Corpul sau ce era deasupra mea era destul de greu, iar asta ma facea sa strang din dinti. Cu fiecare secunda ce trecea ma simteam din ce in ce mai strivita de el si de dragostea lui, insa nu imi doream sa plece de langa mine.
"Harry, ridica-te!" I-am spus atingandu-i pieptul si impiongandu-l de pe mine.
M-am simtit usurata si il priveam de jos, de pe iarba verde si moale. Priveam in jurul meu gradina imensa si vie ce inconjura conacul imens ce chiar imi dadea fiori.
"Hai sa iti arat ceva!" Vocea ragusita a lui Harry m-a intrerupt, iar mana sa rece a cuprins-o pe a mea, ridicandu-ma de jos.
Ne aflam fata in fata, iar asta imi dadea emotii, ma facea sa simt ca sunt iubita, sau macar apreciata, suportata si umana. Nu mai eram ciudata planetei, fata ce mereu era inchisa in ea, fata ce se indragostea de popularul scolii desi nu vorbisise cu el niciodata, fata ce pica mereu de fraiera, fata ce nu era invitata la nicio petrecere, dar se strecura sa fure droguri, fata ce se simtea in sigranta doar intre 4 pereti.
Aici cu el ma simteam normala, ma simteam completa si vie, simteam cum obrajii mei se inrosesc mereu cand imi pronunta numele si cand ma priveste, iar cand ma ia de mana simt cum sangele meu clocoteste.
Singurul lucru de care ma tem este furia lui. Imi e teama sa nu izbuceasca si sa ma raneasca, pentru ca era sa mor din cauza lui, ciudat, pentru ca eu inca il iubesc si o fac din ce in ce mai mult.
"Nu se va mai intampla, promit!"
"Te rog, inceteaza sa imi mai citesti gandurile!" I-am soptit, mangaindu-i obrazul fin.
Nu imi placea sa stiu ca nu pot avea intimitate, pentru ca eu am crescut singura si asa imi place sa fiu.
"Atunci trebuie sa mori!" Vocea s-a ragusita m-a facut sa ma indepartez de el si sa imi ascund privirea.
CITEȘTI
"After rain"
VampirePloaia! Daca nu ploua in seara aia, eu nu eram acum aici, captiva in conac cu un monstru! Daca nu ma opream, probabil acum aveam o viata frumoasa si eram libera. Ganduri, ganduri si iar ganduri. Numai ele imi invadeaza mintea in intunericul ce ma in...