6. 1.část "RANDE S PODZEMÍM"

636 17 2
                                    

Znáte ten pocit, když usnete odpoledne a potom jste  už neschopní cokoli udělat? Přesně tak se cítím, možná ještě hůř. Když jsem otevřela oči, za oknem už byla tma. To včerejší noční řádění nás teda zmohlo. Rose a Kate ještě spokojeně oddychují, ale Mill sedí u stolku se svíčkou a něco píše.

,, Kolik je hodin?" vykřikla jsem na ni, protože máme ten trest s Filchem. Mill sebou prudce škubla a otočila se na mě. ,,Neboj, je až za dvacet minut. Hlídám vás" pousmála se a já si oddychla. I když tahle otázka nebyla nijak adrenalinová záležitost, ale srdce mi bije jako po maratonu. S nesouhlasným mručením jsem vytáhla z postele i ostatky Kate a Rose a vydaly jsme se na večeři.

Trošku se mi motala hlava, takže jsem jídlu moc nedala. Ale byl tu nějak moc velký klid... nebyl tu Potter a zbytek jeho bandy. Snad nezapomněli že tam mají být také. Je něco po šesté hodině a my procházíme chodbou k Filchově kabinetu, teda jestli se to tak dá nazvat. Protože většina studentů popisuje "kabinet" toho divně zapáchajícího muže jako toaletu Horského trolla.

,,Jste si jistý že je jeho kabinet tady?" vsoukává ze sebe nervózní Kate.

,,Jo kde jinde" ptala jsem se Teddyho uklidňuje Rose.

,, A-ale vždyť tu nejsou ani k-kluci" zakuňká Mill.

,,Hele, kdo je lepší, spolehlivější a schopnější. My nebo kluci" povytáhla jsem obočí společně s nosem nahoru. Holky se na to pouze zahihňaly, ale to už se otevřel dveře kabinetu a z něj vylezl Filch a jeho vypelichaný mop, kterému říká Paní Norrisová.

,,To jste všichni?" zaskřehotal a porozhlédnul se okolo. Už jsem se chystala nadechnout a něco mu odpovědět, ale přerušil mě dunivý hluk běhu.

,,U-už j-jsme tady" vydýchával se James, Fred, Alvin i Rave. Ale rozhodně neskrýval smích, takže i s jejich vychlámanýma držkama jsme následovali Filche, který na jejich pozdní příchod pouze zamručel a zabrblal nějakou narážku a postupovali jsme níž a níž do podzemí hradu.

,,Teda, zajímalo by mě kam jdeme" zašeptala neustále ospalá Kate.

,,Do-do-"

,,Sklepení" dokončil Filch za rozklepanou Mill a zasmál se, teda v jeho podání spíš zachrčel. Zajímalo by mě kolik mu je.

,,A co tu budeme jako dělat?" pozdvyhnul znuděně obočí Rave.

,,Moc se ptáš, m-málo jdeš" zasípal zadýchaný školník a pokračoval nějakou temnou chodbou asi pět metrů před námi.

,,No taky by mě zajííímalo co tu?" zvolal provokativně James a zahihňal se a po zjištění že je zde ozvěna, začali všichni kluci vydávat naprosto stupidní zvuky.

,,Tak už sklapněte chásko líná a poslouchejte!" zařval Filch. ,,Jsme na místě, támhle jsou košťata, prachovky a prostě všechny věci co budete potřebovat. Tuhle část sklepení vysmejčíte, jako nejluxusnější pokoj U Děravého kotle. Jo a mimochodem bez kouzel" pousmál se a nám se naskytl pohled na pár jeho žlutých zubů.

,,Teda chlape, měl bys se sebou něco udělat, jinak nesbalíš ani tu nejhnusnější čarodějnici" zašeptal Fred a kluci vybuchli míchy a mě to taky donutilo se pousmát. Pouze Filch se mračil jako kakabus.

,,Tomu už nepomůže nic pánové," šeptnul James ,,toho už zažil i můj děda a podle myslánky nikdy nevypadal o moc líp"  a kluci znovu prskali smíchy. To už Filch stál na schodcích směrem nahoru a měřil si nás pohledem.

,,Přijdu si pro vás za dvě hodiny a už pro vaše dobro, držte se jen v téhle části a neotvírejte žádné dveře!" zavolal ještě a už byly slyšet jen jeho sloní kroku v ošoupaných bačkorách.

Mám tu čest tě poznat, PottereKde žijí příběhy. Začni objevovat