I wanna write something

44 5 64
                                    

Ik wil iets schrijven. But I don't fucking know what. XD

Sooooo HELP.

XD

Zijn er mensen die suggesties voor me hebben?

Die zo zijn van: IK HEB EEN IDEE, MAAR BEN TE LUI OM HEM UIT TE SCHRIJVEN. HIER ZOË.

*-*

LOL

Ik had zelf ideetjes. En wil ze uitschrijven. Alleen niet voor nu, want ik moet leren voor me herkansing van eco tentamen (IK BEN ZO SLECHT IN ECO SAVE ME (HET IS ME HOOFDVAK... *KILLS HERSELF* ))

Maar dus, mijn ideetjes waren dit:

- Gozertje word vermoord, maar leeft dan weer. HIJ KAN NIET DOOD, WANT DE BOY ZIT VAST IN DE TUSSENWERELD. Poor him. Niemand kan hem zien. XD Behalve geesten en doden. En misschien wel een bepaalde girl of boy... TAM TAM TAM.

- (een idee die heel erg lijkt op die hierboven) Een meisje word vermoord, want ik hou van mensen vermoorden. Lol. En verandert in een geest die niet rust krijgt, totdat ze haar moordenaar vind. Helemaal in haar uppie probeert ze haar moordenaar te vinden en gaat ze "lol" trappen in haar school waar iedereen om haar rouwt. Maar dan is er 1 iemand die niet rouwt. En dat is haar aartsvijand. Want deze aartsvijand kan haar zien...

- Een verschrikkelijke nerdie boy heeft de hots voor een bipolaire guy.

- Een jochie met anorexia is verliefd op de boy in de winkel waar ze allebei werken en dus schrijft hij hem liefdesletters.

- Een zoetsappig, fluffy verhaaltje over twee guys.

- FLUFF FLUFF FLUFF

- Zolang het maar gay af is

- CLICHÉ SHIT

- Shit waarvan je dacht dat het Cliché zou zijn, maar uiteindelijk blijkt het totaaaaaal niet cliché te zijn.

- Prins word verliefd op: IDK. Maar zijn vader keurt de IDK niet goed. XD

- Genré die al op wattpad staan. Zoals weerwolf, poëzie, Young Adult ENZV




ZO. Dus eh. Ik heb ergens een idee over. Een vaag ideetje. En daar komen de génres boyxboy en weerwolf in voor. Maar ik heb zo maar het gevoel dat niemand dit zou lezen. DUS EH. Zou iemand dit lezen? Gwn benieuwd. Ik weet nog niet of ik het ga uitwerken. Maaaaaaar jaaaaaaa.

BYE. LAAT EEN REACTIE ACHTER WAT JE GRAAG ZOU WILLEN LEZEN!!

I.M.A.G.I.N.E.Where stories live. Discover now