Chapter 12.

3.9K 147 15
                                    

12. Klub

 "You look sad. When you think he can't see you. Are you okay? And don't just say you are, because I know what that means, looking sad when you think no one can see you. "

- Rea, što da radim s tobom? – upitao je Zayn, uzimajući bocu pive iz malog hladnjaka. Rea ga pogleda, strah se vidio u njenim velikim plavim očima, ipak uspjela je svoje tijelo održati mirnim. Pogriješila je, i sad je došle vrijeme za njenu kaznu.

- Oprosti, neće se više ponoviti. – glas joj je zvučao tako slabašno i krhko, da se Zayn nasmijao na njenu dobru glumu. Znao je da je ona bila najplaćenija konobarica, a sad je shvatio i zašto. Bila je dobra glumica i mogla je izigrati bilo kojeg muškarca, pa bilo kojeg osim njega. On je vidio pravu nju, ispod sve te silne smiške i naizgled nevina i umilna izgleda, vidio je zmiju. Žalosno je odmahnuo glavom.

- Nema druge šanse kod mene, znaš to. – otpio je gutljaj pive i uživao u njenom gorkom okusu, smjestivši se dublje u kožni naslonjač za svojim stolom domaće izrade. Ostavio je bocu na stolu, dok ju je u tišinu promatrao.
Rea je bila veoma lijepa, posjedovala je tračak nevinosti zbog čega je njena ljepota dolazi do isticaja. Plava kosa, gotovo bijela pružala se u loknama do ramena, s malom crnom mašnom koja je izvirivala iz mase uvojaka na njenom tjemenu. Dva velika plava oka, davala su joj anđeoski izgled. Ipak, nitko nije mogao primijetiti zlobu i iskvarenost u njima, jer dobru ju je skrivala. Rumeni obrazi i mali nos te sitne usne. Zapravo više je sličila na porculansku lutku, nježna i lomljiva.

No to se nije moglo reći za njenu odjeću, nosila je usku bijelu košulju koja je otvoreno kao na pladnju pokazivala svoj dekolte te kratke crne hlačice i crne štikle na vrtoglavo visoku petu. Stvarno je bila predivna i bila je njegov tip. Opasna i seksi. Ali nije dobio reakciju kao i inače, nije osjetio ništa. Samo gađenje. Namrštio se, što se to događa s njime.

- Zayn. – tiho ga je zazvala, i on je opazio sjenu kako prelazi njenim lijepim licem. Prišla mu je zaobišavši veliki stol i sjelu mu u krilo. Svojom tankom, blijedom rukom putovala mu je licem dok je spajala svoje usne s njegovim. On je nepomočno sjedio u svojem naslonjaču. Osjetio je njen jezik na svojim usnama no nije ih otvorio, jednostavno nije imao dobar osjećaj. Bijesno je odgurne s sebe no Rea samo odskoči na stol ispred njega. Provokativno je prekrižila noge i zagledala se u njegove oči samo da bi ni sekundu poslije skrenula  pogled. Nitko ga nikad nije mogao dugo gledati u oči, čuo je glasine kako su mnogi u njima vidjeli đavla ili neku drugu smrtnu spodobu. Zayna to nije previše brinulo, nikada na svojim rukama nije imao tuđu krv, samo je imao pravila i željeznom ih šakom provodio. Ubrzo su ljudi pretjerali u opisivanju njegova karaktera te je postao strah i trepet svim živim bićima koja su čula za njega. Njemu je pasalo tako, imao je određeni utjecaj i moć. – Uvijek si volio moje poljupce. Što je bilo? – upitala je dok je se nogom trljala o njegove noge. Zayn je samo jednom pogledao i ona je prestala, strah se ponovno uvukao u njene oči.

- Rea, bez obzira na naše poznastvo. – jedan cerek mu pobjegne s usana, jer njihovo poznastvo je bilo dugo i veoma intimno. No sada mu je nešto drugo bilo na umu. I plašilo ga. – Moram te kazniti. Znaš da ne odobravam kada moji zaposlenici prodaju drogu u mojim klubovima. I to još grozne kvalitete. Shvaćaš u čemu je problem? – upita ljubazno, dok je ponovno uzeo bocu pive, i sada je potegnuo dobar gutljaj.

- Znam, ali trebao mi je novac. Imam bolesnu mamu i treba mi... – Zayn je ušutka jednim pokretom ruke.

