Dışarıda bir hareklilik vardır 3 arkadas pencereye koşarlar.
Ali: Ne kadar da büyük bir kurt daha önce bu kadar büyük bir kurt görmedim.
Lessy: Biz kurtlar bu buyuklukteyiz zaten bu mert geldi evin etrafında hiz gösterisi yapıyor.
Can: Bu harika çok güzel ve eğlenceli gözüküyor.
Mert yapmış olduğu hiz gösterisini bitirip eve girer.
Mert: Ben geldim..
Lessy: Hoşgeldin genç adam..
Mert: bi dakka burda uzun zamandır duymadığım bir koku var bu bu insan kokusu..
Ali,İsmail, Can biraz tirstılar ve keyn arkasına doğru saklandilar.
Clayn: Sakin ol mert eve doğru duydun insan kokusu ve şu an burdalar.
Keyn kenara çekilir
Can:merhaba
Diyerek gülümser
Mert:gerçekten insan uzun zaman oldu insan kokusu duymayali
Merhaba benim adım mert bende bi insandim ama şimdi kurtum uzun hikaye..Ismail: memnun olduk mert;uzun hikayeni biliyoruz lessy ve diğerleri bize herşeyi anlattı sende bizim gibi uzun zaman önce buraya gelmisin ve bir arkadasin daha varmış yanında talha..
Mert: onun adını duymak istemiyorum ondan nefret ediyorum o benim arkadaşım değil o benim düşmanım.
Mert sinirlenir ve sarı gözlerini ortaya çıkarır.
Lessy: Sakin ol mert onlar herşeyi biliyor ama onlar artık senin arkadasin ve kardeşin gibi sen 3 bin yılda burdan çıkış yolunu bulamadiysan onlarda bulamaz ve burda yaşayacaklar sen onlara abilik yapmalisin onlara etrafı gezdirebilirsin hem sende hava alıp sakinlesirsin..
3 arkadaş Mert ile birlikte karanlık sisli ormanda yürüyüşe çıkarlar.
Can:Mert sen kurta dönüşürken Canin aciyormu..
Mert: hayır tabiki acimiyor..
Bende sizin gibi insandım
Ve şu an mutluyum çünkü benim gibi insan olan kişiler var yanımda.Ismail: bizde sevindik; korkuyoduk ama bizim gibi insan olduğunu duyunca rahatladık biraz da olsa..
Mert: ilk geldiğimde bende korkmuştum daha doğrusu biz talhayla..
Ali:çok iyi arkadasmisiniz anladığıma göre..
Mert:hemde çok iyi ama o buradaki korkusunu atlatamadi ona da kızmak istemiyorum ama beni öldürmeye çalıştı..
Can: ama sen insan misin o ise vampir bildigim kadarıyla Vampirler kan ile besleniyormus sende insan olunca senin kanin ona dahada güç verecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amansız Mücadele
Adventure-Sonunun nereye varacağı kestirilemeyen iş, durum. TANITIM.. Oyuncular: Ali, Ismail, Can , Mert ,Talha Kurt: Lessy ,keyn , clayn,alex , sandy Vampir: Austin Ormanda macera'dan maceraya koşan 3 arkadaş.. Ormanda karşılarına çık...