-Ne kadar uzun zaman olmuş köye gelmeyeli çok özlemişim.
-Gerçekten güzelmiş köyün Can ben çok beğendim. Der ismail.
-Daha buralar hiç birşey çok yer var gezilecek.
Önce bi kahvaltı yapalım. Birde köydeki taze organik köy kokulu yiyeceklerden yiyin bakalım beğenecekmisiniz.-Gelin çocuklar sofraya; oturun oturun.
-oturduk Dedem..
Ne güzel kokuyor yemekler eline sağlık babannem..-elinize sağlık efendim.
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Yeni bir gün daha...
-Eve geldik ne yapacaz şimdi böyle boş boş oturacağızmı..
Dedi Ali sıkılmış bir yüz ifadesiyle..-Olum bi durun ya ne sabırsızsınız ya köye geldik oh mis temiz hava bol oksijen;
şehir hayatından uzak ,araba gürültüsü yok bu huzurun tadını çıkarın ortamı germeye ne gerek var .
Sabah yeni oluyor Kahvaltımızı yapalım yol yorgunluğumuzu atalım çünkü enerjiye ihtiyaç olacak ondan sonra görecem ben sizi.der Can-tamam kanka haklısın doğru diyorsun ama ikinci gününüz canım sıkıldı biraz macera yaşayalım. Köyde heyacanlı olaylar yokmu.!!
-buluruz olum köyde her an bir olay bir iş vardır.
Hadi kahvaltıya inelim..-Bende çok acıktım zaten ben yemekleri çok sevdim senin babannen çok güzel yemek yapıyor. Der Ali acıkmış gözlerle.
-kanka bende çok sevdim tabi annemin yemeklerini tutmaz ama beğendim yani der.Ismail
-benimde annemin yemekleri iyi ismail ama burdaki yemekler organik doğal tarladan eve geliyor. Bütün yiyecekleri kendileri üretiyorlar dedemler..!!
-hadi inelim olum aşağıya çok konuştunuz burnuma kokular gelmeye başladı.
-yavaş git la koşma düşeceksin..
-Birşey olmaz hadi sizde gelin..
Güzel bir kahvaltıdan sonra yapacak şey bulmaya çalışırlar.
ÖĞLEN
Hadi arkadaşlar çıkalım dışarı ama ne yapsak nereye gitsek bi düşünelim.
Tamam buldum
Daha önce görmemişsinizdir diye düşünüyorum ORMANIORMANA GİDELİM
Tamam gidelim...
Ormanın yolunu tutarlar.
-kanka bu yollar biraz çamur ya ayakkabılar pislenecek..
-sende var ya Ali sanki çok temiz sanırlar. Her gün düşmekten üstün temiz durmaz ki.!!
Hadi hadi söylenmede yürü...Evet ormanın içindeyiz şu temiz havaya bakarmisin oksijenden basim döndü :)
Uzun zaman oldu bende gelmeyeli..
"Dedi Can özlemiş gözlerle.!!"Ormanda bi ağacın altına otururlar ve dinlenirler.
Kanka şu havaya bakarmısınız her taraf yeşillik. Her taraf sessiz sakin bizden başka kimse yok.!!!
O sırada bi ses duyarlar,sanki onlara doğru yaklaşan bir şey vardır.
Ağaç dalları; üzerine basılarak kırılıyordu. bi anda ayağa kalktılar etrafa baktılar ve hiçbirşey göremediler, o sırada ağaçların üzerinden hızla bişey geçti , o panik ve korkuyla yere düştüler ;serin bi rüzgar esmekteydi. Ağaçların üzerinden...
-Korkmayın arkadaşlar birşey yok ne olacak kuş'tur.
"Diyerek kendilerini avundurmaya çalıştılar"-Arkadaşlar bence buradan uzaklaşalım ben korkmaya basladim. "Der korkak bir sesle ali"
-Korkacak bişey yok bence boşu boşuna elhamlanıyosun."cesur bir tavırla ama içten içten o da korkmaya başladı."Can"
-Hiçte bile ben alışık değilim ben her taraf aydınlık büyük şehirlerden başka bir yere gitmedim ve yaşamadım hemen gidelim "der ürkek bir sesle Ali."
AKŞAM OLMAYA BAŞLAR
-Arkadaşlar tamam yavaş yavaş gidelim o zaman akşam orman pek tekin olmaya bilir yarın tekrar geliriz.der Can..
VE
Evin yolunu tutarlar hava kararmıştır. Yolda giderken sesler duymaya başlarlar ya da içlerindeki korku onlara ses varmış gibi geliyor olabilir.
Yürümekten vazgeçip koşmaya başlarlar. ve hızlı bir şekilde eve gelirler yatıp uyurlar....Yorum vote bekliyorum ilk bölümlerim kısa ilk olduğu için insallah beğeniyorsunuzdur devamı gelecek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amansız Mücadele
Macera-Sonunun nereye varacağı kestirilemeyen iş, durum. TANITIM.. Oyuncular: Ali, Ismail, Can , Mert ,Talha Kurt: Lessy ,keyn , clayn,alex , sandy Vampir: Austin Ormanda macera'dan maceraya koşan 3 arkadaş.. Ormanda karşılarına çık...