Pro Noeminka11 za nejrychlejší hlasování :D
Když jsem se vzbudila, spal v křesle u mojí postele. Byl tak krásný.
Ne, nikdy nebude můj!
Jeho srdce patří jiné.
Když jsem vešla do jídelny máma tam nebyla. Barce koukal do hrnku a něco si pro sebe mumlal, táta četl dnešní noviny. Ráno bez mámy, je zbytečné ráno. Než jsem dosedla na židli, ze schodů dolů se přivalil Rigger rovnou do jídelny.
"Dobré ráno Riggere." snažila jsem se o klidný a přesto rýpavý tón hlasu.
"Jé... vy jste tu už všichni?" nějak se zadýchal...pousmála jsem se ale za chvíli mě to přešlo.
"Jojo, až na matku. A abych nezapomněl... Sani, po snídani se za ní máš stavit."
Na jídlo jsem neměla ani pomyšlení, co mi tak může chtít...hmm abych uklidila, zašla nakoupit?
Barce si nejspíš všiml, že jsem trochu mimo a zase toho využil ve svůj prospěch.
Dokud jsem neucítila chlad na své hrudi, bylo mi dobře. Studilo to tak, že nebylo možné vydat jedinou hlásku.
"Barci!" okřikl ho Rigger
"Ano?!"
"Co to provádíš?!!"
"Probouzím ji. Nevidíš?!"
"Barci! Riggere! Do svých pokojů! Už toho mám dost! Sani, bež se převléknout a pak jdi za matkou!"
A je rozhodnuto.
"Můžu dál?" ptala jsem se škvírou u máminých dveří.
"Jojo, jen pojď."
Nevypadala nemocně a ani vyděšeně. Seděla u stolku na kterém bylo plno kvalitních líčidel a zrovna se nahýbala k zrcadlu. Nechápu, jak jich jeden člověk může tolik vlastnit. "Královna mi poslala dopis, to víš že?"
"No, jo." Měla jsem ho přece v ruce.
"Tuto skutečnost na chvíli necháme stranou. No, jednoduše...psala mi, že král chce pořádat pro šlechtice každoroční výběr královských dravců. "
"Zní to zajímavě, ale mám takový dojem, že je v tom háček."
"Budeš asistovat svému otci, ale nesmíš být moc vidět. Rigger a Barce budou poblíž dělat něco užitečného. Mno, královna chce, aby jsi věděla o VKD, tedy o výběru královských dravců všechno důležité. Nemám nejmenší tušení proč, ale musíš. Tvůj otec ti pomůže, i tví bratři ale něco tě naučím jen já...
"Ahoj tati. Přišla jsem kvůli tomu výběru dravců."
"Dobře, dobře. Něco málo ti o tom povím. Takže... ráno v den Výběru se nachystá první "dráha". Je to v podstatě zvláštní drát, který vede elektrický proud, ani slabý ani silný, a na něm je připevněná mrtvola zajíce nebo půlka lišky, ta nevodí elektřinu. Ten drát je v pohybu. Zní to nebezpečně, já vím... Úkolem dravce je chytit mrtvolu tak, aby se nedotkl drátu. To by mělo za následek poškození jeho křídel a následné utracení. Na začátku je 50 dravců, vyhrají jen ti nejlepší. Samozřejmě to má háček, dráhy jsou čím dál tím složitější a kořist rychlejší. V posledních třech drahách jsou i lidé na koni -rozrušovači-, ale nejsou cílem. "
"A co tam teda budu dělat já?"
"Na začátku se přihlásíš do soutěže se svým návrhem dráhy, to může kdokoli. Pak budeš hlídat dravce, aby nikdo nepodváděl a na konec pojedeš na jednom z koní jako rozrušovač."
"A Rigger a Barce?"
"Mají v soutěži své dravce, které chtějí dát královským princům jako dar. Budou mít práce až nad hlavu."
"Na jakém koni pojedu?"
"Na svém." mrknul na mě jedním okem a já věděla co to znamená.
Taková malinko nudnější část :D ... ale to přijde ;)
ČTEŠ
Under the wings : Sparrow
FantasyKaždý rok jiná rodina, jiný dům, práce a zkušenosti. Jednou služka, jindy švadlena, nebo pekařka. Na venkově, v bytě, nebo schovaná za hradbami. Kam vlastně patří? Tichá, přátelská, problémová, nebo pořádná. Kolik tváří má a jaká je její vlastní? Př...