- Ne volim kad me se laže. Pogotovo kada ja znam istinu. Uvijek provjerim sve svoje zaposlenike, i to osobno. Prođem kroz svaki spis u kojem se nalaze i svakog člana njihove obitelji. Tvoja mama živi veoma dobrim životom s svojim petim mužem u Parisu. A ti trebaš novce za novu odjeću. Ja znam sve. – odgovorio je Zayn hladno. Rea je tiho zajecala, ali nije više imao strpljenja za njene igrice. Ustao je i prišao vratima te ih širom otvorio. – Dobila si otkaz, više nisi dobrodošla u nijedan klub u mojem vlasništvu a ako čujem da si rekla ijednu riječ protiv moje klauzule o diskreciji, pa poznaješ Billa i Moa. – kimnula je i obrisala suze s lica te krenula van. Na izlasku je snažno zamahnula kosom i Zayn je osjetio njen jako Gucci parfem, nimalo nalik na ruže. S treskom je zatvorio vrata iza nje, ljutit sam na sebe. Misli mu stalno bježe na Bellu. U svakoj prekletoj ženskoj traži nju, zato se distancirao.

Već je dva dana nije vidio, od one noći kada ju je sanjao. Bio je kukavica... bilo ga je strah što će mu ona sve napraviti, ta njena neiskvarena nevinost i dobrota. Uništiti će ono što je stvarao godinama, ako joj dopusti. A najgore je bilo to što se on nije više mogao suzdržavati, morao ju je vidjeti. Sutra. Obećao je samom sebi.
Pola sata kasnije, ulazio je u vlastiti klub, DemonsEye, buka ga je zaglušila kao i sparina. Mrzio je biti ovdje. Stajao je na vratima između dva tjelohranitelja dovoljno velika da sruše jedno podeblje drvo bez ičije pomoći.

Tijela nabildana i glave obrijane s nebrojenom količinom tetovaža i piersinga. Ulijevali su strah i to je jedino bilo važno. A i bili su dobri momci, malo tupi ali dobri pokeraši. Zayn je duboko udahnuo i počeo se provlačiti između znojnih polugolih tijela koja su se njihala u ritmu glazbe. Oni nisu znali tko je on, nitko osim njihovih zaposlenika nije znao tko je on. Štitila ga je klauzula o diskreciji. Za ove dangube on je bio gospodin Moole. Bogati francuz koji je otvarao nove klubove po Engleskoj. I to ga činilo sretnim. Volio je slobodu koju je imao kao Zayn Malik, student engleske književnosti koji je volio tulumariti. Ipak ovi klinci su osjećali neku snagu i moć koja je isijavala iz njega te oni koji su još bili pri svijesti s poštovanjem se micali s puta.

Dok je putovao prema VIP-zonu, vidio je tako puno mladih lica i tupih pogleda. To su sve još bila djeca s otvorenom budućnošću. Ipak, nije osjećao krivnju, bilo mu je drago što se opijaju u njegovu klubu gdje se može pobrinuti za njih. A oni koji se drogiraju, pa tu on ništa ne može, jedino se droga nije smjela unositi unutra niti se prodavati. Kao što ni maloljetnici nisu smjeli unutra, no ipak ih je bilo.

Stao je ispred još dva tjelohranitelja, nije morao reći ni riječ a oni su već maknuli crvene baršunaste konopce. U VIP-zoni je bilo tiše i svježije, ona se sastojala od niza elegantnih i skupih separea. Moglo se lakše disati i hodati. Konobarice su prolazile bez problema i posluživale goste. Nosile su za razliku od Ree, bijele košulje s crvenim hlačicama i crvenim platformama. Vidio je novčanice zagurane u njihove grudnjake i hlačice, znao je da su mrzile svo ovo pipkanje ali zato je imao snagatore. Da ih se spasi. Sve su to bile dobre djevojke koje su zbog raznih razloga skrenule s pravog puta i on im je nudio pomoć. One koji su htjele mogle su ići na tečajeve i postati netko, no bilo ih je malo. Mnoge su htjele samo novac. I to je bilo izvan Zaynove moći, nije ih mogao tjerati da uče.

Prišao je najudaljenijem stolu, onome koji je zapravo bio najbliže izlazi. Maknuo je crni prozirni zastor te sjeo na kožni kauč. Na crnom stoliću je bila crvena svijeća koja je bacala nekakvu svjetlost u ovom odvojenom svijetu. Zidovi su isto bili crni s obrisima nekakvih cvijetova, nikako ženstvenih, više misterioznih. Na istim tim zidovima su bile postavljene lampe koje su osvjetljavale strop. Pa ovo mjesto nije bilo u tami. Bilo je sigurno i diskretno.
Pogledao je u dečke koji su tu sjedili. Jedini ljudi kojima je bezuvjetno vjerovato. Nešto što bi mogao nazvati prijateljima.

