K🐱T, K🐱T, K🐱T, K🐱T

51 10 40
                                    

Mijn kat Fee is echt gestoord.

Ze gaat mauwen, dus roep ik haar en ze komt boven. Met een knuffeltje of speeltje in haar bek. Dan legt ze het voor mijn bed neer en gaat mij en het speeltje aanzitten staren, alsof ze wil zeggen van: Gooi dit freaking ding.

Dus dan gooi ik het van de trap af en rent ze erachterna, waardoor ze bijna van de trap af flikkert. En dan begint het weer helemaal overnieuw. 5 keer achter elkaar.

Het is schattig.

Maar ook weer niet. *-*



Ook heb ik afgelopen weekend mijn verjaardag gevierd. We hadden chocoladetaart uit Duitsland, citroencake uit duitsland en appeltaart. Uit Nederland.

Normaal maakt mijn moeder een kunstwerk van de chocoladetaart, waardoor het te machtig is en niemand zijn stuk opkrijgt. Deze keer vond ze hem lelijk. Maar iedereen at hem op. Waarom? Omdat, ik wilde dat ze een normale chocoladetaart maakte met geen poespas erop. En toen vond iedereen hem lekker. XD

Maar ja.

Taart.

En tja, ik heb niet veel gekregen voor mijn verjaardag, maar ik was er blij mee. En daar gaat het toch om?

Ik heb:

-Een nieuwe telefoon gekregen (van me ouders)
-Een tapijt voor in me kamer (ik lig er elke ochtend op, zodat ik op de grond met Poppie kan knuffelen)
-Oost-Indische inkt. (Ik heb geen kroontjespen, dus daar moet ik eerst nog voor kijken XD)
-Gewone kleureninkt (me nichtje had de kleuren uitgekozen en daarom kreeg ik natuurlijk roze XD)
-Een polaroid camera (alle foto's die ik tot nu toe heb gemaakt zijn van mijn katten. XD)
-Fineliners
-Kwasten
-Money Money Money
-Kussentjes
-Schilderpapier
-Glasverf
-Gum

En that's it. Nu ik het lijstje bekijk is het toch wel veel. XD

Maar ik ben er erg blij mee (vooral met me tapijt XD)

En me verjaardag was erg leuk.

Maar ja,

DOEI.

I.M.A.G.I.N.E.Where stories live. Discover now