James se ke mně nezvratně blížil a já se nedokázala ani pohnout, pouze na něj koukat. Ale já s ním nechci mluvit! Když ke mně přistoupil blíž pousmál se a nervózně si prohrábl vlasy.
,,Můžu si přisednout?" zeptal se poněkud sklesle na to jak si je většinu ve všem jistý. Docela mě to uvedlo do rozpaků. Sakra vždyť on neměl v hlase žádnou ironii. Jako odpověď jsem pouze kývla hlavou a posunula se, abych mu udělala místo.
,,Nevypadáš moc dobře" prolomil ticho po chvíli zírání do zdi. Jasně, děkuju, to mě fakt povzbudí Jamesi. Náhodou on taky nevypadá moc přitažlivě, monokl pod okem a natrhnutý ret.
,,Mmm děkuju a hádej kdo za to asi může? Od tebe to sedí, taky na tom nejsi úplně nejlíp, viděl ses v zrcadle?" usmála jsem se ironicky a on si pouze odfrknul.
,,Hele promiň Sofie, chtěl jsem ti jen pomoct a takhle jsem to pokonil, Scorpius má asi pravdu, jsem sebestřednej sobec" pronesl smutně a sklopil hlavu do dlaní. No páni je mi ho docela líto.
,,To si nemyslím! Náhodou teď jsi v poho-, teda chtěla jsem říct méně hrozný" zakoktala jsem a on se jen zoufale usmál. Chvilku ani jeden z nás nic neříkal, dokud mě nedonutila moje hlava se zeptat.
,,Jamesi, co znamenají ty záblesky když jsem se tě dotkla?" vyřknula jsem nejistě onu otázku a James se na chvíli zapřemýšlel.
,,No, to já sám nemám tušení. Je to divný, už se mi to stalo i s Fredem a Alvinem" kuňknul a znovu se zaměřil na pozorování svých bot ,,o Vánocích se na to musím zeptat taťky" dokončil po chvíli. Nic jsem mu na to neříkala, tak jsme tam jen seděli.
,,Prosím řekni že už na mě nejsi naštvaná" zaškemrala a já si ho změřila přísným pohledem, tak jako to dělá tetička když něco provedu a pousmála jsem se.
,,Asi jo, nemůžu na tebe být naštvaná celou věčnost" zasmála jsem se a jemu se konečně rozzářily ty šibalské tvářičky. No a starý Potter je zpět. Po chvíli jsme zaslechli dupání a hlasité povykování, to nás donutilo se podívat do chodby a já spatřila Freda, Rava i Alvina. Vypadali děsně radostně.
,,Jamesi!" ,,Jamie!" ,,Máme ho!" ,,My to máme!" překřikovali se jeden přes druhého. ,,My mu to šlohli!" zapištěl radostně Raven a já spatřila ten přeslavný Pobertův plánek. No tak to bude ještě zajímavé, ale ne pro mě. Je na čase se nenápadně vypařit. James rychle vyskočil a běžel si pro tu vzácnost.
,,Teda pánové, já nevím jak vy ale já cítím dlouhou a zábavnou noc" pronesl povýšeně a kluci na něj vrhli zaujaté pohledy.
,,Když je ten Halloween" začal s krátkou odmlkou James ,, mohli bychom zkusit něco trošku pikantnějšího" povytáhl obočí a podíval se na mě. ,,Jdeš s náma Whitová?"
,,No já nevím, všichni víme jak to dopadlo minule" nevěřícně jsem se na ně podívala a on jen protočil očima.
,,Ale no ták, nebuď srab" zasomroval Raven . Ale to teda ne! Já nejsem srab.
,,Tak fine, ale jestli opět skončím na ošetřovně, tak si mě nepřejte!" zasouhlasila jsem tedy a James se začal spokojeně věnovat tomu plánku. Po chvíli se usmál ještě spokojeněji a ukázal na jednu tajnou chodbu, která však začíná mimo hrad a vede do-do-Chroptící chýše.
,,Ne, to je moc riskantní" řekl přiškrceně Alvin, aspoň někdo normální.
,,Ale, ale. Že bys měl plné kalhoty?" zasmál se Rave a Alvin na něj pouze hodil vražedný pohled.
,,Ne, jenom nechci umřít tak zbytečnou smrtí, já umřu významným činem, víš" řekl významně a Fred s Jamesem vybouchl smích, ale zamaskovali to kašláním. Hele aspoň má bujnou fantazii.
ČTEŠ
Mám tu čest tě poznat, Pottere
FanfictionMyslím si, že většinu zajímá co se stane po konci příběhu. Tahle fan fikce bude vyprávět o Jamesovi Siriusovi Potterovi, který je syn Harryho Pottera, ale jako by vypadl z oka Jamesovi a Siriusovi. Teď je ale otázkou, jestli si zvolí cestu nepoučite...