Φοβισμένη, έκανα ένα βήμα μακριά του. Τύλιξα τα χέρια μου πιο σφιχτά γύρω από το σώμα μου, όταν παρατήρησα το γλοιώδες χαμόγελο του να μεγαλώνει. Τα μάτια του είχαν μια επικίνδυνη λάμψη τη στιγμή που πλησίασε προς το μέρος μου. Χωρίς να το πολυσκεφτώ, γύρισα βιαστικά προς την αντίθετη πλευρά, τρέχοντας σε ένα ασφαλές μέρος.
Ήμουν κοντά στο δωμάτιο του Κρίστοφερ, όταν το χέρι του διώκτη μου τυλίχτηκε με δύναμη γύρω από το μπράτσο μου. Ένα ουρλιαχτό βγήκε από το στόμα μου μόλις το σώμα μου συγκρούστηκε με φόρα πάνω στον κρύο τοίχο.
《Κάνε ησυχία》,διέταξε εκείνος ενόσω με γύριζε προς το μέρος του, κολλώντας το σώμα του πάνω στο δικό μου.
Με τρεμάμενα χέρια άρχισα να τον χτυπάω όπου έβρισκα, σε μια μάταιη προσπάθεια μου να τον διώξω από πάνω μου. Με την άκρη του ματιού μου παρατήρησα το χέρι του να ανασηκώνεται και έπειτα να συγκρούεται με δύναμη πάνω στο μάγουλό μου. Ένας αφόρητος πόνος εμφανίστηκε σε εκείνο το σημείο, συνοδευόμενος από μια πικρή γεύση στην άκρη των χειλιών μου.
《Και τώρα που ηρέμησες...》,αναφώνησε, αφήνοντας τη φράση του μετέωρη καθώς τοποθετούσε τα χέρια του γύρω από το λαιμό μου.
Για μια απειροελάχιστη στιγμή τα μάτια μου στάθηκαν στο καστανό χρώμα των δικών του. Μπορεί να φαινόταν τρελό αλλά ήμουν βέβαιη πως διέκρινα κάτι οικείο μέσα τους, που δυσκολευόμουν να ερμηνεύσω. Αμέσως, όμως, αναθεώρησα όταν ένιωσα τα δάχτυλα του να διαπερνούν το κορδόνι του φορέματος μου. Τη στιγμή που ήταν έτοιμος να το λύσει, ένα όπλο βρέθηκε στον κρόταφο του και ενστικτωδώς, τύλιξα προστατευτικά τα χέρια μου γύρω από το σώμα μου.
《Άλαν, απομακρύνσου από κοντά της》,ακούστηκε μια πολύ οικεία φωνή δίπλα μας και έκπληκτη, σήκωσα το κεφάλι μου, αντικρίζοντας το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα των ματιών του.
《Για ποιο λόγο;》αναρωτήθηκε ο Άλαν, αγγίζοντας με το δάχτυλο του το μάγουλό μου.
《Είμαι βέβαιος ότι δεν θέλεις να πεθάνεις》,αποκρίθηκε ο Ματ.
Ο διώκτης μου στριφογύρισε εκνευρισμένος τα μάτια του.《Απλώς θέλω να περάσω την ώρα μου. Δε νομίζω πως θα ενοχλήσω κάποιον》.
《Μπροστά σου έχεις τη σύζυγο του διαδόχου οπότε, αν θες τη ζωή σου, απομακρύνσου τώρα από κοντά της》.
Παρατήρησα τον τρόμο να επισκιάζει τα χαρακτηριστικά του Άλαν, ο οποίος με αργά βήματα απομακρύνθηκε από κοντά μου. Σε λίγο είχε εξαφανιστεί από τον χώρο, κάνοντας με να βγάλω μια ανακουφισμένη ανάσα.
YOU ARE READING
Οι Δυο Φυλές
Historical Fiction[Το δεύτερο βιβλίο της σειράς των Δύο] Τέσσερις φυλές: Αγκνέριαν, Ντεσκάριαν, Επόστριαν, Ταργκάριαν. Καθεμία διαθέτει δικούς της κανόνες και αρχηγούς. Ίσως η τέταρτη να είναι η χειρότερη. Η φυλή Ταργκάριαν. Μια φυλή στην οποία οι γυναίκες δεν έχουν...