WEERWOLF ALARM (WAARSCHIJNLIJK)
Wist je dat het pijn doet als je hart breekt?
Het voelt alsof er duizenden naalden in worden geboord.
Alsof het uit elkaar word gescheurd, waardoor er alleen nog maar eenzame flarden overblijven.
Het voelt alsof je hart weer aan elkaar word genaaid, zodat je het uiteindelijk weer uit elkaar kan trekken.
Zo voelt het.
Alleen dan tien keer erger.
Tenminste, voor mij dan.
Zodra een weerwolf zijn of haar mate vind, word diegene tot over zijn oren verliefd.
Vlinders in je buik zorgen ervoor dat je telkens giechelend naar je mate kijkt en de glimlachjes die je van je mate krijgt, zorgen er alleen maar voor dat het gevoel nog erger wordt.
Het is verschrikkelijk...-
Fijn.
Het vinden van je mate is een van de belangrijkste dingen die er zijn. Zonder een mate is een weerwolf niks. Zonder een mate kan een weerwolf gelijk gedag zeggen tegen het leven. Zonder mate, vreet een eenzaam gevoel je vanbinnen op, waardoor al je liefde en vreugde afsterft. Het zorgt er gewoon voor dat je in een depressie komt.
Ook worden er tweede kansen aan weerwolven gegeven. Jammer genoeg gebeurt dit zelden.
Je kan niet alleen in een depressie komen als je mate al dood is voordat je hem of haar kent. Er bestaat namelijk ook zoiets genaamd, afwijzing. Het verschrikkelijkste wat er bestaat. Je voelt de mateband die zich al vanaf het begin opbouwt afbrokkelen en je hart breekt. De meeste weerwolven word het teveel en weten niet meer hoe ze moeten leven met een gebroken hart.
Zoals ik.
Ik was dat ene geval dat werd afgewezen door haar eigen mate.
Maar nu kan hij mijn kont kussen.
Want, ik grijp mijn tweede kans.
LOL. DIT IS EEN SLECHTE SAMENVATTING. NOU JA. DOEI.