5-Şaka Girdabı

96 21 5
                                    

OY VE VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN 😂💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

OY VE VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN 😂💕

-

"Hocam size bir öğrenci ispiyonlayacağım gidip bizzat kendiniz görmelisiniz?"

Karşımda makamında oturan ve tek kaşını kaldırmış müdüre karşı öyle bir oyun yapmalıydım ki oturmaktan terleyen poposu artık hava alsın.

"Neymiş o ispiyon Miray kızım?"

"Şey, kızlar tuvaletinde iki öğrenci sigara içiyor hocam."

Müdürün dayanılmaz katı kuralı. Okulda sigara içmek yasak!

Kalkacağını umurak müdüre bakarken o ise kalkmayıp iki kolunu birleştirdi.

"Senin kafana taş mı düştü bakayım, hayırdır?"

İnanmaz tabi Miray. Müdürü o kadar bezdirdin ki artık adamcağız ağzımdan çıkan lafları kabullenemiyor. Haklı ama yani şimdi.

"Hocam aşkolsun sizede bir iyilik yapamıyoruz, vallahi ben size burda laf anlatana kadar onlar içip kaçacak!"

Müdür kafasını sallayıp odadan çıktı hemen. Bende arkasından çıkmıştım inansın diye.

"Hocam en üst kattaki tuvalet!" Diye bağırdım arkasından. Müdür merdivenlerden çıkarken arkasından bakıp gülümsedim.

"Gelelim Rüzgar efendiye."

Müdürün odasına girip masasının üstündeki okul mikrofonunu elime aldım. Mikrofonu elimde tutarken açma düğmesine bakıyordum bir yandan.

"Nasıl çalışıyor şu teneke!"

Elime nokta gibi bir tuş geldiğinde açma düğmesi olduğunu anlayınca gülümseyerek tuşa bastım. Bir cızırtı geldiğinde mikrofona yaklaştım.

"Ses, ses."

Normalde düğünlerde veya başka bir yerde bu hareketi yapan insana dakikalar boyunca gülebilirdim. Ama bu iş intikam işiydi ve ayrıydı. Çalışmasını anlamak için söylüyordum sonuçta. En sonunda sesimin yankısını duydum. Demek ki çalışıyordu. Müdür işi çakmayıp gelmeden konuştum.

"Gençler size bomba haberlerle geldim. Evet ben bir dost."

Gülümsedim.

"Göz devirmelerinizi duyuyorum ama söyleyeceğim şeyden sonra o gözleriniz kocaman kocaman olacak. Hazır mısınız?"

Dedim heyecanla. Daha fazla beklememek için konuştum.

"Biliyorsunuz ki Rüzgar soyadını bilmediğim öğrenciyle aynı sınıftayım. Onun derste telefonda erkek fotoğraflarına gay sitelerine baktığını gördüm. Kızlar üzgünüm ama bu okula gelen yeni öğrenci ve hasta olduğunuz öğrenci gaydır. Gay öğrencilerimize duyrulur, yavşamak serbest gençler!"

Portakal Aşkı #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin