Sabah oldu.
-Hadi gidelim tekrar ormana biraz daha gezelim biraz daha korkalım.hahahahaha
-Çok komik niye gülüyorsün.
-Dün akşam, korkuyorum dediğin kelimeler aklıma geldi de ondan.
-Sanki sen demedin korkuyorum diye.
-Tamam neyse kapatalım konuyu
Hadi gidelim.Ormanın yolunu tuttuk gidiyoruz...
Ormanda 1 saatlik yürümenin ardından yorulduk dinlenelim dedik ve oturduk ;biraz dinlendikten sonra hadi kalkalim biraz daha yürüyelim birşeyler yapalım dedik.
Yürürken aklıma bir soru takıldı..
-Arkadaşlar evin yolunu bilen varmii diye sordum.
öteki arkadaşlardan birisi..
-Geldiğimiz yoldan geri gideriz dedi.
ve etrafımiza baktık her taraf aynı nerden geldik nereye gideceğiz bilmiyoruz.-eve nasıl döneceğiz Can sen bilmiyor musun buraları..
-nereden bileyim ya uzun zaman oldu köye gelmeye li sanki ben bütün zamanımı ormanda geçiriyorum..
-tamam tartışmanın kimseye faydası yok şunu bilmemiz gerekirki..
KAYBOLDUKKorkmaya başladık ama herkes şu anlık iyidi; çünkü daha akşam olmamıştı akşam olasıya kadar evin yolunu bulmamız gerekiyordu.
Biraz daha dolaştık ama evin yolunu bulmayı başaramadık ne yapacaz diye düşünmeye başladık. ama bizi korku sardı hiç birşey düşünemez olduk.
Ne yapacağımızı bilmiyorduk beyinlerimiz korkudan durdu.
Birkaç saat içinde hava kararacaktı ne yapacağımızı bilmiyoruz ormanda bir yol bulduk,yol boyu yürümeye başladık buralardan demekki insanlar geçmiş ki bu yollar oluşmuş yolu takip etmeye başladık yolun sonunda belkide bir ev bulabilirdik o zaman gece dışarıda kalmaktan kurtulabilirdik yol boyu yürümeye devam ettik...
-bu yolun sonunda birşey yok bence yürüyüp duruyoruz ama hiç birşey bulamadık.
Yorulduk ormanda bi sessizlik oluştu ve yakınlardan gelen bir su sesi vardı sanki bir şelale zaten susamıştıkta hemen su sesinin duyduğumuz yere doğru yürüdük.
Yüksekten aşağı doğru akan güzel bir şelale vardı;baktıkça insanın gözünü kamaştırıyordu ,insanın baktıkça bakası geliyordu.
Ali şelaleye doğru yaklaştı, ben seslendim.
-Fazla yaklaşma üstün ıslanır dedim oda birşey olmaz bu doğa harikasina yakından bakacam dedi bizde tamam dedik.
Biz su içmek için dereye eğildik suyumuzu içiyorduk suyumuzu içtik etrafa bakmaya başladık ama Ali'yi göremiyorduk etrafa baktık Ali diye seslendik ama ses yoktu endişelenmeye başladık ve bi yandan da dahada korku bastırdı.
Yanımdaki ismail'e soruyordum ne yapacağız bu yola 3 kişi çıktık 2 kişi kaldık Ali nerede nereye kayboldu sır gibi kayboldu çocuk ne yapacaz bilmiyorum.
Etrafa bakalım şöyle bi dolaşalım ama geldiğimiz yolu unutmayalım şurdaki ağaca ben bi işaret bırakayım yolda giderken birkaç yere de yapariz işaret böylelikle şelale'nin yerini unutmamış oluruz.
DÖNDÜLER DOLAŞTILAR BIRAKTIKLARI İZLERDEN TEKRAR ŞELALE'NIN ORAYA GELDİLER.
Yine aynı yere geldik Ali ortalıklarda yok.
Dur bi dakka bi ses duydum sanki biri Can diye sesleniyor yanlışmı duyuyorum acaba
Yok yok yanlış duymuyorsun bende duyuyorum biri isimlerimizi bağırıyor.
Bu bu bu Ali olabilir
Ali Ali Ali sesimi duyuyor musun...
Can Ismail sesime gelin şelale'nin orayaaaaaa
Ahaaa orda ışte bulduk onu nerdeydin Ali seni çok merak ettik kayboldun sannettik.
Yok kaybolmadim.
Nereye gittin o zaman
Şelale nin oraya gelince bir ışık gördüm sanki birşey parliyormuş gibi merak ettim ve daha da yaklaştım .Şelale nin arkadasinda bir geçit! merak ettim ve içeri girdim korkuyordum ama merakım korkumu yendi içeri girdim ne göreyimmm..çok acayip ve şaşırdım...
Yorum vote destek bekliyorum arkadaşlar.
Verilen emeğe azda olsa saygı.
Küçük yazar RIFATBOZOGLU 🤓🙈😊😀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amansız Mücadele
Adventure-Sonunun nereye varacağı kestirilemeyen iş, durum. TANITIM.. Oyuncular: Ali, Ismail, Can , Mert ,Talha Kurt: Lessy ,keyn , clayn,alex , sandy Vampir: Austin Ormanda macera'dan maceraya koşan 3 arkadaş.. Ormanda karşılarına çık...