24.

489 23 4
                                    


Od našeho vítězství nad Zmijozelem se toho moc neudálo. Všichni doufali, že když si James i Regulus natloukli zadky tak si navzájem dají pokoj, ale je to spíše horší. Já osobně mám navíc takový pocit, že to ještě více ničí napjaté vztahy Zmijozelu a Nebelvíru. Neustálé hádky, dělání si naschválů a podobně, no prostě děs. Od té doby co je tu Regulus je to bojiště.


S posledními opadanými listy kvůli podzimu byla také ohlášena opět jako každoročně, Halloweenská party. Vloni to moc nevyšlo, teda to si jen matně vzpomínám, ale letos si to hodlám užít. Je konečně páteční odpoledne a před námi víkend. Víkendy v Bradavicích miluju. A navíc, příští rok už budu moct jezdit do Prasinek.

,,Konečně je to zase tady!" pronese slastně Kate a Rose se na ni souhlasně usměje. Ano, mluví o dnešní párty. Letos už kašleme na nějaké masky, prostě si dáme nějaké šaty a trochu víc se upravíme.

Když se začalo stmívat, pustily jsme se do našich děl. Rose na sobě měla krajkové, bílé mini šatky, Kate si dala vínové mini šatky, Mill bledě modré a já nevolila nic jiného než černou, kterou jsem doplnila rudou rtěnkou. Netrvalo to dlouho a chodbami se začala nést hudba.

,,Doufám že nemá Regulus v plánu nějakou hloupost" prohodila Rose cestou do centra dění.

,,Ani nemluv" procedila jsem skrz zuby při vzpomínce na poslední událost.

Představte si že píšete důležitou písemku v opčm a najednou vám po celé lavici i na zemi lozí hmyz. Švábi, pavouci, stonožky. No prostě všechno co nechcete tak tam je a vy se musíte dál soustředit. Ano, tak přesně tohle udělal Regulus celému ročníku při písemce. Pouze on a Scorpius zůstali v pohodě a celou tu náramnou podívanou sledovali. No a přesně tohle si James ani Raven nenechali líbit a šli si po krku. A Regulus se Scorpiusem dostali pouze školní trest. V tomhle případě bych schvalovala Filchovy postupy pověšení ve sklepení za kotníky.


Ve společence moc lidí nebylo, nejspíš všichni už byly ve Velké síni. Nadšeně jsme procházely chodbu za chodbou a vnímaly přibližující se hudbu. Po bocích chodeb postávaly zamilované páry a nejspíš si šuškaly zamilované hlouposti. Na tohle já nevěřím, nebo jo? Existuje láska nebo je to jen smyšlené "něco" co maskuje touhu?


Při pohledu na ten blázinec jsem však začala litovat že jsem souhlasila že sem půjdu. Hudba neuvěřitelně hlučela, všichni řvali, tančili a lepili se na sebe. Myslím že sem někdo dokázal propašovat i alkohol, protože pochybuju že člověk při smyslech se dokáže chovat tak, jako někteří jedinci tady.


Opatrně jsme se prosoukaly ke stolům s pitím, už jen při pohledu na to všechno mi vypralo v krku. Sáhla jsem po rudém pití, protože jsem doufala že to bude nějaká ovocná limonáda. Ale hned při prvním hltu jsem tušila že to není pouze bezbranná limonáda, nýbrž limonáda s nějakým alkoholem. Rose sáhla po tom samém nápoji jako já a při ochutnání se pouze usmála. Chystala jsem se tu skleničku odložit ale to by nemohly být Bradavice a můj život, kdyby se něco dělo přesně podle plánu.Zezadu do mě někdo narazil a já na sebe vylila celý obsah skleničky.


,,Sakra" zaklela jsem tiše a otočila se na člověka kterého jsem měla momentálně sto chutí proměnit v nočník.


James. Jo, proč mě to nenapadlo. Kdykoliv se něco stane tak je toho příčinou.


Existuje nočník s brýlemi? Možná se o tom  za chvíli přesvědčím.


,,Jejda Sof promiň " smál se ten blbec a prohlížel si jak velkou skvrnu vytvořil. Po jeho pravici stál samozřejmě Rave a měl co dělat aby se nesmál ještě víc než James. Než jsem se ale nadála tak Rose vytáhla hulku a něco zamumlala, v tom momentě celá skvrna zmizela a já byla jako ze škatulky.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 11, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Mám tu čest tě poznat, PottereKde žijí příběhy. Začni objevovat