Christmas Special

204 24 2
                                    

*special nie jest częścią książki*

Shizuka POV

- Ale się zmachałam! - Usiadłam na kanapie i spojrzałam na zapakowane przeze mnie prezenty.

- Dużo tego. - Misaki wyszczerzyła oczy.

- Trochę. - Uśmiechnęłam się.

- Aaa! - usłyszałam krzyk z góry. Ja i moja przyjaciółka spojrzałyśmy się na siebie i pobiegłyśmy w miejsce, gdzie słyszałyśmy krzyki.

Wbiegłyśmy na górę i wybuchnęłyśmy śmiechem. Ayato leżał na ziemi z twarzą w cieście, a Laito na nim. Drabina była przewrócona, a łańcuch świąteczny leżał obok wampirów. Laito wstał z brata, który zrobił to samo i spiorunował go wzrokiem.

- Hahaha! Wyglądasz słodko, kochanie. - Podeszłam do Ayato i wzięłam na palec trochę ciasta z jego policzka.

- Co tu się właściwie stało? - spytała Misaki, próbując powstrzymać śmiech.

- Próbowałem zawiesić ten łańcuch, a Ayato akurat szedł z ciastem na dół, i tak się złożyło, że na niego spadłem. - Laito spuścił głowę, a mój ukochany nie mógł oderwać od niego jego piorunującego wzroku.

- Robiłam to ciasto dwie godziny! - Yui podbiegła do nas i spojrzała zdenerwowana na Ayato.

- Wybacz, ale to przez tego kretyna.

- Wiedziałam, że złym pomysłem będzie kazać ci wieszać ozdoby. - Misaki złapała się za głowę. - Ja to zrobię, a wy idźcie z Yui do kuchni i zróbcie nowe ciasto. -

- Pomogę ci, mamo! - Obok nas stanęła Cho.

- Dobrze kochanie.

- To... ja nakryję do stołu. - powiedziałam.

- Reiji się tym zajął. - odpowiedziała Yui.

- A kto gotuje?

- Umi i Shu.

- Shu?! Gotowanie?! - Spojrzałam na blondynkę niedowierzając. Szybko zbiegłam na dół, i rzeczywiście, chłopcy gotowali.

- Hejka! Komu mogę pomóc? - spytałam.

- Możesz mi. - powiedział Reiji i zaczęłam mu pomagać.

- Brakło produktów! - krzyknął Umi.

- Już nie! - W kuchni pojawiła się Yuki i Kaneki z torbami pełnymi produktów.

- Uff. - odetchnął Shu. Do pomieszczenia weszli Yui, Laito i Ayato.

- No to bierzemy się za ciasto! - krzyknął Laito.

- Co możemy teraz robić? - spytała Yuki.

- Ozdóbcie dom z zewnątrz. - powiedział Reiji, i po chwili Yuki i Kaneki'ego nie było.

- A co robi Namida? - zapytał Laito.

- Pomaga Misaki i Cho. - odparłam.

~~~~~~~~~~~~~

Po kilku godzinach ciężkiej pracy, skończyliśmy. Kolacja była gotowa, a rezydencja wyglądała cudownie. W telewizji leciały kolędy. Yui rozdała opłatek. Podzieliliśmy się nim i zaczęliśmy jeść.

Atmosfera była bardzo przyjemna. Dwa miejsca były puste. Widziałam po Misaki, że było jej smutno, bo nie ma z nami Subaru.

Nagle drzwi rezydencji otworzyły się i stanął w nich Subaru.

- Subaru! - Misaki wstała od stołu.

- Co to za ma– - Reiji nie dokończył, bo moja przyjaciółka odbiegła od stołu i rzuciła się na Subaru.

Misaki POV

Gdy byłam w objęciach mojego przyjaciela, czułam ogromną radość. Nie było go dwa lata i strasznie się za nim stęskniłam. Cieszyłam się, że jest tu z nami.

- Też się cieszę, że cię widzę. - Wampir pocałował mnie w głowę. Oderwaliśmy się od siebie i poszliśmy do reszty.

Każdy po kolei przywitał się z Subaru, i wszyscy wróciliśmy do jedzenia.

~~~~~~~~~~~~~~

- Czas na deser! - krzyknęła Yui i położyła ciasto na stole, po czym zaczęła je każdemu nakładać.

- Nałóż mi dwa kawałki, proszę. - powiedział Ayato, i po chwili na jego takerzu były dwa kawałki ciasta.

Jedliśmy ciasto, śmialiśmy się wspólnie i rozmawialiśmy. Brakowało Kanato, ale niestety nie mógł zaszczycić nas swoją obecnością.

Ayato zjadł jeden kawałek ciasta, i gdy Laito nie patrzył, rzucił drugim prosto w jego twarz.

- Masz za swoje, kretynie. - mruknął i zaczął się śmiać.

- Co to za maniery?! I to jeszcze przy wigilij– - Reiji znowu nie dokończył, bo Yui znowu zasłoniła mu usta ręką.

- Już nic nie mów, kochanie. Laito wytrzyj twarz i wróć do nas. - powiedziała Yui, i po chwili Laito zniknął. Po pięciu minutach był spowrotem.

I tak oto razem spędziliśmy miły, wigilijny wieczór.

~~~~~~~~~~~~~~~

Ohayo! 🎁🎁💝

Mamy wigilijny special! 🎁💖 podobał się? Zostaw giwazdkę i komentarz! 🎁🌠🎄

Jeszcze raz życzę wam udanego Sylwestra i Wesołych Świąt! 🎄🌠💝

Zajrzyjcie do Lalusilo z którą piszę książkę o DL na koncie DiabolikTeam 🎁🌠🎄

To tyle, ciao! 🎄🌠

~ Hanako

Red Moon 1&2 || Diabolik Lovers *w trakcie poprawek*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz