3 arkadaş sabah kalktiklarinda beklenmedik felaketlerden habersizlerdir.
Ormanı büyük bir lanet sarmıştır. Orman büyük bir boyut değiştirmiş ve o boyutta büyük olaylar felaketler beklenmektedir.Koruyucu tarafından lanetlenen orman 3 çocuk için dahada büyük tehlike yaymaktadir. Dahada zorlu mücadeleler dahada tehlikeli varlıklar ortalığa çıkmıştır.
Koruyucu istemeyerek ve pişman olarak 3 çocuğun üzerine lanet tohumları salmıştır.
Genç çocuklar uykularından uyanır.
Günaydin arkadaşlar der Ali.
Sabah sabah et yenmez o yüzden meyve yiyelim bence der Ali ve meyveleri yıkayıp arkadaşlarıyla birlikte yerler.
Sabah birşeyler atıştırdıktan sonra dünden kalan işlerimizi yapalim temizleyelim.3 Arkadaş kulübenin kapısından dışarı çıkarlar. Biraz ilerledikçe yerde bir çizik görürler daha önce orda öyle bir çizik olmadığını biliyorlar ve ne olduğunu anlamak için daha yakından bakmak için yaklaşirlar. Bu çizik sanki bir pençe izi gibi bişeydi. Fazla takılmadılar ve yollarına devam ettiler yapmış oldukları sarmaşıktan asansöre binip aşağıya indiler.
Aşağıda gördükleri şeye çok şaşırdılar bir an içleri ürperdi.
Dün akşamdan BIRAKTIKLARI geyiğin geride kalan parçaları artık orda yoktu.Sanki biri almış;etraf kan içindeydi parcalamişlar dı sanki..
3 Arkadaş etrafa biraz daha bakmaya, biraz daha olay yerine yaklaşmaya başladı hala çok şaşkınlardı etrafa biraz göz attıklarında ağaçlarda daha önceden olmayan pençe izleri vardı sanki bişey ağaçları tırmalamıştı.
3 Arkadaş ne düşüneceklerini şaşırmıştı.
Ismail: Arkadaşlar bunu yapan bir hayvan belli gece kanın kokusunu hissetmiş olup gelmiş olmalı.
Ali: Bunu bir tane hayvanın yaptığına eminmiyiz bana hiç öyle gelmedi de.
Can: Arkadaşlar tamam neyse olan olmuş bir hayvan gelip parçalamış boşa vakit kaybedip düşünmeye gerek yok hadi gidelim balıkları alalim ateş yakalım akşama ziyafet var.
3 Arkadaş olan bu olayları görmezden gelir kötü şeyleri düşünüp kendilerini korkutmayı istemezler hiçbirşey olmamış gibi yollarına devam ederler. Dereye doğru yürümeye başlarlar.
Derede karşılaştıkları manzarada hiç de iyi değildir.
Arkadaşların kafaları karıştı neler düşüneceklerini şaşırdılar. Kafalarının içinden sabahki olaylar hızlı bir şekilde bir film gibi geçer ve gördükleri bu manzarada sabahki gördükleri manzarada daha önce görmüş oldukları manzaralardan değildi.
Biri sanki kötülük olsun diye balık ağı'nı parçalamış ağ' a takılan balıklari parçalamış ve etraftaki ağaçlarda yine pençe izleri..
Bunlar tesadüf olamazdı bunları tetikleyen birşey vardı. Ya da 3 Arkadaş'in üzerine oynanan büyük bir oyun vardı sanki..
3 Arkadaş neye uğradıklarını şaşırır derin derin nefesler almaya başlarlar. Hızla kulübeye doğru koşmaya başlarlar. Yolda koşarken hiçbirşey düşünemezler sabah kalktıklarında kulübenin önündeki pençe izi,aşağıdaki ağaçlardakı pençe izi,ve derenin ordaki ağaçlardaki pençe izi herşey üst üste gelmişti.
Hemen kulübeye girdiler. Kapiyi arkadan kilitlediler.
Oturdular sakinlesmeye başladılar birbirleri ile konuşmuyorlardı.Herkes kafasını dizlerin üstüne koydular nefes alışları hızlı gördükleri görüntüler gözlerinin önünden geçmeye başladı.
1 aydır yaşadıkları ormanda ilk defa böyle olaylarla karşılaştılar.
3 Arkadaş birbirleri ile konuşmaya başladı olayı anlamaları için birbirlerinin fikirlerini almaları gerekiyordu.
Ismail: Arkadaslar bu gördüklerimiz neydi böyle ben hiçbirşey anlamadim.
Ali: Bana bakmayın zaten ben de anlamadim.