Najniži od njih, plavokosi irac, ali ne i najslabiji. Nosio je bijelu majicu kratkih rukava koja je otkrivala izražene bicepse i crne hlače te bijele tenisice, plava kosa mu je bila podignuta i otkrivala piers na obrvi kao i na usn. On je zapravo bio dobrica, drag i uvijek nasmiješen dečko. Ali i dobar u istraživanju. Bio je poput mlađeg brata Zaynu i zato se on uvijek zaštitničku ponašao prema njemu. Niall ga je pozdravio osmijehom.

Odmah iza Zayna je ušao Harry. Visoki, smeđokosi dečko kovrčave kose i zelenih očiju te ženama neodoljivih jamica. Nosio je crvenu kariranu košulju s otkopčanom polovicom dugmadi. Crne uske hlače i čizme. Na dugim prstima je nosio prstenje dok su mu tetovaže izlazile do izražaja. Zayn je ustao i zagrlio se s Harry-em te ponovno sjeo.

- Dugo te nije bilo. – veselo je komentirao svojim promuklim glasom. Zayn je slegnuo ramenima i pokazao crvenokosoj konobarici, Hanni, da mu posloži kao i obično.

- Imao sam posla. Gdje je Liam? – upita dok mu se bijes još uvijek osjećao u glasu. Niall ga upitno pogleda, svjestan da neće dobiti odgovor na svoje nijemo pitanje.

- S svojom djevojkom je. – promrmljao je Niall dok je promatrao Harry-ev vrat. Zayn je svrnuo pogled na isto mjesto gdje je Niall pogled počivao i coknuo jezikom.

- Koliko sam ti puta rekao da ostaviš moje konobarice, barem dok im smjene ne završe? – upitao je Zayn, šaljiva glasa. Jer tako su ovi dečki djelovali na njega, nije se mogao ljutiti na njih. Harry je nemarno slegnuo ramenima dok je rukom trljao ogromni ljubavni ugraz na dnu vrata. – Kad smo kod smjena, kad Lou završava? -

- Pa rekao si mu da prati.. – Niall zastane nesiguran kako da opiše Bellin status u Zaynovu životu. A Zayn mu pak nije pritekao u pomoć. Irac se zacrvenio od napora dok je pokušvao što pristojni reći a da ju ne uvrijedi. – tvoju prijateljicu. Uskoro bi trebao doći. Već je jedanest sati. Vrijeme da dobre djevoje odu u krevet. – promrmlja sretan što je izbjegao neugodnu situaciju, jer bio je svjestan koliko je Zaynu stalo do te djevojke. Iako nije znao zašto.

- Da, stari, što uopće mutiš s njom? Jesi li je već? – upitao je otvoreno Harry i Zayn se morao suzdržati da ga ne opali šakom. Malo pristojnosti ne bi škodilo. Ipak ako napravi scenu, nikada ga neće ostaviti na miru, poznavao ih je i biti će uporno dok ne saznaju sve a i tu su sve silne šale kojih bi se sjetili.

- Zainteresiran sam za nju, i ne nisam je je. Ona nije poput ostalih ovdje, treba vremena i ne želim da se nijedan od vas mota oko nje osim Louisa. – rekao je ozbiljno s skrivenom prijetnjom u glasu. Obadvojica su kimnuli. Harry se opušteno zavalio dok je očima upijao Hannu, no nije poduzimao ništa oko toga jer je znao da se Niallu sviđa.

- Tvoj dragi odvjetnik je uplatio onu svotu i mislim da nešto sumlja, čudan mi je. Kao da traži hrabrost za nešto. – stisnutih očiju je rekao Harry dok je Niall tiho prebirao na svojoj gitari. Sjetan osmijeh je prešao na Zaynovim usnama kada se sjetio vremena dok su još bila djeca. Niall je svirao a oni bi svi zajedno pjevali, sanjali su o slavi i bogatstvu. A sada... pa sada imaju oboje. Samo ne na način koji su htjeli, iako i ovo je dobro.

- Ako bude pravio probleme, slobodno mu zaprijeit. – Harry je kimnuo a zatim se široko nasmiješio dok je Lou ulazio u separe. Skinuo je kožnu jaknu i ostao samo u crnoj majici i trapericama. Kimnuo im je svima dok se uz veliki uzdah spuštao na kožni kauč pokraj Zayna. Smeđa kosa mu je bila razbarušena od vjetra što znači da je došao motorom. Jezikom je dodirivao piers na usni dok je otpio veliki gutljaj Harry-eva viskija. Zeleno – plave oči su mu sjajile dok mu je smijeh silazio s usana. Bio je tako zvonak i zarazan da mu se i Niall pridružio.

- Louis. – Zaynov glas ga je opalio poput biča. Trgnuo se i pogledao ga upitno, podrugljivo dižući obrvu. – I što si saznao? -

- Pa, znaš Anabella nije tvoj tip, Zaynie a i nisi mi rekao da je to Stašina Anabella, znaš Staša kao moje djevojka, koja je cimerica tvojoj Anabelli. Ima prirodnu kosu bez ikakvih dodataka, ne šminka se napadna, nije polugola zapravo je više poput časne i izgleda poput... nevina djeteta s onim velikim smeđim očima. Zato se pitam, što vidiš u njoj? – Zayn je znao da je Lou znatiželjan, jer i on je bio. Nije znao zašto, osim možda zbog njene nevinosti i njene predivne i dobro osobnosti. Slegne ramenima po tko zna koji put u ovoj večeri.

- Nastavi. -

- Pa probudila se u sedam, ima slatku spavaćicu na ovčice, Staša je nosila moju majicu i kratke hlačice, ako ikoga zanima, a nadam se da ne. – s smiješkom primijeti Louis dok je Zayn bijesno stisnuo čeljust tako da su se mišiči na njegovom maslinastom licu jasno vidjeli. Niall je prestao prebirati po gitari i posvetio puno pozornost Louisa kao i Harry. – Otišla je na posao u ono utočišće za životinje. Nije baš izlazila van, smjena joj je završila u dva i zatim se vratila doma. Presvukla i otišla u park. Tamo je oko pola sata čekala nekoga. – Louis je zastao i popio još jedan gutljaj Harry-eva viskija dok je Zaynovo strpljenje prilazilo kraju, a Louis je to znao. S smiješkom je dočekao Zaynov pogled i nastavio. – Neki veoma zgodni lik, ako smijem dodati. Visok, onako sportski građen, ali ne nabijen onako lijepo vitak. Plavokos s dobrim stilom za odjevanje. – Lou ga je detaljno opisao samo da Zaynu digne živac. Zabavljao se, iako je pomalo žalio prijatelja, nije mu bilo lako u vezi ove djevojke i znao je to. Ali bolje da se ljuti na njega nego na Anabellu. Nije bio siguran bi li ona podnjela njegov bijes. – Pa kupio joj je peciva i zajedno su izašli iz parka držeći se za ruke. Ona je dala novac nekoj prosjekinji dok ju je gospodin zgodni odvukao od nje. Dosta se zaštitnički ponašao prema njoj. Možda joj je brat. – pripomene Lou. Zayn odmahne glavom. Louis je znao tko je Benjamin, ali htio je vidjeti Zaynovu reakciju na to i što će napraviti po tom pitanju. Za Anabellu nije bilo opasnosti, on joj je čuvao leđa. Svidjela mu se odkada su se prvi puta upoznali i osjećao se zaštitnički prema njoj. 

- Jedinica je. Ako je cimerica tvoje cure kako to da malo znaš o njoj? – promrmlja kroz stisnute zube. Louis kimne glavom te nastavi.

- Pa, jer se ne družim previše s njom. Da se vratim na izviješće, zatim su otišli do teretane te je ona nakon toga otišla doma i više nije izlazila. – završi. Zayn nije ništa rekao, samo je razmišljao tko je taj tip. Nije imala dečka, to nije bilo moguće. Ona je bila njegova. Pa tko se onda usudio taknuto je. Nije znao, ali je odlučio saznati.

- Sutra si slobodan. – rekao je Zayn dok je ustajao i izlazio na stražnji izlaz. Ljutit na sebe i na nju. Zato je odlučio za njenu dobrobit da ode u svoj stan. Nikako kod nje. Ušao je u svoj crni BMW upalio motor koji se tiho oglasio i uključio se u promet. Rock glazba mu je ispunila auto dok je on isključio svoje misli.

__________________________________________________________________________________________________

Little princess Where stories live. Discover now