Ciocanea la usa din ce in ce mai tare, facandu-ma sa tremur de teama sa nu intre peste mine. Nu apucasem sa ma spal, asa ca am ignorat complet faptul ca ciocanea ca nebunul la usa, si mi-am continuat baia, incepand sa imi spal corpul usor, apoi sa imi samponez delicat parul.
Eram curata si ma simteam minunat, insa el tot ciocanea la usa, iar asta ma scotea din minti. Nici macar aici nu aveam intimitate. "Aria, linisteste-te!" Imi spuneam in minte, acoperindu-mi trupul cu hainele obisnuite.
Inainte de a ma indrepta spre usa, am aruncat o privire in oglinda, trecandu-mi mana prin parul ud ce imi atingea umerii, apoi am respirat adanc si am pornit cu pasi mici catre usa, incercand sa nu il enervez,dar stiam ca deja fierbe.
Mana mea se apropia din ce in ce mai mult de clanta ce abia astepta sa fie rotita, hai in fata mea sa apara trupul solid si irezistibil a lui Harold sau Harry, dar cred ca ii voi spune Harry, e mai scurt. Trupul acela ce ma facea sa tremur, doar cand il priveam sau simteam prin preajma, si chipul sau ce era atat de inuman, era frumos si parca din ceara, iar buclele sale erau asezate perfect de fiecare data, indiferent de cat de mult il priveam sau nu, stiam ca mereu arata bine, iar asta ma facea sa urlu in interiorul meu, pentru ca nu putea sa imi placa. Imi era interzis, eu imi interziceam asta.
"Aria, deschide usa! Stiu ca esti acolo!" A spus, maraind usor. Acum chiar ma temeam. Era bland acum si fioros mai tarziu,dar acum era nervos.
Am inghitit in sec si am rotit cu grija clanta, deschizand usa si privindu-l in ochi. I se citea dezamagirea pe chip, era dezamagit de ceva, dar inca nu stiu de ce.
"Vad ca te-ai imbracat,perfect!" A spus ironic, prinzandu-mi incheietura si bruscandu-ma. Durea atat de tare atingerea lui de aceasta data, incat nu am rezistat si am scos un tipat.
"Harry, ma doare! Da-mi drumul!" Am urlat, smulgandu-ma din mainile sale puternice.
"HAROLD! HAROLD MA NUMESC, CE NU PRICEPI?" M-a intrebat, scotandu-si coltii si prinzandu-ma de umeri, scuturandu-ma de cateva ori.
Iar era acel montru pe care il uram complet. Era acel monstru de care imi era teama in fiecare secunda, acel monstru ce uneori e dragut si dulce, acel monstru de care imi e teama sa nu ma indragostesc, dar acel monstru acum este pe cale sa ma ucida, iar apoi sa zambeasca invingator.
"Dar de ce nu iti pot spune Harry?" L-am intrebat speriata, mangaindu-i chipul ce se afla la cativa centimetri de al meu.
Ii simteam respiratia rapida, iar mainile sale parca se relaxau pe umerii mei, facand durerea sa dispara. Asteptam un raspuns, asta asteptam, dar tot ce am primit a fost un sarut cald pe gatul meu, atingandu-mi pielea fina, ce acum simtea mici furnicaturi in locul unde buzele sale s-au odihnit.
"Ai inundat sufrageria, iar daca imi mai spui Harry, o singura data, putrezesti in pivnita!" Era prea serios de aceasta data si nu m-a muscat,ceea ce insemna ca tinea oarecum la mine. Harry nu ma vroia moarta, inca.
"Cee? Nu am inundat nimic! Pentru asta m-ai scos din baie?" Am intrebat nervoasa. Stiam ca nu este inundat nimic, asta pentru ca abia de era apa in cada.
"Da, glumesc! Am vrut sa te vad, in prosop, dar se pare ca nu am reusit !" A spus chicotind, intorcandu-ma cu spatele la el. Ii simteam mana cum urca pe soldul meu, usor, usor, pana la coaste, apoi usor, dorind sa atinga partea din fata a corpului meu, insa a fost intrerupt de mainile mele ce le-au atins usor pe ale sale, luptandu-se sa le indeparteze de pe corpul meu.
Era prea puternic, insa nu am permis sa ma atinga, iar pentru ca am luptat, lasandu-i numeroase zgarieturi pe maini, mi-am primit portia de durere.
Nu am mai apucat sa fac nimic. Am simtit doar buzele sale umede, atingadu-mi inca o data gatul, apoi am simtit o durere destul de puternica, realizand ca pielea mea a fost strapunsa nu sarutata asa cum fusese acum cateva minute.
Simteam cum mana lui imi cuprinde talia, tragandu-ma mai mult spre el, lipindu-se de corpul meu si sugandu-mi sangele ca si cum ar savura o bautura scumpa.
"Harold, Harold, ma omori!" Am soptit in ultimele secunde de viata,probabil!
"Iarta-ma iubit-o!" A spus, dezlipindu-si buzele de pe gatul meu si intorcandu-ma cu fata spre el, corpul meu fiind foarte slabit, clatinandu-ma i-am putut simti buzele pline de sange,sarutandu-le pe ale mele, iar dupa acest sarut, corpul meu a cazut pe podeaua veche.
CITEȘTI
"After rain"
VampirePloaia! Daca nu ploua in seara aia, eu nu eram acum aici, captiva in conac cu un monstru! Daca nu ma opream, probabil acum aveam o viata frumoasa si eram libera. Ganduri, ganduri si iar ganduri. Numai ele imi invadeaza mintea in intunericul ce ma in...