Beni dikkatli dinleyin bu görevi başarırsanız bu mağaradan çıkışa bir adım yaklaşacaksınız.
Bu görevleri geçemezseniz burdan çıkamazsınız ve sonsuza denk yer altı mağarasında kalırsınız.Bunu istemezsiniz heralde,şimdi size ilk yapacağınız görevi söylüyorum ilk olarak mağaranın zirvesindeki kerkenez kuşunun yumurta sını getireceksiniz ,yumurtayı almak için zirveye çıkacaksınız.
Zirveye giderken yolda tehlikeli yaratıklar,varlıklar,olaylar olabilir dikkat ediniz size şimdi zirveye nasıl nerden çıkacağınızı anlatacağım mağaranın solundaki merdiveni gördünüzmü;
ışte o merdivenden çıkacaksınız merdiven biraz uzun ama yol merdiven bitesiye kadar tehlikesiz ,merdiven bittiğinde dikkatli olunuz merdivenin sonunda bekleyen tehlikelere karşı önlem alınız ,çünkü sizi merdivenin sonunda bekleyen tehlikeye karşı başarılı olmanız lazim bu daha ilk olay;
Bu size ceza olduğu için fazla kopya vermeyeceğim yola devam ettikçe siz kendiniz tehlikeleri aşacaksınız şimdi yola çıkabilirsinizHaaa gitmeden şunuda soyliyeyim eğer kaçmaya çalışırsanız yada öyle birşeye kalkışırsanız bu oyun biter ve kendinizi yer altı mağaralarında bulursunuz aklınızdan bile geçmesin birde şunu soyliyeyim;
Tabiki birinizin hatasını hepiniz çekmeyeceksiniz eğer kim öyle bir hata yaparsa ya da düşünürse o cezalandırılır diğerleriniz verilen görevleri yerine getirip başarirsaniz hepinizi salarim yani bir kişi bile bu bütün görevleri başarabilirse hepiniz kurtulursunuz şimdi yola çıkabilirsiniz daha önünüzde çok görev var dikkatli olunuz
-Hadi arkadaşlar başlayalım ve çıkalım şu oyunun içinden başarabiliriz hadi hadi
3 Arkadaş yola çıkarlar bu amansız mücadelenin içinde onları tehlikeler beklemektedir ama bu görevi tamamlamaları gerekir,burdan kurtulmak için başarmaları gerekir. Bu görevleri başarıp yapamazlarsa bu karanlık mağaradan kurtulamayacaklar.
Evet arkadaşlar merdivenin başına geldik söylediğine göre buralarda tehlike yokmuş hemen çıkalım merdivenin sonuna geldiğimizde bizi nasıl bir tehlike bekliyor bakarız başaracağız buna inanıyorum.
Uzun bir merdiven yolculuğunun yavaş yavaş sonuna gelirler arkadaşlar yorulmaya başlamıştır bacaklarından derman kalmamıştır ama yavaş ta olsa yola devam etmektedirler.
Ve nihayet merdivenin sonuna geldiler tedirgin ve emin adımlarla son basamakları aşmaktadırlar merdivenin sonuna geldiler ama bir tehlike yoktur etraflarına bakmaya başladılar bir yandan da korkuyorlar içlerinde biri cesaretlenip biraz daha ilerlemeye başladı ama hiçbirşey yoktu arkadaşlarına seslendi."Gelin hiçbirşey yok" "KORKMAYIN" dedi
arkadaşları korkarak arkadaşının yanına gitti burda hiçbirşey yok boşuna korkmusuz dedi
Bende birşey görmüyorum.Aaaa buda ne burda tehlike beklerken karşımıza bir kapı geldi zaten başka gidecek yolda yok o zaman bu kapıdan geçmemiz lazim,kapıyı aciyorum.
Hazır mısınız?DUR açma ...
Noldu niye durdurdun beni der.
Bu kapının arkadasında dır belki tehlike;
Olabilir ama bu kapiyi açıp yola devam etmemiz lazim yoksa burdan çıkamayız bu görevleri yapmamız lazim der ve arkadaşlarını gaza getirir motivasyon oluşturur.
Kapıyı yavaşça açarlar içerden ses filen gelmez kapıyı açmaya devam ederler kapı yavaş yavaş sonuna kadar açılır arkadaşlar çok gerilmişlerdir kapı açılırken gıcırtı sesi dişlerini kamaştırmıştır.Kapi sonunla kadar açıldığında büyük bir gürültü patlamıştır 3 arkadaş birbirine sarılmaya başlar ama hiçbirşey olmadığını fark ederler o anki korku onları sessiz yapmıştır ortalık sessiz olunca birden ayaklarının altındaki duvar(zemin) ayaklarının altından kaymıştır bir kapak gibi açılmıştır ve 3 arkadaş hızlı bir şekilde aşağıya doğru kaymaya başlamıştır 3 arkadaş korkarak ve bağırarak aşağıya kaymıştır.Aşağıya kayma işi bitti üzerlerini temizlediler. Korkuyorlar ne yapacaklarını bilmiyorlar hemen etrafa bakmaya başladılar küçük bir odanın içinde buldular kendilerini oda bomboştu sadece odada 3 kapı vardı bu 3 kapı ne anlama geliyordu bilmiyorlardı.Kapilara doğru yaklaştılar kapının mermerinde bir yazı yazıyordu arkadaşlardan biri yazıyı okumaya başladı
"Bu kapılardan biri zirveye gider,Biri yerin derinliklerine gider diğeri ise boştur bu kapıları bir düzen içerisinde sıralayıp doğru kapıyı bulmanız gerekir"..
