{21.}

362 56 50
                                    

《Νιώθω περίεργα》,παραδέχθηκα στην Κλαίρ καθώς κινούμασταν προς το χώρο τέλεσης του πρωινού. Μου έριξε ένα βλέμμα περιέργειας δίχως να καταλαβαίνει την πηγή του άγχους μου.《Συνέβη κάτι...》,άρχισα να λέω, μπλέκοντας τα χέρια μου, νιώθοντας εμφανώς αμήχανα.

《Με τον Ματ;》βιάστηκε να ρωτήσει, προκαλώντας το ανασήκωμα του φρυδιού μου. Η ταραχή ήταν έκδηλη στα χαρακτηριστικά του προσώπου της, κάνοντας με να την κοιτάξω με τη σειρά μου περίεργα.

Δεν ήμουν σε θέση να κατανοήσω τη συγκεκριμένη στιγμή την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά της όμως σίγουρα θα έκανα μια μακροσκελή συζήτηση μαζί της μέσα στις επόμενες μέρες.

《Όχι》,απάντησα ευθέως, αγνοώντας την ανησυχία της.《Με τον Κρίστοφερ》,ψέλλισα, στρέφοντας το βλέμμα μου άλλου, ανίκανη να την αντικρίσω.

Μια ανάσα ανακούφισης πάρθηκε από μέρους της, συνοδευόμενη μετέπειτα από ένα πλατύ χαμόγελο. Αμέσως τύλιξε το χέρι της γύρω από το δικό μου, παρακινώντας με να την κοιτάξω, διστακτικά στην αρχή, και στη συνέχεια με περισσότερο θάρρος.

《Τι συνέβη;》αναρωτήθηκε, σμίγοντας τα φρύδια της.《Σε πλήγωσε;》ρώτησε, με μια έκφραση θυμού να κατακλύζει τα χαρακτηριστικά της.《Μπορούμε να το αναφέρουμε στον αρχηγό της φυλής και αυτός με τη σειρά του--》

《Με φίλησε》,ανακοίνωσα. Τα βήματα της σταμάτησαν και η έκπληξη αντικατέστησε το θυμό, που προηγουμένως την διακατείχε.

《Αυτό είναι...》,έκανε μια παύση, προσπαθώντας να βρει την ακριβή λέξη που περιέγραφε την κατάσταση μου,《ενδιαφέρον》,ανέφερε τελικά, κερδίζοντας από μένα ένα παγερό βλέμμα.

Τράβηξα εκνευρισμένη το χέρι μου μακριά της και με γοργό βηματισμό, συνέχισα να κινούμαι προς το χώρο του πρωινού.

Ενδιαφέρον...

Κάθε άλλο παρά ενδιαφέρον ήταν!

《Αμέλια, περίμενε》,φώναξε πίσω μου αλλά δεν της έδωσα σημασία.《Σεβάσου την κατάσταση μου》,συμπλήρωσε, υπενθυμίζοντας μου πως ήταν έγκυος.

Σταύρωσα τα χέρια μου μεταξύ τους, αναμένοντας την υπομονετικά να με προφτάσει. Μόλις ήρθε κοντά μου, ένας νέος γύρος ερωτήσεων ξεκίνησε από μέρους της.

《Και εσύ πως αντέδρασες;》εξέφρασε την απορία της, με ένα πονηρό χαμόγελο να διακοσμεί τις άκρες των χειλιών της. Απομάκρυνα την προσοχή μου από πάνω της, νιώθοντας τη θερμοκρασία του προσώπου μου να έχει αυξηθεί.《Σου άρεσε;》

Οι Δυο Φυλές Where stories live. Discover now