{38.}

242 23 3
                                    

Δεν είχα καταβάλει πως δάκρυα είχαν αρχίσει να τρέχουν από τα μάτια μου, τη στιγμή που αυτά έπεσαν πάνω στο χαρτί που κρατούσα.

Προερχόμουν από μια άλλη φυλή και οι γονείς μου δεν μου είχαν πει τίποτα. Και ο Κρίστοφερ ήταν ο αδερφός μου. Το ήξερε, όμως προτίμησε να πράξει όπως οι γονείς μου. Επέτρεψε να συμβεί όλο αυτό μεταξύ μας ενώ γνώριζε.

Ένας λυγμός βγήκε από το στόμα μου, κεντρίζοντας την προσοχή του. Καθώς όμως ήμουν γυρισμένη πλάτη σε αυτόν, δεν μπορούσε να δει τι συνέβαινε.

«Αμέλια;» ρώτησε διστακτικά, απευθύνοντας μου μετά από αρκετή ώρα το λόγο.

Γύρισα προς το μέρος του. Πολλά συναισθήματα ένιωθα εκείνη την ώρα. Θυμό, θλίψη, αηδία. Αλλά κυρίως θυμό, που είχε αποδέκτη εκείνον.

Παρατήρησε έντρομος το χαρτί που κρατούσα στα χέρια μου. Έκανε ένα βήμα προς το μέρος μου, αλλά σήκωσα το χέρι μου αμυντικά για να τον εμποδίσω. «Δεν θέλω να με πλησιάσεις ξανά. Ποτέ!» ούρλιαξα, τσαλακώνοντας το χαρτί και πετώντας το κάπου γύρω μας.

Δίχως να έχω περαιτέρω δύναμη, έπεσα κάτω, κρύβοντας το πρόσωπο στα χέρια μου και κλαίγοντας με λυγμούς. Ένα χέρι άγγιξε το μπράτσο μου, κάνοντας με να τιναχτώ, ενθυμούμενη την ίδια συμπεριφορά που είχε εκείνος αυτές τις μέρες κάθε φορά που τον άγγιζα.

«Μη με αγγίζεις», ψέλλισα απλά, δίχως να έχω δύναμη να κάνω οτιδήποτε άλλο. «Πώς μπόρεσες;» αναρωτήθηκα, κοιτάζοντας τον. Έσμιξε τα φρύδια του, μπερδεμένος. «Ενώ ήξερες, πως μπόρεσες να...» Δεν μπόρεσα να συνεχίσω.

«Δεν το ήθελα. Ήμουν μεθυσμένος. Δεν υπήρχε περίπτωση να έκανα κάτι. Δεν το είχες καταλάβει τόσο καιρό;»

«Δεν μπορώ να το κάνω όλο αυτό», ανακοίνωσα, δείχνοντας το κενό ανάμεσα μας. «Όσο βρίσκομαι στον ίδιο χώρο μαζί σου, νιώθω αηδία. Με εσένα. Με έμενα», ανέφερα, προσπαθώντας να πείσω τον εαυτό μου πως ίσχυαν τα λεγόμενα μου. «Τουλάχιστον τώρα είμαστε ίσοι», σχολίασα με ειρωνικό τόνο στη φωνή μου.

Ξαφνικά, η πόρτα άνοιξε, διακόπτοντας τη συζήτηση μας. Μια κόκκινη φιγούρα πλησίαζε αργά προς το μέρος μας, με ένα χαιρέκακο χαμόγελο στο πρόσωπο της.

«Νικ», ανάφερε ο Κρίστοφερ δίπλα μου, τραβώντας με κτητικά πάνω του ενώ μας σήκωνε από το έδαφος.

Όντας τρομοκρατημένη από τον άντρα μπροστά μου, δεν ήμουν σε θέση να απομακρυνθώ από το άγγιγμα του. Με τοποθέτησε πίσω από το σώμα του, προστατεύοντας με. Για πόσο όμως;

Οι Δυο Φυλές Where stories live. Discover now