Ismail: Senin anlamanı beklemiyoruz zaten Ali :)
Can: Arkadaslar bunu yapan bir hayvan evet bundan eminiz ama bu hayvan bize inat yaparmış gibi geliyor bana sanki hayvan insan gibi dusunuyorda bize kötülük yapmaya çalışıyor.
Bunu yapan hayvanı bulmamız lazim ama ben bu gece dışarı çıkmayalım derim yarın sakin dinlenmiş kafayla olayı anlamaya çalışırız.
3 Arkadaş dinlenmek için yataklarına yatarlar ama içlerinde bir korku vardır onları uyutmuyordur.
Ismail: Arkadaş hadi uyumaya çalışın sabaha konusuruz hadi iyi geceler.
Herkes yatar uyumaya çalışırlar.
Herkesin yattığı sırada dışarıdan ses gelir 3 arkadaş hemen ayağa kalkar.Neydi o duydunuzmu sanki dışarıda biri var.
Kulübenin çatısında ayak sesleri duyulur.
3 arkadaş korkudan birbirlerine sarılır. Kapıdan ve pencerelerden uzaklaştılar. Sesler sanki yaklaşıyordu ve bir tane değildi bir kaç tane ayak sesi vardı.
Pencerenin önünde bir karalti oluştu 3 arkadaş nefeslerini tuttu. Korkudan sesleri dışa çıkıyordu çıkardıkları korku sesleri dışarı çıkmasın diye elleri ile ağızlarını sıkı sıkı tuttular.Tam kapının onundelerdi. Ve kapıya bir insan gibi vurdular.
"-Tik-Tik-Tik-"
3 arkadaş korkar elleri ile ağızlarını sıkı sıkı tutmaya devam ederler. O sırada kapının önündeki kişilerden biri sesini çıkarır."Kapıyı açın içeride olduğunuzu biliyoruz bizden korkmaniza gerek yok"
Diye bir ses duyuldu ama kapıyı açmaya cesaret edemiyorlardi. Ortamda sessizlik oluştu iki taraftanda ses gelmiyordu. Tam o sırada kapıya bir omuz darbesi ile kapı açıldı.
Hava bozmaya başlamıştı yağmur yağmaya başladı gok gürültüsü tüyler urperticiydi.
Kapı açılır açılmaz 3 arkadaş birkaç adım daha geri gittiler. Karşılarındaki kişiler onlar gibi insandı.Lessy adında bir kız bizden korkmaniza gerek yok size zarar vermeyiz dedi.
Çocuklar biraz rahatlamıştı.Ortamin gerginliği yavaş yavas yok olmaya başladı.
Gelen üç kişi ve çocuklar oturdu konuşmaya başladılar.
Lessy: Siz kimsiniz nerden geliyorsunuz.
Ali: Biz bi yerden gelmiyoruz biz hep buradaydik.
Lessy: Nasıl olur bu orman bizim ve bu ormanda bu ağacı ve kulübeyi ilk defa görüyoruz.
Ortalık karışmıştır herkesin kafası karıştı.
Ismail: Siz kimsiniz kendinizden bahsedermisin. Biz sizi ilk defa görüyoruz burası bizim orman ya da bizim ormana çok benziyor dün akşam yatarken herşey normaldi sabah kalktığımizda korkunç olayları gördük bir değişik farklılık.
Lessy: O farklılık burasının bizim orman olduğunu kanıtlıyor. Siz buraya geldiniz biz hep buradaydik biz bu mintikanin sahibiyiz bu mintika bizden sorulur. Biz bu mintikayi korumakla görevliyiz. Bizim gibi daha bir çok kişi.
Can:Korumak; neyi koruyorsunuz kimden koruyorsunuz bizim kafamiz sabahtan beri çok karıştı.
Lessy: Sizin iyi bir dinlenmeye ihtiyacınız var bizden korkmaniza gerek yok güzel bir uyku çekin sabah size anlatacağız ve sizde böylelikle daha iyi anlarsınız. Burası nin bizim ormanimiz olduğunu ve anlatacağımız şeyleri...
Arkadaşlar bu bölümdende birazda olsa anlayacağınıza göre değişikliğe gidiyorum bölüm yazma da biraz zorlandım ve nasıl devam ettirebilirim düşündüm güzel bir hikaye olacağına inanıyorum ve herkesin beğenecegine.
Yorum ve voteleri eksik etmezseniz sevinirim.
Umarım bu değişikliği beğenirsiniz.
Vote::DDD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amansız Mücadele
Adventure-Sonunun nereye varacağı kestirilemeyen iş, durum. TANITIM.. Oyuncular: Ali, Ismail, Can , Mert ,Talha Kurt: Lessy ,keyn , clayn,alex , sandy Vampir: Austin Ormanda macera'dan maceraya koşan 3 arkadaş.. Ormanda karşılarına çık...