Dus ik heb het negentien hoofdstukken geleden gehad over de perfect guy en als ik eerlijk was bestaat er niet zoals een "perfect guy."
Want iedereen heeft dingen die zij aan zichzelf of die anderen aan hun haten. EVERYBODY HAS IMPERFECTIONS. Dus ja. Nobody is perfect. Face the truth dreamer Zoë.
Maar dus. Ik denk eerder dat ik het had over de perfect guy.
In mijn dromen.
Eentje die niet bestaat. You know. Dus ik zal hier eventjes voorleggen met wie ik mijzelf later zie. (Waarschijnlijk zal ik forever alone zijn, omdat ik een rare nerd ben)
- Het liefst langer dan mij. Al is het maar 1 of 2 centimeters. Idc. Het lijkt mij gewoon een beetje awkward om boven je boyfriend uit te torenen. (Been there, done that)
- Pizza?? Love Pizza please? Pizza is life.
- Als hij mijn katten uit elkaar kan houden dan bravo. Dan zal ik meteen verliefd zijn. Sommige mensen *kuch* IncredibileMihi *kuch* houden mijn katten soms niet uit elkaar. En als ik eerlijk ben heb ik bepaalde mensen daar een paar keer voor geblockt. XD Niet omdat ik boos was, maar omdat ik zo was van: PFF. IK PRAAT ZO FACKING VEEL OVER ZE EN JE HOUD ZE NOG NIET UIT ELKAAR. LOL.
Maar hey, je moet maar geïnteresseerd zijn in katten.
- Hij moet mijn vaders flauwe, irritante, droge maar rare humor kunnen doorstaan. Want ik heb zijn humor geërfd. ^^
- Hopen dat ie kan koken. En anders nemen we samen kooklessen. Waarschijnlijk van mijn moeder bij mij thuis. XD
#FaaltMetKokenHeelErg
Mijn beste vriend kwam afgelopen zaterdag langs, want ik was home alone die avond en hij hielp mij met taco's maken (nog nooit gemaakt (ik had de twee avonden daarvoor pizza gegeten)). En ik was echt hulpeloos en zat hem telkens als een puppy die geen idee had wat ze moest doen hem aan te kijken. Uiteindelijk besloot hij dat ik te sloom was met het snijden van de courgette en dus nam hij het over. En ik was zo van: "HALLELUJA." Maar tegelijkertijd ook zo van: "nooo, hij mag niet alles doen. Dat is oneerlijk voor hem!"
En dus ja. Hij bleef logeren en ging de volgende morgen rond de middag weg want ik was ziek en had overgegeven en wilde het liefst mijzelf in mijn bed verzuipen. (Ik ben een zielige dramaqueen als ik ziek ben --> is mijn moeders schuld. XD)
- Hij respecteert mijn keuzes en ik respecteer zijn keuzes. Because if we are made for each other, then we can't fight each other. Lol.
- No homophobe of een racist. I don't like those kind of people. Sure hij mag geloven in weet ik veel wat. Al gelooft hij in eenhoorns. Zolang hij niet gelooft dat homo's of getinte mensen naar de hel moeten. Idk. Ik wist geen voorbeeld.
- Ik hoop heel erg dat mijn future invisble boyfriend mijn personal space en social anxiety kan waarderen. Want mijn batterij moet af en toe opladen en dan ben ik pas klaar om sociaal te zijn. En misschien klinkt dit stom, maar ik heb hier af en toe echt heel erg veel last van. Maar ik doe mijn best om dat aan mijzelf te veranderen, zodat ik niet telkens bijna flauw val als ik eraan denk dat ik volgend jaar een opleiding moet volgen op een school met niemand die ik ken.
- En ik hoop dat hij mij niet uitlacht als hij erachter komt dat ik een fobie heb voor het donker. Want niemand snapt het en iedereen die erachter komt lacht me uit. *fluistert* "bitches"
- Ook hoop ik dat hij niet zo'n guy is die altijd de laat is. I HATE BEING LATE. IT'S ONE OF THE MOST STRESSFUL THINGS IN THE WHOLE WORLD. FOR ME. LOL.
OKAY THAT'S IT. ZIJN DIT TE HOGE EISEN??? Tenslotte heb ik bij veel: "Ik hoop gezegd... XD"
Als hij minstens voldoet een paar dingen dan ben ik al happy. Voor mij zijn de katten gewoon het belangrijkst en als ik een kat met mijn future boyfriend neem dan zorg ik ervoor dat de kat onder mijn naam staat. Hoe dan ook! LOL. XD
MAAR JA. DAT WAS HET. BYE BYE.