7.Ma vei iubi!

889 49 10
                                    

Inca nu imi venea sa cred ca sunt aici inchisa cu un monstru care arata al naibii de bine, dar care e azi dulce cu mine si imi sopteste ca s-a indragostit de mine, iar maine imi suge sangele de parca as fi o gustare.

Vreau sa ma lase sa plec acasa unde stiu ca nu ma aseapta nimeni, nu ma cauta nimeni. Probabil pisicuta mea moare de foame, probabil ii este frica sa stea singura, probabil seara doarme in patutul ei pufos si calduros, iar eu stau singura intr-o camera veche si intunecata, pe un pat nu tocmai pufos, privind intunericul noptii, pe ferestra uda si scriind scrisori prin care ma exprim, apoi le ascund ca o lasa sub saltea.

Puteam vedea primele raze de soare ce se iveau din spatele norilor de ploaie si realizam ca nu am dormit deloc. Eram aici de cateva ore si deja se intamplasera destule, de parca trecuse o saptamana.

Ma uiteam la peretii ce pareau mult mai interesanti ca noaptea, ma refer la faptul ca erau chiar draguti. Aici cred ca a fost camera surorii lui, pentru ca sunt multe lucruri dragute, iar in dulap sunt haine de fete, bine mai vechi, mult mai vechi, dar frumoase, insa eu prefer hainele mele. 

Mi-am dat parul de pe fata, incercand sa ma ridic apoi, pentru  ca stomacul meu o luase razna si incepea sa produca zgomote neplacute. Am atins podeaua cu picioarele goale, simtind racoarea, apoi mi-am intins mana dupa hainele mele cu care venisem. 

Camasa de noapte aluneca incet de pe trupul meu, cand un scartait de usa s-a auzit. Ochii mi s-au inchis, iar bratele mi s-au incolacit in jurul corpului incercand sa acopere ce era dezgolit. Eram doar in lenjeriea mea intima, ceea ce ma facea sa ma simt goala. Ma priveam privita, asta pentru ca el ma privea cu nesimtire, insa nu m-am oprit. Mi-am luat mainile de pe corp, continuand sa ma imbrac, incet, facand abstractie de faptul  ca el era acolo.

"Nu trebuie sa faci asta!" A soptit de langa usa, privindu-ma cum imi asez bluza pe mine. 

"Nici tu nu trebuia sa te uiti!" I-am spus, indreptandu-ma spre el, privindu-l cu dispret, dar in mintea mea era un razboi mondial,pentru ca arata bestial,ah pai e o bestie,dar sa revenim. Arata atat de bine cu parul ciufulit si doar in pantalonii sai negri de trening, avand abdomenul dezgolit. Nu, nu fa asta! Nu iti place de el! Este rau! 

"Nu puteam pierde asa ceva, iubito!' Mi-a soptit la ureche, pentru ca deja eram langa el, cu o mana pe usa, incercand sa il fac sa se dea din drumul meu spre hol. Aveam de gand sa ajung la bucatarie, pentru ca muream de foame. 

Il priveam in ochii sai verzi ca smaraldul, gandindu-ma la faptul ca eu ma indragostesc de el, iar el aseara mi-a spus ca deja e indragostit de mine. Insa nu, nu pot sa ii arat ceea ce simt, pentru ca sigur m-ar manipula cumva, iar eu trebuie sa ajung acasa vie.

I-am simtit mana pe soldul meu, strangandu-l cu putere, facandu-ma sa gem de durere. Era nebun! Credeam ca vreau ceva de la el, dar nu! Eu nu vreau sa fac nimic cu el, vreau sa plec  din acest conac sinistru in care ma simteam captiva.

"MA VEI IUBI!" A urlat Harold la mine, strangadu-ma de sold mai tare, si tragandu-ma spre el, lipindu-ma de pieputul sau fierbinte. 

Ma zbateam, ma zbateam ca o salbatica, dar nu am mai avut suficienta forta pentru a ma lupta cu el, si astfel si-a permis sa ma lipeasca de usa si sa se apropie si mai mult de mine. Ma durea fiecare atingere de-a lui, pentru ca se hranise inaite si era puternic.

Respiram din ce in ce mai sacadat si incercam sa il imping de pe mine, dar era in zadar,iar corpul mi-a cedat si am alunecat in bratele sale mari, simtindu-i buzele cum se lipesc de ale mele, iar limba sa isi face usor loc inauntru, insa nu am permis acest lucru si l-am muscat, doar asta puteam face. I-am muscat buzele si astfel mi-a dat drumul, enervandu-se extrem de tare. 

"Daca ma mai atingi vei regreta!" Am urlat, coborand scarile in fuga si indreptandu-ma spre bucatarie plangand si  tremurand.  Ma simteam murdara, mai ales pentru ca nu doream sa ma atinga. Nu doream nimic din ceea ce el dorea. 

Oare ma va ucide acum? Va alerga dupa mine? Poate acestea sunt ultimele clipe in care pot respira, planga si trai!


"After rain"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum