het al.
Kunst.
Geweldig vak.
Alleen verpruts ik mijn opdrachten af en toe vanwege de stress (van andere vakken en tijd te kort)
En ik kreeg dit jaar geen cijfers, behalve voor de toetsen.
De toetsen gingen niet zo goed, dus ja. Lol.
Ik mocht na mijn diploma-uitreiking mijn map met kunst shit mee naar huis nemen, dus dat heb ik gedaan, want er zit eentje in die ik wel leuk vind. (En ik hang mijn kunst shit vaak in mijn kamer op)
Dus ja, hier is het.
(Sorry voor de foto's. Oeps. Blijkbaar heb ik ze niet goed genomen)
Dit is de voorkant van mijn kunstmap en hij valt best mee als ik eerlijk ben. Het thema was pop-art. Dus ik heb maar wat gedaan.
Dit is mijn favoriet, van de gehele inhoud in de map. Deze heette beweging. (Of btw waarschuwing, bijna alles bevat katten)
Ik weet niet meer hoe deze heet.
Ja. Dus. Deez. Het idee was leuk.
De rest niet. Het heet eerbetoon en ik moest dus een eerbetoon aan/voor iemand maken.
Het maken ervan was leuk. De eerste keer toen ik klaar was, was ik tevreden. Maar als ik er nu naar kijk, dan ben ik er teleurgesteld erin. XD
Ik weet eigenlijk niet meer hoe deze heet. Deze viel mee. Ik had echt geen idee hoe ik er een spiegel van moest maken tho.
De naam is liefde. Maar ik wilde niet die typische liefde shit, waarbij een koppel loopt te zoenen met zonsondergang ofzo. Dus heb ik het thema een beetje verdraaid naar eerste liefde. Het zijn namelijk nog kinderen, als je dat niet niet. (Je ziet het niet, hé? Am I that bad.. lol.)EN DAT WAS HET.
Ik had ook mijn praktisch examen kunnen laten zien, maar ik schaam mij er een beetje voor. Ik had heeeel veeeel tijdnood en heb het toen afgerommeld, waardoor het er voor geen meter uitzag. (Alhoewel het zonder waterverf er ook niet uitzag)
MAAR JA.