17

40 4 0
                                    

Gözlerimi açtığımda beyaz tavanla karşılaşınca kaşlarımı çattım. Neredeydim ben böyle?

"Uyandı!"

Tanıdık bir ses, sese doğru dönmeye gücüm dahi olmadığından tavanla bakışmamı sürdürerek sesimi çıkartmadım.

"Can tamam, sakin ol sen göbek atacaksın şimdi."

Bu ses, Beril de mi buradaydı?

Gözlerimi kırpıştırıp son bir kez ayaklanmayı deneyerek ellerimle yatağın kenarlarından tutundum. Yatağın dik tarafına doğru oturur pozisyona geçerek etrafıma bakındım.

Can, Beril, Murat, Rüzgar ve Burcu. Gözlerimi büyüterek Burcu'ya doğru baktım.

"O hapishaneden, çürümüş duvarlardan sayende kurtuldum. Ena zından geçmiş olsuna geliyim dedim."

Hiçbir şey demeden önüme döndüm. En yakın olduğum kızla bile şuan konuşacak hiçbir şeyim yoktu.

Birinin adım seslerinden anladığım kadarıyla yanıma geliyordu.

"Miray."

Beril yanımdaki sandalyeye oturmuş yüzüme bakarken konuşacak gücü bile bulamıyordum kendimde.

"Sen haklıydın. Gerçek duygular beslemediğim birisi yüzünden en yakın arkadaşımı satmamalıyım."

Gülümsedim.

"Demek bana triplisin."

Düz düz Beril'e bakıp kafamı salladım.

"Değilim."

Kaşlarını kaldırıp bana baktı.

"Şu seruma dua et yoksa seni gıdık manyağı yapardım."

Yüzümü buruşturdum.

"Aman Allah korusun." Deyip karnımı tutmaya çalıştım. O sırada kafamın dibine kafasını getiren Beril bana yavru köpek bakışları atınca gülmemek için dudaklarımı dişlemeye başladım.

"Küsme bana." Dedi a ları uzatıp Kerimcan Durmaz'ın vur bana'yı söylediği tınıyla. Gülmeye başlarken kafasına vurunca geri çekildi.

"Küsmedim eşek."

Beril de gülümserken Murat araya girdi.

"Siz ne ara küstünüz lan." Diye bir soru yönelttiğinde gülümserken Beril konuştu.

"Sanane?"

Gülümsemem yüzümde solaken gözlerimi büyütüp Beril'e baktım.

"Kızım ne istiyorsun geldiğimden beri benden?"

Gözlerini kısıp Murat'a doğru baktı Beril.

"Sana hala gıcığım. Hatırlarsan şu kızıl kafaya saldırmayayım diye beni tutmuştun. Tutmasaydın onu da o suyla buluşturacaktım ben!"

Gözlerini devirip Beril'e baktı Murat.

"Sonra sen gir hapishaneye."

Omuz silkti.

"Girersem girerim."

Murat bir adım yaklaşıp kollarını birbirine bağladıktan sonra konuştu.

"O zaman kendimi yumruklayayım ben, kim yaptı diyen olursa seni şikayet eder attırırım hapishaneye."

Beril gözlerini kısıp baktı.

"Ha ha çok komiksin kardeşim, sana bu komikliğinden dolayı çatal bıçak seti vermek istiyorum."

Portakal Aşkı #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin