9.

438 19 3
                                    

Chvíli jsme tam jen tak postávali a já naštěstí našla i Kate, také ji oslovili. No a k mému neštěstí tu je i James a Rave. Jako Rave není až tak špatný, ale ve spojení s Potterem je to vražedná kombinace. Ronny nás poprosil abychom se před ním proletěli. Dala jsem do toho všechno, snažila jsem se jak nejlépe to jde. Přeci jenom, kdo by nechtěl už od prváku hrát za kolejní družstvo, že jo?

Ronny se po chvíli domlouvání s nějakým klukem, nejspíš jeho nějaký kamarád, pouze usmál a rozešel se směrem k nám. Konkrétně mně věnoval úsměv.

,,Takže, velmi mile jste překvapili a proto jsme prokonzultovali tohle rozhodnutí" odkašlal si a vytáhl nějaký zmuchlaný kus pergamenu.

,,Na pozici střelce dosazujeme Sofie a Kate, zůstává Amy z pátého ročníku. Jako chytač bude James-nejspíš rodinná tradice" pousmál se ,,odražeči budeme já a Raven a do brány půjde jako tradičně Mike z mého ročníku" dokončil monolog a já se snažila pamatovat si co nejvíce to šlo.

Dnešek byl poměrně vyčerpávající den a proto jsem se bez jakéhokoli konzultování mého postavení ve famfrpálu vydala do postele.

Dny v Bradavicích utíkaly rychle, s holkama, někdy nějaký ten trest kvůli klukům, pár tréninků na famfrpál a to všechno se stihlo dřív než opadaly v důsledku podzimu všechny listy. Bude konec října a s ním i Halloweenský karneval a nějaké halloweenské zábavy. Jakožto samotářce se mi tam vůbec nechce, ale co nadělám. Rose se prostě vzdorovat nedá.

,,Panikááá! My nemáme žádný kostým" zařvala na celý pokoj při příchodu moje milovaná Rose a já v důsledku leknutí a slabého výpadku srdce spadla z postele.

,,Na co kostým" zamumlala Mill, která se plně věnovala psaní nějaké eseje do opčm. Jo, taky bych se mohla trošku víc věnovat škole. Ale to se potom nedá nic stíhat, když se plně věnuju škole. A navíc, nejsem úplně nejhorší, opčm mi jde, to mi řekl i ten protivný a zamračený profesor Hardwell. V kouzelných formulích jsem snad nejlepší z ročníku a lektvary, no lektvary by na tom nebyly tak zle kdybych nebyla ve dvojici s Potterem, který vždycky tvrdí že je to pouze tajná přísada a že to má vždy pod kontrolou. No to pak není divu že celý obsah našeho kotlíku skončí na jednom z nás a někdy i obou. Naštěstí pan Křiklan je dobrosrdečný, takže na čtvrtletí nám dal pouze za tři a řekl že to určitě spravíme.


,,Heej poslouchá mě tady vůbec někdo? Nemáme kostým na ten Halloween a MY tam půjdem!" začala vyšilovat Rose a její bledé, pihované tvářičky zrudly vztekem. Je tak srandovní když se zlobí.


,,Ano, posloucháme. Jen-no nevíme jak to vyřešit. To ty si tu ten plánovací koumák"  zamrmlala Kate, která seděla u okna na zemi a čistila si své koště. Myslím že ani naši konverzaci nevnímala. Famfrpál ji hodně nadchnul, jen je škoda že zápasy budou až na jaro.


,,Tak pojďme za upírky" zoufale jsem navrhla a kupodivu se to asi Rose nezdálo jako nápad k ničemu, strašný, na houby, zbytečný, podřadný, náročný, nezajímavý a podobně, jako mě odpálkovala dříve. Pouze kývla a vypadala velmi zamyšleně.

,,Jo, jo! To by šlo! Skvělý nápad, přičarujeme si upíří zuby dáme si černé oblečení a od holek ze starších ročníků si vypůjčíme nějaká líčidla" dokončila a spokojeně tleskla a rozvalila se do postele. Tak to bychom měly, naštvaná Rose je zmáknutá.


,,Já nějaká líčidla mám, to víš. Tetička je všestranně rozvinutá" zahihňala jsem se a holky se přidaly. Miluju kouzla, miluju svůj život.

______________________________________

Zdravím! Omlouvám se za velmi krátkou kapitolku a také naprosto o ničem. Ale to víte, když jsou ty Vánoce tak musím jezdit po návštěvách a nemám moc času.

Taky se vás chci zeptat, jestli by vám vyhovovalo častěji krátké kapitolky které by měl třeba hlavní děj rozdělený do dvou a víc, nebo méně častěji dlouhé a vyvinuté kapitoly. Prosím napište do komentářů svůj názor a taky hvězdička opravdu moc potěší! :D


Mám tu čest tě poznat, PottereKde žijí příběhy. Začni objevovat