Chapter 16.

3.9K 146 13
                                    

16. Napad

'Moj um je u neredu. Osjećam previše, mislim premalo, reagiram nagonski. Jedino kada moj svijet poprimi smisao je kada je papir preda mnom. Kako me može onda itko pitati hoću li prestati pisati? Hoćete li vi prestati disati?'

Zayn je mirno stajao, ruku položenih na kukove dok su mu se usne raširile u podrugljivi osmijeh. Crne oči su sjajile pod lošom rasvjetom u slijepoj uličici. Osmijeh na licima triju napadača je malo spljasnuo kad su vidjeli visoku Zaynovu priliku. Nisu očekivali da da je gospodin Moole mlad, niti da će ih mirno dočekati s smiješkom. Muškarci su se nasuprot Zayna raširili i tako mu zapriječili put za bijeg. Zaynove crne oči su pratile njihanje smeđe dugačke palice za baseball u rukama najvećeg plavokosog muškarca. Dvojica s desne i lijeve stranu su mu polako prišla za dva koraka, s manje hrabrosti nego prije.

- Znaš zašto smo ovdje, Moole. – vikne na Zayna plavokosi muškarac koji je podsjećao na vikinga. Visok i snažan, širokih ramena i ogromnih šaka, te duge plave kose koja mu se protezala do ramena. Druga dvojica su bila tamna, istih crta lica i velikih boksačkih noseva, jedan je imao i veliki ožiljak koji mu se pružao niz obraz. Zanimljiva kombinacija.

- Iskreno, nemam pojma. No vjerujem da ćete me vi provjetliti, zar ne? – blago odvrati Zayn, na što se ovaj još više zbunio. Njegov glas je bio miran, uravnotežen i bez trunke bijesa. No istina je bila da je Zayn gorio iznutra, crnilo mu se ispred očiju samo zbog pomisli da bi ga netko mislio dočekati u mračnoj ulici. Osjećao je čisti bijes. Viking se nasmijao na silu u pokušaju da ohrabri svoje prijatelje.

- Uništio si nam posao. Išlo nam je odlično, zarađivali smo brdo novaca ali ti si se morao uplesti. Ako si htio komad kolača, mogao si pitati. Dali bismo ti 3 posto. – ogorčeno je rekao viking, dok mu se vena na vratu napela. Viking je razmatrao svoje prednosti, bio je snažniji i imao je oružje. Znači bio je potpuno u prednosti, a zašto se onda bojao? Nije znao. Možda samouvjerenog pogleda u tim crnim očima bezizlazne dubine ili mirnog stava tog vitkog tijela.

- Imam ja dobru zaradu i bez vas, nadobudnih budala. Ali isto s vama imam gomilu problema koje ne želim. – sada se naslonio na zid jednim ramenom i puštao ih da mu se približe. Onaj s ožiljkom zamahne nožem prema njemu, no Zayn s lakoćom odbije njegovu ruku, te jednim trzajem njegovih ruku slomi zapešće Ožiljku, on bolno vrisne a zatim padne na pod. Zayn stisne šaku te ga snažno udari u lice. Ožiljak leđima padne na pod u nesvjest dok mu je krv tekla iz nosa.

- Koji je sljedeći? – upita Zayn dok su ga druga dvojica promatrali. Odjednom se Viking iskrivljeno nasmiješi te uz glasni borbeni klič potrči prema Zaynu s podignutom palicom, no on se nije mogao zaštiti te ga Viking snažno palicom udari ramenu te šakom u oko, on sikne kroz zube od boli i poklekne, a zatim iz čučnja sruši Vikinga i uzme njegovu palicu. Desno rame mu je bilo išćašeno te je lijevom rukom poslao Vikinga u zemlju snova, dok je pokušavao ustati. Zayn se s smješkom uspravi i pogleda u preostalog koji se natraške uzmicao a zatim potrčao u noć.

Zayn je ustao te ušetao u svoj klub. Gurao je pijana tijela s puta i ušao u VIP – zonu.

- Vani su dve budale u nesvjesti, odvedi ih policiji i prijavi za napad. – bijesno je rekao jednom od tjelohranitelja, koji je potvrdno kimnuo glavom i stisnutih usana otišao izvršiti svoj posao. Zatim je uzeo čašu viskija s pladnja, iskapio je i sjeo za svoj stol gdje je Liam već sjedio. Zayn mu kimne u pozdrav i uz veliki uzdah sjedne pokraj njega. – Gdje je Niall? – upita jer je vidio njegov auto vani.

- Hannah. – jednostavno je odvratio a zatim se nagnuo prema Zaynu i uhvatio njegovu bradu među svoje prste te ga pozorno promotrio. Liamove smeđe oči su se stiskle u kutovima a zatim je prislonio hladnu čašu uz njegov obraz. – Želiš li mi reći što se dogodilo? -

Little princess Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin