6-Ölen Sevgili

71 19 3
                                    

YEPYENİ BİR BÖLÜMLE HERKESE MERHABAA :)

SÜREKLİ KENDİMİ BÖLÜM ATMAMAK İÇİN ZORLUYORUM VE PAZARI BEKLEYEMİYORUM TABİKİ. ELİMDEN GELDİĞİNCE EN KISA SÜREDE BÖLÜM ATMAYA ÇALIŞIYORUM. SİZDEN TEK İSTEĞİM OY VE YORUM ATMANIZ. KİTABIMI DA ELEŞTİREBİLİRSİNİZ. BENDE ONA GÖRE DÜZENLEMELER YAPABİLİRİM. HEPİNİZİ SEVİYORUM, İYİ OKUMALAR 💕

"Rüzgar kalk haydi şakası bile kötü, kalk lütfen kalk!"

Yerde suyun içine oturmuş Rüzgar'ın omuzlarından tutup sallıyordum. Gözlerimden yaşlar akarken korkuyordum. Evet Rüzgar için korkuyordum. Kendim birisini öldürdüğüm için değilde Rüzgar öldüğü için deli gibi korkuyordum.

"Ölemezsin ahmak herif kalk şuradan şaka yap bana!"

Gözlerimi kapatıp Rüzgar'ın hareketsiz bedenine tutundum.

"Kalk." Diyebildim çaresizce. Bir anda yere doğru çekilmemle neye uğradığımı şaşırarak gözlerimi açtım.

Rüzgarla göz göze burun buruna geleceğim aklımın ucundan bile geçmemişti. Birbirimize bakıyorduk sadece. O sırada kalbim yine hızlanırken Rüzgar'ın üstünden kalkmaya çalıştım ama Rüzgar iyice sıkı tutunca haliyle kalkamadım.

"Şaka nasıl yapılırmış ha? Bir dakika."

Beni kaldırıp kendide kalkınca kaldırıma geçtik. Bizi atıplayan amca ve teyzeler yanımızdan geçerken arabalardanda aynı homurtu geliyordu. O sırada Rüzgar bakışlarımı yüzünde sabitleyince Rüzgar'ın yerde yatışı aklıma geldi ve hiç beklemediğim bir anda kendimi ona sarılırken buldum.

"Yaşıyorsun, çok şükür yaşıyorsun!"

Ne diyorum ben böyle, o kadar istemsiz düşüyordu ki kelimeler ağzımdan sonradan farkediyordum hep. Rüzgardan ayrılınca omzuna vurdum.

"Ne vuruyorsun kızım!"

"Ödümü patlattın pislik seni, ulan böyle şaka yapılır mı köpek?!"

Gülümsedi.

"Yapılıyormuş demek ki."

Yüzümü ekşitip ona döndüm.

"Ha ha ha ha!"

Yüzümü yüzünde sabitleyip gözlerimin içine baktı.

"Sen, ağladın mı?"

Aha, şimdi ne diyeceksin Miray? Ölmenden ölümüne korktuğunu mu söyleyeceksin çocuğa?

"Ağladım evet. Katil olmaktan korktum tamam mı?"

Gözlerini devirdi.

"Uyduracak daha mantıklı bir yalan bulamadın mı?"

"Bulamadım artık bununla idare et. Hey Allah'ım ya!"

Gülümsedi.

"Artık ikimizde ıslağız."

Gözlerimi devirdim.

"Ya, bilmiyordum aydınlattığın için sağol gerçekten."

O anda elimden tutup hızlı hızlı yürümeye başladı. Tabi bende arkasından sürüklenirken bir yandanda ıslanmış elbiselerine ben vuruyordum.

"Bıraksana beni be, bak vallahi adam kaçırıyorlar diye bağırırım götü bile kollayamazsın."

O anda durmasıyla ben duramayıp Rüzgar'ın koca bedenine çarptım.

"Oha lan, böyle mi dur dedik sana!"

Bana dönüp gözlerini devirdi.

"Bana laf sokabilmek için ota boka söyleniyorsun farkında mısın?"

Portakal Aşkı #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin