Geldinizmi;
Geldiğinize göre göreve başlamaya hazırsınız şimdi size ikinci yapacağınız görevi anlatıyorum beni dikkatli dinleyin.Sizden yerin 1 kat altında bulunan uyuttur suyunu getirmenizi istiyorum.
Yolda giderken yine dikkatli olunuz tehlikeler tuzaklar olabilir görevler git gide zor hale gelebilir gideceğiniz yolu biliyorsunuz mağaranın ilerisindeki kayalıklardan aşağıya ineceksiniz gitmeden önce size son ve önemli bir bilgi daha!!!Uyuttur suyunu alırken elinizi değirmeyin suya eğer değerseniz uykuya dalarsınız yanlışlıklada olsa değerseniz derin bir uykuya dalarsınız o yüzden suyu alırken elinizi suya değirmeyin şimdi yola çıkabilirsiniz.
3 arkadaş yerin 1 kat altına inmek için yola çıkar yürümeye başlarlar bir yandan da konuşurlar birbirlerini suçlamaya başlarlar.
Hep senin yüzünden Ali sesi'nin merakın yüzünden biz burdayız eğer sen merak etmeseydin o şelale nin arkadasından bu mağaraya girmeseydin bizim başımıza bunlar gelmezdi der. Can
Ali kızar;niye hep beni suçluyorsunuz ben böyle olsun istermiydim nerden bilebilirdim başımıza böyle kötü şeyler geleceğini bilseydim yaparmıydım der.
Ismail;kavga etmenin tartışmanın kimseye faydası yok biz bu yola beraber çıktık beraber tüm sorunların üstesinden geleceğimize inanıyorum.
3 arkadaş konuşurken yer altına inecekleri noktaya gelirler,her taraf karanlık,tepeden tek bir noktadan mağaranın içine ışık sızıyor kayalıkların başına geldiler aşağıya inmek zor olacak ve birazda tehlikeli eğer dikkatli olmazlarsa kayıp aşağıya düşebilirler, aşağıya inmek hayli zor olacak ama bunu yapmak zorundadırlar.
Ilk hamleyi Can yapar ve kayaların üstüne çıkar o kayadan o kayaya zıplayarak tutunarak birazda olsa aşağıya iner,"hadi gelin o kadarda zor değil"
der.arkadaşlarına cesaret verir.
Arkadaşlarıda ilk adımı atarlar aşağıya doğru inmeye başlarlar.Ali arkadaşlarını böyle bir tehlikeye soktuğu için kendini suçlamaktadır ve kafası dağılmıştır kendini kayalara odaklamaya çalışıyor ,ve ve bir anda Ali'nin ayağı kayar aşağıya doğru giderken tam düşecekti ki Can Ali'nin elinden tutar son anda Ali'nin aşağıya düşmesini engeller arkadaşını yukarıya çeker Ali çok korkmuştur derin derin nefes almaya başlar şok atlatır Can aliye sarılarak
"Tamam geçti korkma"der.
3 Arkadaş yola devam ederler ve zorlu,azimli,korku dolu bir mücadelenin ardından aşağıya inmeyi başarırlar.
Ortalık git gide dahada karanlık olmaya başlar,şu anda yerin 1 kat altındadırlar ve ilerlemeye başlarlar bir saatlik uzun bir yol gittikten sonra ileride yoğun bir ışığın parladığını görürler,gözleri karanlığa alıştığı için yoğun ışık gözlerini kamaştırmıştır önlerini bir süre göremediler göremedikleri için durdular bir süre beklediler,gözleri ışığa alışasıya kadar,yavaş yavaş gözlerini açmaya başladılar güçlükle önlerini görmeye başladılar elleriyle gözlerini ovaladılar gözleri ışığa alışmaya başladı.
Tekrar yürümeye devam ettiler ve ışığın yoğun olarak geldiği o yerin tam önündelerdi etrafa bakmaya kolaçan etmeye başladılar.
İlerlerde bir yerde su sesi geliyordu aradıkları su olabilirdi hemen hızlı bir şekilde yürümeye başladılar,suyun yanına geldiler etrafta başka s u olmadığı için aradıkları su oydu ama altın koruyucusunun dediği şey akıllarına geldi.!!
"suyu alırken elinizi degirmeyin yoksa derin bir uykuya dalarsınız"
bu sözler akıllarına gelir düşünmeye başlarlar suyu nasıl alırız düşünürler ve kafalarının içinde dolaşan zekalarını yine sergilemeye başlarlar ellerindeki mataraya bir ip bağlarlar ve matarayı suyun üstüne koyarlar ama su mataranın içine tam dolmaz elleriyle bastıramayacakları için üzerine ağır birşey koymaları gerekir oda tabiki taş dır.
Taşı mataranın üzerine koyacaklardi ama yavaş koymaları gerekiyordu çünkü su üzerlerine sıçrayabilirdi yavaşça mataranın üzerine koydular ve matara suyun içine batmaya başladı.biraz beklediler ipi çekeceklerdi tam çekerken.!!!Ali dur dedi..
" ipi ben çekeceğim bende birşeyler yapmak istiyorum bu durum madem benim yüzümden başımıza geldi bende yardımcı olacağım ve bu görevide ben yapacağım."
Ali arkadaşı Can' a doğru yaklaşır elini uzatir tam ipi tutacakken ayağı taşa takılır ve yüzüne su sıçrar.
Ali uykuya dalmıştır arkadaşları Ali'yi uyandırmaya çalışıyorlardı yüzüne tokat atıyorlardı ama Ali uyanmıyordu.
Can ipi çekti ve matara içi su dolu olarak suyun içinden çıktı iple kaldırdılar ve ellerini değirmeden üzerine sildi matarayi,matara kuruduktan sonra Ali'yi arkadaşları kucakladı ve Ali'yi taşımaya başladı.Ali bu olayları arkadaşlarının başına açtığı yetmiyormuş gibi bide arkadaşlarına yük oluyordu ama arkadaşlık zor günde belli olur tabiki arkadaşları Ali'yi orda bırakmadılar geldikleri zor kayaların başına geldiler inerken zor olmuştu çıkarken dahada zor olacak tı.!!
Ali kendinde değildi arkadaşları Aliyi'de kendilerini de o zorlu kayalardan çıkarmaları gerekiyordu bunu başarabilmeleri için ilk önce kendilerine güvenmeleri gerekiyordu.2 saatlik yorucu bi tırmanışın ardından kayalıklardan çıkmayı başardılar şimdi ise önlerinde 1 saatlik düz ama uzun bir yol var ilk önce dinlenmeleri gerekiyor.
Ali'yi yatırdılar kendileride oturdular bir yandan da Ali'yi dürtüyorlardı belki uyanır diye Ali'yi uyandırma çabası son buldu ve Ali uyanmaya başladı.
Hiçbirşey hatırlamıyordu
"ne oldu bana neredeyiz suyu aldikmi"diyordu.Arkadaşları Ali'ye;gerçekten hiçbirşey hatırlamıyormu sun? suyu almayı başardık seni taşıdık o zorlu tehlikeli kayalıklardan çıkardık hatırlamıyormu sun? gerçekten.
"HATIRLAMIYORUM"
3 Arkadaş yola devam ederler şu suyu götürelim diyip yola çıkarlar yol boyu hiç konuşmazlar zaten konuşacak halleri kalmaz üzerlerine yorgunluk çökmüştür bir an önce suyu teslim edip yatmak istiyorlar.' Sonunda altın koruyucusunun yanına gelirler ve suyu verirler.
Koruyucu;
Aferin çocuklar bunu da başardınız sizi adım adım takip ettim Ali'nin yaptığı hataları dikkatsiz hallerinide gördüm Arkadaslarini çok yordun Ali bir dahakine daha dikkatli ol.
"Işteyerek olmadi ayağım takıldı ondan sonrasını hatırlamıyorum zaten"
Çok yorgun görünüyorsunuz şimdi gidin dinlenin o zaman yarın size üçüncü yapacağınız görevi söylerim iyi dinlenin yorgunluğunuzu atin üstünüzden...
Yorum vote destek emeğe saygı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amansız Mücadele
Adventure-Sonunun nereye varacağı kestirilemeyen iş, durum. TANITIM.. Oyuncular: Ali, Ismail, Can , Mert ,Talha Kurt: Lessy ,keyn , clayn,alex , sandy Vampir: Austin Ormanda macera'dan maceraya koşan 3 arkadaş.. Ormanda karşılarına çık...