Beril kızımız nasıl?Okula girdiğimde anlık gözlerin üzerimde olduğunu hissetmemle rahatsız oldum. Adımlarımı hızlandırıp sınıfa ilerlemeye başladım.
Cidden, Rüzgar malının dediğinden etkilenmiş, tam bir hafta boyunca kendimi mi yenilemiştim? İnanamıyordum.
Koridorun başında Beril'in çığlıklaını duymamla arkamı döndüm.
"Miray! Kızım bahçede görmüşler bir kaç kişi mesaj attı arkadaşın fena olmuş diye. Naptın sen kendi-"
Beni kendine çevirmesiyle sözünü kesti ve tam tamına beş dakika boyunca beni süzdü.
"Oha, olay. Vallahi olay!"
Yüzüme dokundu.
"Sivilcelerine naptın sen kızım mükemmel olmuşsun!"
Gülümsedim.
"Milletin bakışlarından rahatsız olmadım değil."
Omuz silkip devam ettim.
"Kendime bakmam gerektiğinin farkına fardım, yani rahatsız oldum sivilcelerimden."
Kaşlarını kaldırdı.
"Nereden çıktı bu farkına varma işi?"
Yutkundum. Ne diyecektim ki, hoşlandığın çocuğun lafına alınıp değişmeye karar verdim ondan değiştim mi deycektim? Sanmıyorum. Beril'e baktım bir kaç süre.
"Ya niye soruyorsun hem sende dememiş miydin kızım az şöyle kendine çeki düzen ver erkek fatma oldun çıktın diye."
Omuzlarıma elini atıverdi ummadığım biçimde.
"Hiç beklemiyordum beni ciddiye alacağını helal olsun vallahi."
Sahte bir gülüş attım. Kendimi kötü hissetmiştim. Beril'e yalan söylemiştim ve şuan kendimi parçalara ayırmak istiyordum.
"Enişten gelmedi daha, nerede kaldı ki?"
"Dün hastaheneden sonra konuşmadınız mı?"
"Yok, seni bırakmak için senin arkandan çıktı. Çıkış o çıkış."
Kafamı salladım. Aklıma gelen şeyle Beril'e döndüm.
"Ha kanka dün Burcu sen Rüzgarla konuşurken yanıma geldi."
Beril kaşlarını çattı.
"Ne dedi?"
"Şey. Neymiş siz Rüzgarla en fazla birkaç gün takılabilirmişsiniz. Sonra Burcu elinden alacakmış sen ezikmişsin falan filan saçmaladı."
Gözlerini kısıp bizim sınıfa doğru baktı. Bu bakışları biliyordum.
"Sakın Beril."
"Onu yolup saçlarını süpürge yapıp cadıya vereceğim de birdaha bulamasın saçlarını."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Portakal Aşkı #Wattys2017
Teen FictionBir portakal suyu, bir insanın hayatını ne kadar değiştirebilir ki? 0506*** ** **: Miray. 0506*** ** **: Telefonunun şarjı mı bitti? 0506*** ** **: bu yalan işini uzatma bu kadar bak, söylemem gerekirdi ama uyuzluk olsun diye söylemedim işte. 0506...