3 {2}

205 25 2
                                    

Shizuka POV

- Myślę, że to wiadomość od Mukamich, i że w dalszym ciągu chcą cię zabić.

Wtedy zemdlałam.

Shu POV

Kiedy zobaczyłem, że dziewczyna upada, szybko ją złapałem i położyłem na łóżku. Przeteleportowałem się do kuchni po wodę i zobaczyłem Reiji'ego.

- Reiji!

- Czego?

- Shizuka zemdlała.

- Przyczyna?

- Dostała wiadomość od Mukamich. Prawdopodobnie w dalszym ciągu chcą ją zabić.

- To pewnie z nerw. Sama się obudzi. -

Wtem obok nas pojawiła się Yuki.

- Dawaj to! - wrzasnęła i wyrwała mi wodę, a po chwili jej nie było.

- Dzięki za pomoc. - mruknąłem pod nosem, spojrzałem na brata i udałem się do Shizuki.

Yuki POV

Moja mama już się obudziła. Był też z nami tata, który bardzo się zmartwił nagłym omdleniem mamy i wiadomością. Nagle do pokoju wszedł Shu i usiadł obok mnie na łóżku.

- Jak się czujesz, Shizuka? - zapytał.

- Dobrze, dziękuję.

- Muszę złożyć wizytę tym frajerom. - powiedział stanowczo tata.

- Pójdę z tobą. Może uda się wziąć Subaru i kogoś jeszcze. - odezwał się Shu.

- Może Kaneki? W końcu, umie walczyć, a poza tym, Subaru przecież nie ma. - wtrąciłam.

- A no rzeczywiście. - Blondyn podrapał się po karku. - Reiji? -

- Może, wątpie. - tata wywrócił oczami.

- Może od razu Laito weźcie! - zaśmiałam się.

- Im więcej, tym lepiej. - uśmiechnął się do mnie Shu.

- Też mogę iść. - powiedziałam pewnie.

- Nigdzie nie pójdziesz. - Mama spojrzała na mnie zmartwiona.

- Ale ja chcę! Nic mi nie będzie, umiem walczyć! - oburzyłam i się i zrobiłam minę obrażonego dziecka.

- Mama wyraziła się jasno, nie pójdziesz nigdzie. - wtrącił tata.

- Nie przesadzajcie! Sami powiedzieliście, że im więcej tym lepiej, a Yuki umie sobie radzić! - Laito usiadł obok taty.

- Laito, sam masz dzieci, nie martwiłbyś się? - zapytała mama.

- Martwiłbym się, i martwię, że coś się stanie.

- Czy ty sugerujesz, że twoje dzieci pójdą walczyć? - Tata przewrócił oczami.

- Myślę, że będą chciały iść, szczególnie Cho i Namida. - Laito spojrzał na mnie kątem oka.

Red Moon 1&2 || Diabolik Lovers *w trakcie poprawek*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz