Πρόλογος

959 94 56
                                    

Η Λουσίντα χτένιζε ευλαβικά τα μαλλιά μου καθώς εγώ καθόμουν απέναντι από τον ολόσωμο καθρέφτη του δωματίου μου. Τα κάστανα μάτια μου παρατηρούσαν συνεχώς τις κινήσεις της ενόσω εκείνη έπλεκε τα μέχρι τη μέση μαύρα μαλλιά μου σε μια πλεξούδα.

《Τα μαλλιά σας είναι υπέροχα, κυρία》,ψέλλισε εκείνη με ένα χαμόγελο να εμφανίζεται στα χαρακτηριστικά του προσώπου της.

Ρίχνοντας μια ματιά στο έργο της, σηκώθηκα από τη θέση μου και γύρισα προς το μέρος της για να την αντικρίσω.

《Ευχαριστώ. Μπορείς να πηγαίνεις》,είπα εγώ και σκύβοντας το κεφάλι της, βγήκε από το χώρο του δωματίου μου.

Βγάζοντας μια πνιχτή κραυγή, πλησίασα το παράθυρο του δωματίου μου, ανοίγοντας τα παραθυρόφυλλα του. Ο ζεστός αέρας εισήλθε μέσα στον χώρο, πέφτοντας πάνω στο δέρμα μου, συνοδευόμενος από τις φωνές του μαζεμένου πλήθους κάτω από το σπίτι μου.

Δεκαοκτώ χρόνια. Δεκαοκτώ χρόνια προετοιμαζόμουν γι'αυτή τη στιγμή και τώρα που επιτέλους είχε έρθει, δίσταζα. Δεν ήταν εύκολο να αναλάβεις την φροντίδα όλων των ανθρώπων. Ήταν ένα βαρύ φορτίο που μόνο συγκεκριμένα άτομα κατάφερναν να πετύχουν. Ένα εκ των οποίων ήμουν και εγώ.

Το βλέμμα μου στράφηκε στις μορφές των ανθρώπων. Τα άσπρα ρούχα τους έκαναν αντίθεση με το πράσινο των δέντρων που μας τύλιγε. Ήταν ένα αγνό χρώμα. Όπως και η φυλή μου, Αγκνέριαν.

Τέσσερις ήταν οι κυρίαρχες φυλές στην περιοχή μου. Όποιος δεν ανήκε σε κάποια, θεωρούταν παρείσακτος. Ένα εμπόδιο που έπρεπε να βγει από τη μέση για την ευδαιμονία όλων μας.

Αρχικά, η φυλή Αγκνέριαν, στην οποία ανήκω και εγώ. Μια ήσυχη φυλή, που σπάνια δημιουργεί προβλήματα στις άλλες. Είμαστε οι πιο ταπεινοί άνθρωποι. Ασχολούμαστε με την ευημερία της γης και με το εμπόριο. Χαρακτηριστικό χρώμα μας, είναι το άσπρο, σημάδι της αγνότητας μας.

Έπειτα η φυλή Ντεσκάριαν. Είναι παρόμοια με την δική μας, αν και μερικές φορές δεν μπορείς να εμπιστευτείς τους ανθρώπους της. Ασχολούνται με την αλιεία και την παραγωγή φαρμακευτικών αγαθών. Χαρακτηριστικό χρώμα τους είναι το μπλε.

Ακολουθεί η φυλή Επόστριαν. Μια άγρια φυλή που συνήθως προξενεί προβλήματα στην δική μας. Τα άτομα που προέρχονται από αυτήν είναι γνωστά για τη μυϊκή δύναμη που διαθέτουν. Κυρίως ασχολούνται με την παρασκευή όπλων. Χαρακτηριστικό χρώμα τους είναι το κόκκινο.

Τέλος, η φυλή Ταργκάριαν. Δεν γνωρίζω πολλά πράγματα γι'αυτήν καθώς οι άνθρωποι της φρόντισαν γι'αυτό. Αλλά σίγουρα δεν χρειάζεται να ξέρω πολλά για να καταλάβω τι είδους φυλή είναι. Ίσως και η χειρότερη απ'όλες. Βαθιά αποκομμένη από τις άλλες, με τον μεγαλύτερο αριθμό αρσενικών. Κάθε εβδομάδα, μια αντιπροσωπία της φυλής τους, έρχεται στο τοπικό πανηγύρι μας. Εκεί ο κάθε άντρας διαλέγει από μια γυναίκα η οποία θα πρέπει να τον ακολουθήσει. Στη συνέχεια, αφού πρώτα τελεθεί το μυστήριο του γάμου, οι δυο τους ενώνονται με στόχο την δημιουργία ενός αρσενικού διαδόχου. Είναι η μοναδική φυλή που σε περίπτωση πολέμου, θα μας προστατεύσει. Χαρακτηριστικό της χρώμα είναι το μαύρο.

Έχω αποδεχθεί τις ιδιοτροπίες κάθε φυλής, αλλά θεωρώ πως η τελευταία είναι και η πιο βάναυση. Δεν θα ήθελα ποτέ να βρεθώ στη συγκεκριμένη θέση. Έχω ακούσει πολύ σκληρές τιμωρίες που προέρχονται από αυτήν. Πράγματα που μόνο ο διάβολος θα μπορούσε να κάνει.

Ένα χτύπημα στην πόρτα με έβγαλε από τις σκέψεις μου. Στον χώρο εισήλθε η μητέρα μου με ένα πλατύ χαμόγελο να κοσμεί το πρόσωπο της.

《Αμέλια, ήρθε η ώρα》ανακοίνωσε τείνοντας το χέρι της προς το μέρος μου.

《Μάλιστα, μητέρα》,είπα παίρνοντας μια βαθιά ανάσα ενώ έπιανα το χέρι της και έπειτα ξεκίνησα να την ακολουθώ.

Γεια σας!!
Νέα Ιστορία. Πραγματικά ως θέμα είναι αρκετά δύσκολο για μένα καθώς πρώτη φορά ασχολούμαι με κάτι τέτοιο. Ελπίζω να σας αρέσει.

Μάθαμε κάποια πράγματα για τις τέσσερις φυλές όπως και για την πρωταγωνίστρια μας, Αμέλια.

Αν σας άρεσε, πατήστε το αστεράκι και αφήστε ένα σχόλιο.

Μέχρι το επόμενο,
ΦΙΛΑΚΙΑ!😆😘

Οι Δυο Φυλές Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin