23.

11 6 2
                                    

Smut warning :)

Ik kon me gewoon niet inhouden in de keuken. Hoe hij daar stond, me zo warm aankeek, zijn glimlach... Plots wilde ik dat hij zich net als ik zou voelen als we kusten, de brandende passie die mij altijd verteert. Ik wilde hem voelen smelten. En hier zijn we dan, een ruime kamer waar Phil me heen heeft gesleept, een slaapkamer zo te zien. Deze keer ben ik het die hem tegen de muur drukt en hem de adem beneemt met een ruwe kus. Mijn vingers sluiten zich rond de knoopjes van zijn hemd die nog niet open zijn en rukken ze weg. Zijn handen verlossen me van mijn shirt, huid schuurt tegen huid en ik word nog wilder als ik de toon hoor waarmee hij mijn naam uitspreekt, alsof de wereld vergaat als ik nu zou stoppen. Natuurlijk ga ik nog vuriger door met het kussen, laat mijn handen zijn rug en haar verkennen. Ik ben op veroveringstocht, vastbesloten om Phil te doen branden. Hij duwt ons weg van de muur, twee zo verstrengelde lichamen dat we omvallen, recht op een zacht bed.

Exact wat ik nodig had. Ik rol hem op zijn rug en ga schrijlings op hem zitten, buig naar beneden om zijn warme huid onder mijn lippen te voelen. Zijn handen dwalen over mijn rug, sturen mijn verlangen aan om te ontploffen, alles te nemen. Onze ademhaling gaat snel, maar het kan ons geen bal schelen. Er zou een bom mogen inslaan, we zouden het niet eens merken. Het voelt alsof alle muren tegelijkertijd instorten, dit. En het is het beste gevoel in de wereld. Hij kreunt van genot, een geluid dat me doet grijnzen. Dit is precies waar ik hem hebben wou. De oude Daniel Quinzel zou dit nooit gedaan hebben, zelfs niet als hij Phil al had ontmoet. Hij zou bang geweest zijn van Dan Quinn, eigendom van the Joker. Maar ik ben nergens bang van, niet meer. Ik lach een schor lachje in Phils oor, ga daarna verder met mijn in kaart brengen van alles wat mijn lippen kunnen vinden. Mijn stem fluistert tegen zijn littekens: "Dit is vuurwerk."

Zal ik je vertellen hoe het voelt om wakker te worden naast een naakte Phil? Het voelt alsof de zon plots alleen nog voor jou schijnt.

SmileWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu