Herkes için kötü ve zor gün olacaktır. Yine tüm aile toplandı ve Ali'ye moral vermek ve bu yaptığı arkadaşları için büyük bir fedekarlık tı.!!
Lessy: günaydın çocuklar kahvaltı hazir olur birazdan herkesi uyandırın Ali ye bakalım nasıl durumu.
Mert: tamam Lessy Abla sen merak etme
Hadi çıkalım Ali'nin yanına..Can kapıyı tıklar Ali girin diye seslenir.
Can:Ali nasılsın kardesim iyi misin.
Ali: iyiyim can hemde çok iyiyim.
Ismail:istersen bunu yapmana gerek yok senin yerine bende gidebilirim senin üzülmeni istemeyiz
Ali: ne farkedecek ismail sonuçta birimiz geçecek o tarafa bu ha sen ha ben ama ben geçecem dün kararımı verdim.!!
Mert: ali tamam üzülme biz hep aileyiz ve hep aile kalacağız bize düşman olmana gerek yok kendini kontrol edebilirsin. Hadi şimdi aşağıya inelim ve güzel bir kahvaltı yapalim ondan sonra size güzel bir sürprizim var.
Can:hadi gidelim o zaman yapalım Kahvaltımızı.
Herkes kahvaltıya iner Ali arkadaşları ile ayrılacağı için üzgündür arkadaşları da öyle ama farklı olmak onların içlerinde kardeşlik bağını koparamayacaktır.
Keyn:hadi çocuklar hızlı başlıyorum yemeğe size kalmazsa ağlamayın sonra..
Lessy: keyn sen nasıl bir pisliksin korkmayın çocuklar yemek çok herkese yetecek kadar yaptım.
Keyn:hey sadece şaka yaptım ama biraz daha uyuşuk davranıp masaya oturmazsanız yiyecek birşey bulamayabilirsiniz.ciddiyim..!!
Güzel bir kahvaltının sonunda..
Lessy: ali biliyorsun yarın gitmemiz lazım Klan kalesine bugün arkadaşlarınla iyi vakit geçir uzun bir zaman birbirinizi göremeyebilirsiniz belki.
Clayn:hadi çocuklar eğlenin yarın erkenden kalkıp gideriz Klan kalesine..
Ali: Mert sürprizim var dedin görelim bakalım neymiş.
Der gülerek mutlu bir şekilde Ali.
Mert: he şöyle gül hep tamam beni takip edin göstereceğim..
3 arkadaş Merti takip ederler ve Mert'in tek başındayken sıkılıp kafa dinlemek için geldiği tüm orman ı görebildikleri bir yere gelirler.
Ismail:burası süper çok güzel bir yer.
Mert: Benim özel yerim ben sıkıldığım zaman ya da bir şeye kızdığım zaman buraya gelirim burası bana huzur verir beni rahatlatır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amansız Mücadele
Adventure-Sonunun nereye varacağı kestirilemeyen iş, durum. TANITIM.. Oyuncular: Ali, Ismail, Can , Mert ,Talha Kurt: Lessy ,keyn , clayn,alex , sandy Vampir: Austin Ormanda macera'dan maceraya koşan 3 arkadaş.. Ormanda karşılarına çık...