KAYA KOLEJİ

27.4K 657 177
                                    

KAYA KOLEJİ'nin Müdürü, Şaban KAYA'nın ağzından:

''Burası da depomuz Boğaç Bey.'' Dedim ve uzun, beyaz koridoru gösterdim. Yeni, tertemiz olan fayansların üzerinden giderken, Şabaniye sesi ile durmamızı sağladı. Yüzünü şekilden şekle sokarken, ''Boğaç Beyciğim burası da depomuz.'' Dedi. Sert yüz hatlarımı belli ederek konuştum: ''Şabaniye Hanım cümlemi tekrar etmenize gerek yok, Boğaç Bey'e gerekli bilgileri veriyorum zaten.'' Dedim ve Boğaç Bey'e depoyu tanıtmaya devam ettim. Son yeri tanıtırken konuşmama devam ettim: ''İşte burası da kazan dairemiz.'' Dememin hemen ardından ince bir ses duyuldu.

''Yardım edin, kimse yok mu?!'' Üçümüzün de aynı anda yüz ifadeleri değişirken hepimizin kaşları çatılmıştı. ''Hocam, buradayım yardım edin!''

Hep birlikte koşar adımlarla kazan dairesine doğru yürümeye başladık. Sesi daha da yakından gelmeye başladı. ''Ne oluyor ya?'' Dedi cırtlak sesiyle Şabaniye. ''Sanırım burada biri kilitli kalmış.'' Deyip gözlerini bana çevirdi.

Gözlerimi devirip kalın sesimle konuştum: ''Çok zekisin, biz anlayamamıştık zaten.'' Dedim. Yanımızda hareketlilik olunca Boğaç Bey'e doğru döndük. Sert adımlarla sesin geldiği yöne doğru yürümeye başladı. Ardından Şabaniye'nin iç çekiş sesi geldi ve ağzının içinde bir şeyler geveledi.

''Ah! Ne kadar da seksi yürüyor.'' Şabaniye'nin kolunu çimdikledim ve ''Kes sesini ve yürü.'' Dedim Boğaç Bey'e doğru yürümeye başladık. Kazan dairesine yürürken sesler daha da yakınlaşmaya başladı.

''Hocam ne olur yardım edin, çıkarın beni buradan.'' Ardından Şabaniye konuştu. ''Şahselen, sen misin kızım?''

''Yok, eben.. şey yani evet, benim, hocam lütfen çıkarın beni buradan!''

''İyi de bu kapının anahtarı yok, nasıl kilitlendi?'' dedi Şabaniye. Boğaç Bey'in sesi kulaklarımızı doldurunca ona dikkat kesildik. ''Bırakın şimdi nasıl kilitlendiğini, çıkaralım şunu.'' Dedi ve kapının kulpunu zorlamaya başladı. Bizim olduğumuz tarafa bir bakış atıp mırıldandı. ''Bu kapı böyle açılacağa benzemiyor, kırmak lazım.'' Dedi ve kapıdan birazcık uzaklaşıp tekrardan bize döndü. ''Bu öğrenci için yeni yapılmış kapıyı mı kıraca-'' Cümleme devam edemeden koridorda bir gürültü koptu, ardından içeriden bir bağırış sesi geldi. Şabaniyeyle birbirimize bakıp aynı anda ''Kapı gitti.'' Dedik.

Herkese merhaba! Bu ilk hikayemiz. Sizden ricam ilk dört bölüme kadar sıkılmadan okumanız, teşekkürler...

KAYA KOLEJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin