19.Acel Harry

438 35 3
                                    

Am ramas incremenita. Cum adica sa mor? Eu il rog sa nu imi mai citeasca gandurile, iar el imi spune ca trebuie sa mor? Genele negre mi-au fost usor umezite de lacrimile reci si sarate ce mi-au atins obrazul rosu, ce se prelingeau pana pe barbie, unele atingandu-mi buzele crapate. Imi treceam limba peste buze, simtind gustul sarat al picaturilor de tristete. Eu chiar credeam ca tine  la mine, ca ma iubeste, ca vrea sa fiu fericita aici cu el, ca tot ce a facut a fost pentru mine, ca aceasta gradina frumoasa e plina de dragoste, dar de fapt e plina de falsitate si rautate si uneori de mania sa pentru sange. 

"Te inseli!" Vocea sa ragusita mi-a soptit in ureche, facandu-ma sa tresar usor, iar pielea de pe gat sa mi se inroseasca datorita sarutului ce mi l-a lasat. 

"Inceteaza!"  Am urlat indepartandu-ma din ce in ce mai mult de el, croindu-mi drum spre intrarea in conac. 

"Nu pot!"  

Ba da putea,insa nu isi dorea asta, dorea sa imi ruineze gandurile si sa imi toace nervii mai ales in momentele in care eram cu adevarat fericita, in momentele in care pe chipul meu aparea un zambet, timid dar sincer.

Cu  pasi grabiti m-am indreptat spre tufa de trandafiri, privind fiecare trandafir in parte, observandu-i petalele si spinii. Asa era si el, frumos  dar extrem de rau si periculos, ceea ce ma facea sa turbez de teama ca intr-o dimineata nu ma voi mai trezi, voi fi secata de sange si atat, ca tot ce am vorbit cu el, tot ce mi-a aratat a fost doar pentru a-mi castiga increderea, pentru a ma face sa ma indragostesc si sa ma ofer lui, pentru asta Harold imi citeste gandurile.

Mana mea a atins usor un spin, atat de usor incat nici nu a patruns in piele pentru a lasa sangele sa pateze petalele rozalii, atat de usor incat Harold nici nu si-a facut griji ca m-as putea rani, atat de usor precum un fulg ce cade de pe al meu pervaz de lemn si se asterne pe iarba proaspata. 

Acel spin ma facea sa realizez cat de mult m-am atasat de Harold, caruia nu ii mai pot spune Harry, pentru ca Harry era acel baiat dulce, bland si sincer, iar Harold este acel monstru de la inceput, rece, fioros si rau. Imi doream doar sa ii privesc ochii verzi si buclele perfecte, doream doar sa ii simt parfumul, iar eu imi doream atat de tare incat parca il simteam langa mine, ii simteam mirosul si ii auzeam soaptele.

"Nu sunt rau, rece sau monstru! Sunt acelasi Harry de care te-ai indragostit, de care ai fugit pe scari, dar care te-a prins cu blandete, acelasi Harry care te-a invatat sa iubesti, care te-a sarutat, acel Harry care te iubeste!" 


"After rain"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum