6.BÖLÜM:''SAKLAMBAÇ'' (PART 2)

5.6K 347 93
                                    


6.BÖLÜM:''SAKLAMBAÇ'' (PART 2)

"Tamam geliyoruz." dedikten sonra telefonu Güney'in suratına kapattım.

"İçimde kötü bir his var." dedi Elmira sol tarafına tutup.

"Bir şey mi oldu?" dedim telaşlı bir şekilde.

"Hayır," deyip başını iki yana salladı. "Sadece öyle hissediyorum."

Bir şey demekle dememek arasında kalmıştım. Demesem daha iyi olacaktı, yürümeye devam ettik.

Güney'in evinin kapısına geldiğimizde önce hayatım boyunca asla göremeyeceğim eve sonra da bahçesine baktım. Cidden aşırı havalıydı. Özellikle akşam olunca bahçesinde oturmak aşırı zevkliydi.

Kapıyı çaldıktan sonra kapıyı beklemediğimiz bir kişi açınca gözlerimi devirdim.

"Aa yolunuzu mu kaybettiniz?" dedi Kuzey dalga geçer gibi. Kalçasını kapının önüne yasladı ve kollarını önünde bağladı.

"Kaybetmişe mi benziyoruz, çekil." dedim sinirli bir şekilde.

"Çekilmiyorum." diye diretti.

''Yerinde olsam çeki-'' diyecektim ki sözlerim ağzımda kaldı.

"Çekil o kapının önünden." Arkadan Güney'in sesi geldiğinde dudaklarımı gülümseme kapladı. Elmiraya bakınca onunda gülümsediğini gördüm.

"İkizim, senin bizimle takılman gerekirken bunlarla takılman hiç hoşuma gitmiyor." dediğinde iğrenç bir şeymişiz gibi bize baktı.

"Ya ne boş birisisin sen?" diyerek Elmira'nın kolunu tuttum ve öne atıldım. Kapıya yaslanmış bedenine inadına çarparak içeri girdik.

Gözlerim evi tararken derin bir iç çektim.

Aşırı güzel bir evdi. Özellikle mimarisine bayılıyordum. Her şey o kadar sadeydi ki. Koridordan geçip salona yürürken Güney'e bakıp "Haberi yoktu hani." dedim.

"Ben de yeni gördüm." dedi.

Elmira etrafı tararken "Ee, Armağan yok mu?" diye sordu. Son anda ekledi: "Ve Serkay?"

"Gelirler birazdan. Siz geçin oturun."

Son derece rahat koltuğa kendimi attım ve bacaklarımı önümüzdeki selpahaya uzattım. "Annenler nerede?"

Güney hafif bir şekilde başını kaşıyıp "Şehir dışındalar." dedi.

''Selam falan verseydik diye düşündüm de. Bir daha ki sefere.''

***

Saat yedi de herkes gelmişti. Serkayla Armağanı beklemiştik. Elmira, Armağanı gördüğü gibi yerinden kalkmıştı. Ben hala yayıldığımı yerde dururken ''Ne yapacağız?'' dedim.

Herkesin bakışları bana dönerken Elmira pis pis sırıttı.

''Film izleyelim?'' dediğinde gözlerimi devirdim. Eğer film izlersek Güney horladığım videoyu açabilirdi. Bunu göze alamazdım. Kaşlarımı çattım. ''Hayır yahu. Ne filmi? Başka bir şey yapalım.''

Serkay ''Doğruluk ve Cesaretlilik?'' dediğinde başımı yastığa onları görebilecek şekilde gömdüm.

''Oğlum, çok sıradan.'' Dedi Güney ve daha da yayıldı koltukta.

''Bir şey yapmayıp oturalım.'' Dedi Armağan.

''İki satir sizi beklediğimiz zamanı hatırlatıyorsun.'' Diye laf çarpıttım.

KAYA KOLEJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin