Am realizat ca Harry nu era rau, nu era asa cum am crezut. Era dulce si bun, frumos si tinea la mine, iar inima mea batea din ce in ce mai tare atunci cand il vedeam, iar asta ma facea sa vrea sa stau aici, ceea ce ma surprindea.
Ii auzeam pasii tropaind pe scari, probabil se indrepta spre mine, ce inca ma aflam langa usa alba lacuita, ce acum cateva secunde era deschisa.
Harry se apropia din ce in ce mai mult de mine, iar eu zambeam, atat puteam face, pentru ca tremuram din toate inchieturile.
"Aria, hai cu mine sus!" Am auzit vocea sa ragusita, foarte aproape de urechea mea,iar fiorul m-a cuprins si mai tare.
"Uhm,Harry!" Dupa rostirea numelui sau, picioarele mele au luat-o la fuga pe scari,iar in urma mea se afla el, ce alerga rapid dupa mine.
Simteam ca este in spatele meu,ca se apropie din ce in ce mult de mine, insa imi placea. Imi doream sa ma prinda de mana, sa ma opreasca si pentru cateva secunde sa ma priveasca in ochi, sa simt caldura, sa simt pasiunea, sa il simt pe el, sa ma stranga tare de sold si sa ma lipeasca de corpul sau, sa imi respire usor pe gat, iar fiorii sa ma cuprinda in bratele lui. Atat imi doream, dar tot ce facea era sa ma alerge pe scari si sa zdrobeasca covorul rosu.
O treapta, doua, iar la a treia treapta, am simtit cum picioarele mele fragile aluneca, iar trupul imi era intins pe jos. Respiram greoi,stand nemiscata. Imi era teama ca Harry sa nu ma calce, dar el s-a aplecat gingas si mi-a atins umarul, mangaindu-l usor, apoi am simtit cum corpul mi-a fost ridicat de pe scari.
Ma aflam in bratele sale, la pieptul sau. Inima imi batea din ce in ce mai tare,iar el putea simti asta cu usurinta. De aceasta data nu m-am opsus, insa am asteptat cu nerabdare sa vad unde ma duce. Am respirat parfumul sau, inchizand ochii si ascunzandu-mi capul in scobitura gatului sau. Era cald, dar rece, emotionant, dar placut. Pur si simplu nu imi era teama de nimic, simteam sa pot sta aici cu el toata viata, insa tot imi doream sa pot iesi macar in gradina. Mi-a promis intr-o seara ca ma lasa afara, spe sa isi aminteasca.
"Promisiunea e promisiune!" Mi-a soptit sarutandu-mi fruntea fierbinte.
Cum de stia de promisiune? Adica faptul ca la asta ma gandeam. Parca nu imi putea citi ganduriile, pentru ca se indragostise de mine, dar acum eram confuza.
"Te iubesc si iti pot citi ganduri iar, ceea ce inseamna ca ai sentimente pentru mine!" Vocea sa a pronuntat acele cuvinte ce ma faceau sa zambesc ca un copil mic.
"Deschide ochii!"
I-am ascultat vocea ragusita, iar cand picioarele mele au atins pamantul, am deschis ochii. Totul era verde, totul prinsese viata, tufele de trandafiri erau langa noi, rosii si vii, iarba proaspat tunsa mirosea atat de bine, iar vrabiutele ce se asezau pe crengiile copacilor, ciripeau divin.
Mi-am intors privirea catre Harry, zambindu-i, apoi am luat-o la fuga prin gradina verde, unde floriile infloreau ca dragostea, iar Harry isi folosea viteza de vampir pentru a ma prinde. Atingeam iarba moale de fiecare data cand paseam, nu alunecam, nu ma impiedicam, insa Harold m-a surpins, impingandu-ma pe spate si prinzandu-ma in brate.
Noi doi intinsi si iarba, privindu-ne in ochi si simtindu-ne corpurile calde, era perfect. Mana sa mare cum imi mangaia fata mica si fina, iar buclele sale erau incalcite intre degetele mele. Buzele noastre abia asteptau sa faca cunostinta. Ne indragostisem reciproc si tot ce imi doream acum,era un sarut, fierbinte si tandru, exact ca el.
"Deci si tu te-ai indragostit!' A spus Harry, privindu-mi buzele zambind.
"Iti spun daca ma saruti!" Imi doream acel sarut cat mai repede, asa ca mi-am apropiat buzele de ale sale si l-am lasat pe el sa isi faca treaba. Sarutul parca a durat o viata, insa nu a fost asa, dar si acele secunde pentru mine au fost perfecte.
"Harry,stii ce ar fi minunat?" I-am spus stramband din nas.
"Ce, iubito?" Mi-a raspuns bland zambind.
"Sa nu te mai lasi pe corpul meu. Esti greu!' Am spus chicotind.
CITEȘTI
"After rain"
VampirosPloaia! Daca nu ploua in seara aia, eu nu eram acum aici, captiva in conac cu un monstru! Daca nu ma opream, probabil acum aveam o viata frumoasa si eram libera. Ganduri, ganduri si iar ganduri. Numai ele imi invadeaza mintea in intunericul ce ma in...