5.

540 21 2
                                    

,,Nenávidím péči o kouzelné tvory!"

,,Kdyby jsi neměl potřebu se o všem přesvědčovat, tak zjistíš že ta hodina není až tak zlá" ironicky se na něj usmívám a vyčerpaně si sedám vedle rozesmáté Rose, Kate a Mill. Naproti nich si sedl Fred, teď už i James a ti dva kluci co s nimi byli už ráno.

,,Ahoj ty náš menťáku!" zdraví Jamese Fred a ten ho pouze probodne vraženým pohledem. ,,Hele to bylo všechno celé v plánu, povedlo se to co jsem chtěl" pronesl pyšně po chvíli myšlení. ,,A to je co náš nejdražší Jamie? Hmm? A vynechej to že ses nezúčastnil run" popichuje ho chlapec se světle hnědými vlasy vedle něj.

,,Sedím s Whitovou!" vykřikne na celou síň a k nám se otočí nejméně půlka velké síně.

,,Cože!" rozkašle se pijící Rose a vykulí na mě oči.

,,Cože?" nejistě se zatvářím a dělám že neexistuju.

,,Ale no táák. Neříkej že si to nepamatuješ" usmívá se spokojený James.

,,No pamatuju ale to bylo pouze nouzově, jinak bych to neřekla!" ohrazuji se, ale bezúspěšně.

,,Takže Whitová neumí dodržet slovo, nikdy tě už nikdo nebude brát vážně" zatváří se ublíženě James.

,,To není pravda!" křiknu na něj a stoupám si od stolu.

,,Tak to dokaž!" stoupá si i James a navzájem se pereme pohledem z očí do očí.

,,Vyber si tři předměty" procezuji skrz zuby a jemu zacuká v koutcích.


,,Čtyři, jinak tě neberu za slovo" vyzývavě se usměje.


,,Fajn" vyštěknu na něj.

,,Fajn" spokojeně se usměje a posadí se upět na jeho místo.

,,A teď vezmi zpět že neumím dodržet slovo!" zvyšuji na něj ještě hlas, ale už v sedě.

,,Umíš dodržet slovo, Whitová" usmívá se jako měsíček na hnoji ,,opčm, lektvary, studia mudlů a přeměňování" dokončí a celá naše část stolu vybuchne smíchy. Jen já ne.

,,Nesnáším tě, Pottere!" štěknu po něm a pokračuji v jídle. Tedy dokud mě nevyruší hlas toho hnědovlasého chlapce vedle té nevyspělé věci Pottera.

,,Ještě jsem se ani pořádně nepředstavil. Jsem Alvin Lockwood" a podá mi mile ruku. ,,Sofie Whitová" usmívám se na něj.

,,A já jsem Raven  Stealmer, ale říkejte mi Rave" culí se na mě čtvrtý chlapec z jejich pokoje. Má tmavě hnědé vlasy a vysokou postavu. Vypadá vyspěleji než na jedenáct let.

,,Sofie Whitová" opět si s ním potřásám rukou a usmívám se na něj.

Pro dnešek už nám skončily všechny hodiny, protože je to jen první den. Ale o rok starší Teddy a Victorie už takové štěstí nemají. Odcházíme do nebelvírské věže a kupodivu je tu vše suché,  jako by se vůbec nic nestalo. Vyřízeně si lehám do postele a uvědomuju si že by nebylo úplně špatné si tu uklidit.

,,Jaká byla cesta s Potterem?" vyzvídá Kate. ,,Musela být naprosto strašná viď?" přidala se i Rose  a já na ni pouze souhlasně kývla. ,,Jak to můžeš vědět Rose?" vyzvídá Mill.

,,Je to můj bratránek, už společné dovolené jsou peklo, a to ještě ani není pod něčím vlivem a je pod dozorem rodičů" znuděně si povzdechne.

,,On se chová tak strašně furt?" zaúpěla jsem do polštáře.

,,Já nevím, sama mu moc nerozumím. Na bratra Albuse se chová snad ještě hůř a před rodiči se snaží na sebe strhnout co nejvíc pozornosti. Teta Ginny je z něj někdy tak vydeptaná, že se jí táta ptal jestli ní nemá doporučit nějakého dobrého psychologa" dokončuje Rose a mně se v hlavě tvoří ještě větší otazník než před tím. Proč se tak chováš Pottere a co znamenají ty záblesky v mé hlavě když se navzájem dotkneme?

I když původní plán byl uklízet pokoj, tak jsme to vzdaly a vyčerpáním usnuly.

Omlouvám se za kratší a prakticky o ničem kapitolu, ale příště to hodlám vynahradit trestem u Filche. Prosím pište do komentářů názory a určitě potěší i hvězdička!

Mám tu čest tě poznat, PottereKde žijí příběhy. Začni objevovat