Ii simteam mainile reci pe obrajii mei fierbinti si umezi, mangaindu-i cu atata blandete, incat imi era teama sa nu fie o capcana, iar apoi sa ma ucida. Ii puteam simti respiratia mentolata pe chipul meu. Era calm, prea calm si ma privea cu mila, de parca , lui chiar i-ar fi mila de mine. Acum un minut ma vedea ca pe o gustare, iar acum ma trateaza uman.
Mi-am ridicat privirea catre el, privindu-l speriata si tremurand in fata lui, simtindu-ma la fel ca un copil mic neajutorat. Suspinele nu au incetat, insa respiratia mea usor, usor se reglase. Ii priveam ochii verzi si chipul uman. Nu avea expresia aceea de bestie, iar asta ma linistea putin, dar nu indeajuns incat sa nu mai tremur.
"Linistete-te!" Harold mi-a soptit tragandu-ma catre el, astfel acum eram ghemuita in bratele sale mari. Capul meu ii atingea pieptul rece, iar mana sa imi mangaia spatele, in timp ce buzele sale imi atingeau crestetul capului. In acea secunda un fior mi-a cuprins corpul, ceea ce m-a facut sa tresar si sa incerc sa ma smulg din bratele sale, insa era prea puternic.
Mainile mele i-au atins pieptul, impingandu-l cu putere, ceea ce cred ca l-a infuriat, pentru ca in clipa aceea a marait in urechea mea. Era infiorator cum intr-o secunda se poate transforma intr-o bestie fara sentimente, ce inainte a fost un baiat dulce si protector.
Ii puteam simti respiratia ce cobora pe gatul meu, oprindu-se in dreptul venei ce pulsa ca o nebuna. Imi era teama, iar din acest motiv mi-am miscat gatul, ascunzandu-mi capul mai mult in pieptul sau. Ciudat acolo ma simteam in sigurata, dar cand ma dezlipeam de el simteam bestia ce ma tinea in brate.
Mainile sale mi-au atins gatul usor, readucandu-l in pozitia initiala, buzele sale apropiindu-se mai mult de pielea mea fierbinte. La contactul cu buzele sale reci, din gatul meu a iesit un scancet, tresarind usor, dar el nu m-a lasat, mi-a luat corpul mai aproape de el, sarutandu-mi gatul si tinandu-ma de mana.
Ii simteam sarutarile reci de care as vrea sa scap in orice moment, si care au fost inlocuite de coltii ascutiti de imi atingeau pielea fina. Acum sigur voi muri. Puteam simtit dorinta pe care o are si cat de mult imi doreste sangele.
Lacrimile mi-au aparut iar, cand pielea mea a fost strapunsa de coltii sai ascutiti, am simtit cum buzele i se preseaza cu putere de gatul meu. Durea, durea ca naiba, iar asta putea simtii si el, datorita unghiilor mele ce ii zgariau mana. Simtem cum sangele imi paraseste corpul, iar asta ma facea sa ametesc si sa respir din ce in ce mai greu. Simteam cum inima mi se opreste putin cate putin, iar inainte sa raman fara vlaga am apucat sa ii soptesc cuvintele care probabil il faceau sa se opreasca. "Te rog, opreste-te! Harold, ma omori!".
La auzul cuvintelor mele, s-a oprit, sarutandu-mi inca o data rana lasata si privindu-mi fata palida si buzele invinetite. Ochii mei s-au inchis, iar corpul a devenit din ce in ce mai greu, dar era in bratele sale si puteam simti asta. Probabil a crezut ca am murit, dar nu murisem. Eram doar foarte slabita. Oare ii parea rau pentru ceea ce a facut? MI-a spus sa ma linistesc, dandu-mi speranta, dar tot m-a muscat, insemnandu-ma, iar acel semn stiu ca va ramane mult timp acolo.
L-am simtit ridicandu-ma si tinandu-ma in bratele sale reci, cu multa grija, de parca eram din portelan. Nu se misca repede, mergea incet. Aveam acel sentiment ca ma priveste, de aceea mi-am deschis incet ochii, vazandu-i chipul aproape de al meu,intrand intr-un dormitor si asezandu-ma pe pat. Nu a plecat, a ramas langa mine.
'Shhh!" Mi-a vazut ochii deschisi, facandu-mi semn sa ii inchid. Asa am si facut, oricum nu vedeam mare parte, dar si cu ochii inchisi simteam cum ma priveste.
I-am simtit respiratia peste fata mea,apoi buzele sale mi-au sarutat buzele ce inca erau vinete, ceea ce m-a facut sa intorc capul, respingandu-l,el iesind in viteza si trantind usa.
CITEȘTI
"After rain"
VampirePloaia! Daca nu ploua in seara aia, eu nu eram acum aici, captiva in conac cu un monstru! Daca nu ma opream, probabil acum aveam o viata frumoasa si eram libera. Ganduri, ganduri si iar ganduri. Numai ele imi invadeaza mintea in intunericul ce ma in...