18.
"Perhaps our eyes need to be washed by our tears once in a while,so that we can see life with a clearer view again."
Stariji muskarac zurio je s strahom u mladega, koji je na prvi pogled bezbrizno sjedio u crnoj barsunom presvucenom naslonjacu, no istina je bila da je gorio od bijesa, ipak uspjevao se kontrolirati. Zasada. Zaynove oci su izgledale kao prazne, hladne zjapece rupe dok je u tisini promatrao Davida, Bellina oca. Polako je polizao svoje usne a zatim zavrnuo rukave na svojoj sivoj majici, tako pustajuci svoju maslinastu kozu prekrivenu tetovazama njegovu pogledu.
- Nisam znao da ovaj klub prima delikvente. - promrmljao je u pokusaju bijesa, dok mu se glas lomio od straha. Zaynu se cijeli taj prizor cinio komicnim. David je nosio otmjeno ali staro sivo odijelo, s srebrnim mansetana koje su gotovo izgubile prijasnji sjaj.
- Mislim da cu ce savrseno uklopiti medu vas. - drsko se nacerio dok je vadio kutiju cigareta iz dzepa svojih crnih traperica. - Imate mozda upaljac? Izgleda da sam zaboravio svoj. - upitao ga je mirno i nasmijeseno dok ja Davio zurio u njegove ruke, Zayn mu je pljesnuo pred licem na sto se ovaj prestraseno trgnuo. Kimnuo je glavom i drhtavim rukama pretrazivao svoje dzepove a zatim mu pruzio kutijicu sibica. Zayn je kresnuo jednom sibicom, koja je obasjala njegovo lice i na trenutak ga napravila strasnijim i ljepsim, iako se to cinilo nemogucim.
- Sto zelite od mene? Zasto ste me onako bezobrazno izvukli dok sam igrao partiju bele? - Zayn ga je na trenutak ignorirao, dok je otresao cigaretu u elegantnoj crnoj pepeljari.
Duboko je udahnuo i osjetio kako ga teski zrak od dima cigareta i cigara te isparavanja konjaka, vina i porta pritisce iako je uzivao u njemu.
- Znate, naizgled nevazne rijeci i osobe imaju puno vecu snagu i vaznost nego sto se cini. Nadam se da to shvacate. - tiho je rekao dok je uvlacio novi dim u svoja pluca a zatim ga ispustao u Davidovo lice.
- Predi na stvar, smrkljavce. - David si je svojim rijecima samo kopao sve dublju jamu ispod sebe. Zayn se nasmijesio pokazavsi sve zube, a zatim ugasio cigaretu i dublje se zavalio u naslonjacu te spojio jagodice prstiju u piramidu i gledal u Davida.
- Priznati cu ti nesto. Sada se vec veoma tesko kontroliram da ti ne skocim za vrat. I to samo jer mi Bella bez obzira na sve, ne bi oprostila. - kroz stisnute zube je promrmljao, dok je shvacanje bljesnulo u Davidovim plavim ocima. Zayn je kimnuo glavom, i pricekao jos jedan kratki trenutak a zatim ponovno progovorio, mirnim kontroliranim glasom. Kontrola, nesto sto mu je uvijek dobro islo, osim kod Belle. - Ovo cu reci samo jednom, zato bolje pazljivo saslusaj sto zelim reci. Jasno? -
- Laze. Ta mala glupaca laze, ista je kao njena majka! - prosiktao je dok su mu oci bijesno sjaje. Zayn je ustao prebrzo za Davida i oborio ga s njegova naslonjaca te su se nasli na podu, David na ledima a Zayn na njemu rukama cvrsto blokiravsi Davidove uz tijelo. Jednostavno nije imao sanse naspram mladenacke snage i bijesa koji je vodio Zayna. Ipak bilo je tu jos necega, cega Zayn nije bio svjestan..
Necega sto vec dugo vremena nije osjetio.
- Nikada vise nemojte svoju kcer nazvati glupacom niti dignuti ruku na nju. Jasno?! Inace cu vas ja docekati u vasoj ugodnoj kuci, i necu biti pristojan kao sada. - promrmljao je blagog glasa kao da objasnjava nesto malom djetetu. Ipak jasno se osjetila prijetnja i obecanje u njemu, David je zaprepasteno udahnuo.
- Nemas pravo davati prijetnje! Ja se brinem za tu.. to deriste. Ne ti. - zacvilio je na kratko nakon sto je Zayn pojacao pritisak na njegovim prsima, pa se David na vrijeme ispravio.
- Tu si u krivu. Sada se ja brinem o njoj, ona je moja. A sutra ces joj se ispricati za svoje ponasanje tijekom cijelog njnog zivota. A za udarac, pa za udarac ces se cijeli svoj bijedni zivot ispricavati. Nadam se da sam bio dovoljno jasan. - upitao je ponovno blagog i njeznog glasa, no David je svejedno protrnuo od straha. Duboko je udahnuo i kimnuo dok je gledao u Zaynove plamtece crne oci. Bio je poput nemilosrdnog grabezljivca, opasan i strpljiv. Zayn se zadovoljno nasmijesi i ustane te ponovno sjedne na naslonjac. David polako ustane s poda, obrise i popravi odijelo. Zayn mu mahne pa David smuseno napusti prostoriju, ostavljajuci mladica samog da bulji u zid s slikama starih clanova kroz povijest. Ubrzo mu je dosadilo gledati stara nasmijesena i bradata lica. Naslonio je glavu na dugacki naslon i zatvorio oci, dok ga je glava blago boljela. No znao je da ce ta glavobolja prerasti u Godzillu svih glavobolja. Osjetio je laganu vibraciju dzepu, zatvorenih ociju je posegnuo u njega i prstom kliznuo preko ekrana, javio se bez ikakva otvaranja ociju.
YOU ARE READING
Little princess
Fanfiction"I am a princess. All girls are. Even if they live in tiny old attics. Even if they dress in rags, even if they aren't pretty, or smart, or young. They're still princesses." - Sara Crewe, Little princess Bruna