Arkadaşlar düşünmeye başlar burdan çıkmamız için doğru kapıyı bulmamız lazım başka bir yol yok gibi tek çıkış o kapılar, 3 arkadaş küçük odanın içerisinde dolaşmaya, düşünmeye başlarlar dolaşırlar dolaşırlar düşünürler ama bi sonuç bulamazlar arkadaşlardan biri soruyu tekrar okumak için mermerin yanına gider soruyu okumaya başlar okur ve altında bir not yazdığını görür.
"Kalbinizin sesini dinleyin kalbinizin sesi size doğru yolu gösterecektir "
Diye bir not bulurlar 3 arkadaş kalplerinin sesini dinlemeye başlar küçük odada sessizlik oluşmuştur.
"Kapıyı açmamız için,doğru kapıyı bulmamız için yardım et Allah'ım bize yol göster bu kötülükten kurtar"diye içinden geçirirler.
Kalplerinin seslerini açıklama zamanı gelmiştir 2 arkadaş birinci kapı dedi diğer arkadaş ise üçüncü kapı diyor.
Niye farklı kapıyı söylüyorsun şimdi nereden gideceğiz.
Bu çok zor bir karar ama bir tane kapıyı seçmemiz lazım artık!!
herkes aynı kapıyı söyleselerdi kapıdan gireceklerdi ama diğer arkadaşın söylediği farklı bir kapı onları tereddüte düşürdü.
Arkadaşlar mantiklarini kullanmaya başladı eğer bu kapılar bir düzen içerisinde sıralamamız gerekiyorsa boş kapı ortada kalacak diğer iki kapıda başta ve sonda kalbimizin sesini dinleyerek ve oy sayısı en çok olan birinci kapıyı açmaya karar verirler.
Kapıyı açmak için içlerinden biri gönüllü olması gerekiyor dur. 3 arkadaş aralarında tartışır."Kapıyı sen; ben niye açıyorum sen aç, o niyeymiş."
-Tamam ben açarım tartışmaya gerek yok sonuçta birimizin açması gerekiyor. Oda ben olurum der.Ismail
Kapıya doğru yönelir ismail kapıya doğru yaklaşır ve kapıyı açmaya başlar kapıyı hızlı bir şekilde iktirir ve hemen arkadaşlarının yanına gelir korkuyorlardır ama korkacak bişey yok kalplerinin sesini dinleyerek doğru kapıyı bulmayı başarmışlardır.
Hızlı bir şekilde yukarı çıkarlar ve zirve ye gelirler.
Kuş'un yuvasını bulurlar ama bir sorun vardır.
Kuş yuvadadır yırtıcı bir kuş olduğu için yaklaşamıyorlar bir çözüm bulmaları gerekiyor.Kuş'u yuvadan uzaklaştırmaları gerekiyor ama nasıl; Can yerden bir taş alıp kuşun yuvasına atıyor ve hemen saklaniyorlar kuş hızlı bir şekilde yuvadan yükseliyor.Yukarlarda daireler çizmeye başlıyor istedikleri oldu ama yuvadan yumurtayı almaya kalkarlarsa kuş onları farkedebilir hızlı olmaları gerekiyor.
Can;siz çıkış kapısının oraya gidin ben hızlı bir şekilde yumurtayı alıp geleceğimm sizde hemen kapıyı kapatırsınız diyor.Diğer arkadaşları çıkış kapısının oraya geçtiler ve kapiyi açtılar Can yuvaya yavaş yavaş yaklaşmaya başladı elini uzatmaya başladı yuvaya.
Arkadasındaki arkadaşlarına baktı cesaretini topladı ve hemen yumurtayı kaptı ve hemen arkadaşlarının yanına koşmaya başladı.
Kuş bunu farketti ve kanatlarını hızlı bir şekilde Can'in üstüne doğru çırptı Can hızlı bir şekilde koşmaya devam etti.
Can çıkış kapısından içeri kendisini sokmayı başardı arkadaşları da kapıyı hemen kapattılar derin bir ohhh çektiler ve hemen altının koruyucusunun yanına gittiler altının koruyucusu 3 arkadaşı karşıladı.
-Aferin çocuklar ilk görevinizi tamamladiniz bu mağaradan çıkmak için son 4 görev daha var başarırsanız burdan kurtulacaksınız.
-Yarın erken saatte kalkacaksiniz ve size ikinci görevinizi söyleyeceğim şimdi dinlenin.....
Hikayenin devamı gelecek..yorum atmayı unutmayın.....Vote....
Destek önemli arkadaşlar emeğe saygı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amansız Mücadele
Adventure-Sonunun nereye varacağı kestirilemeyen iş, durum. TANITIM.. Oyuncular: Ali, Ismail, Can , Mert ,Talha Kurt: Lessy ,keyn , clayn,alex , sandy Vampir: Austin Ormanda macera'dan maceraya koşan 3 arkadaş.. Ormanda karşılarına çık...