Şelaledeki Sır

141 60 19
                                    

----Ne gördün içeride.. der Can meraklı gözler le..!

-Sabret anlatacağım hadi gelin içeri bakın burda neler var mağara daha ileri doğru gidiyor çok büyük ben birazını gittim ama bitmeyecek diye geri döndüm, sizi bulayım belki beraber gideriz dedim.

-Olum bu ne burda ne kadar çok altın var zengin olduk desenize. der ismail şaşkın gözler le..

- Aynen çok altın var  hepsi bizim ben buldum burda ama biz kardeşiz yani bu altınlar hepimizin. Der Ali paylaşımcı gözlerle..!

-Bence bu altınları ellemeyelim bunlar bizim değil başımıza bi iş gelebilir..
Bu mağaradan hemen  çıkmalıyız hemde hemen.!!der Can korkak bir tavırla..

-Ben hiçbir yere gitmiyorum bu kadar korkma Can korkacak bişey yok burda bizden başka kimse yok ve bu altınları biz bulduk bunlar bizim bizim oldu artık.der Ali gözü altınlardan başka birşey görmeden..

-Ya anlamıyorsunuz...

-Neyi anlamıyoruz,Can boş konuşma geceyi burda geçiririz,sabahta altınları alıp yola çıkarız

-Eskiden Dedem bana hikayeler anlatırdı Böyle bir mağara altın varmış bu mağara o mağara olabilir yani dedemler de biliyor olabilir bu mağarayı...

- Ne yani deden biliyor diye biz, bizim bulduğumuz altınları almayacağız mı,ne saçma !!

-Bi düşün bakalım neden almamış,senin düşündüğünü Dedem düşünememiş mi, oda bilmiyomuydu burdaki altınları alıp zengin olmayı.

-Ali Can haklı olabilir eğer dedesinin anlattığı hikayedeki mağara bu mağaraysa dedesinin bi sebebi vardır altınları almamasının.

-Ne gibi bi sebebi olabilir Ismail açık konuş..!

-Nerden bileyim belki altınlar lanetli olabilir belki büyük bir sır vardır ve altınları alan kişi lanetlenebilir.. bunun gibi şeyler.
Bence birak ve çıkalım bu mağaradan..!

-Yok daha neler böyle saçma şeylere inaniyormusunuz anca dediğiniz gibi böyle şeyler hikayelerde olur!! der Ali umursamaz tavırla..

-Hiçte bile Ali böyle şeyler gerçek hayatta da olabilir Ismail in dediği doğru Dedem bana burdaki altınları lanetlemişler dedi.
    
Eğer kim burdaki altınları almaya kalkarsa lanetleniyormus ve altınların koruyucuları karşısına çıkıyormuş.

-Yok daha neler hani nerde altınların koruyucuları ben niye kimseyi görmüyorum sizi fena kandırmışlar bakarmısınız şu  altınlara çil çil...

-Yok daha neler hani nerde altınların koruyucuları ben niye kimseyi görmüyorum sizi fena kandırmışlar bakarmısınız şu  altınlara çil çil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şimdi de sizin saçmalıklarınızı dinlemeyeceğim ben altınları şu torbaya dolduruyorum sizde doldurun inanmayın böyle şeylere !!

-Yapma bak içimde kötü bir his var. kötü şeyler olacak. diye düşünür Can diye söylenir..

-Ben de almayacam Ali bence sende alma biz böyle mutluyuz ne gerek var çok paraya şuraya biyere yatalım sabah olunca çıkar gideriz evin yolunu bulmaya çalışırız ben inanıyorum evin yolunu bulacağımıza.!!

-Ben inanıyorum evi bulacağımıza ama bu altınlar sayesinde daha rahat bir hayat yaşayacağız.!!

ALI TORBANIN AĞZINA KADAR DOLDURUR VE ALTIN KORUYUCULARI KIZMAYA BAŞLAR. AMA DAHA KARŞILARINA ÇIKMAZLAR BELKI GERI BIRAKIRLAR DİYE...

-Bak doldurdum ve hiç birşey olmadı hani nerede koruyucular hiç kimse yok  ben şurada yatıyorum ve sabah erkenden evi bulmaya gideceğim benle gelen gelir.

-Hadi bizde yatalım bari, şimdi yapacak bişey yok sabah olmasını beklemeden başka bişey yapamayız ..

ORTALIK DERİN BIR SESSİZLİGE GÖMÜLÜR HERKES UYUMUŞTUR ..

             VE SABAH OLUR

Günaydın arkadaşlar hadi uyanın çıkalım şu mağaradan evimizi bulalim..der ali

"Ali emin misin bunu yapacağına biz hâlâ almayalım taraftarıyız"..der ismail

"Ya birşey olmayacak buradan çıkıp gideceğiz ve hayatımızı baba parası yemeden yaşayacağız.. bundan iyi birşey olabilir mi".. Der Ali ve hayal alemine dalar..

"Iyi güzel diyorsun ama ya bu altınlar gerçekten lanetliyse ve bizim başımıza bu altınlar yüzünden gelmeyen kalmazsa". Der Can korkarak..

Ben inanmıyorum öyle lanet tir büyüdür  filen,  ben gidiyorum.. arkamdan gelen gelir..

ALİ MAĞARA'NIN ÇIKIŞ YOLUNA DOĞRU İLERLEMEKTEYDİ VE BİRDEN..

Mağaranın ağzı kapandı.
3 arkadaş şaşkınlık içinde ne yapacaklarını bilmiyorlar dı.korkmaya başladılar birbirlerine sarılmaya başladılar birden derinlerden gelen bir ses vardı !!

ALDIGINIZ ALTINLARI GERI VERİN O ALTINLAR SİZE AİT DEĞİL

3 arkadaş korku içinde sarılıyordu korkudan hiçbir yere kıbıldayamadılar,derinlerden gelen sesi duydular ama korktukları için hiç birşey yapmadılar  ve tekrar bir ses duyuldu

BU SIZE SON UYARIM ALDIĞINIZ ALTINLARI GERİ VERİN ONLAR SIZE AİT DEĞİL..

Bebebenim gördüğümü  sizde görüyormusunuz  arkadaşlar der Ali korkarak!!

Anneeeeeeeeeeeeeeee  diye bağırır..

Oda ne bize doğru yaklaşan bişey var
Sesesen kimsin bizden ne istiyorsun!!!

Aldığınız altınları geri bırakın dedim ama bırakmadınız ,ben o aldığınız altınların koruyucusuyum

Al altınları verdim bizi bırak lütfen biz bilmiyorduk altınların senin olduğunu özür dileriz..

Ne yapacağız şimdi,dedemin anlattığı hikaye doğruymuş gerçekten koruyucu varmış..ve şimdi başımız dertte..

Hani Ali birşey olmayacaktı,bu altınları alınca zengin olacaktık baba parası yemeyecektik.

Nereden bileyim ben böyle olacağını gerçekte öyle şey olmaz sanıyordum.

Sen zaten hiç birşey bilme.!! Sen zaten bir kere bizim sözümüzü dinlesen başımıza böyle şeyler gelmeyecek..

Tamam olan oldu, biz şimdi ne halt  yiyecez onu konuşalım..

Bırak bizi lütfen gidelim...

Artık çok geç ,evet altınları verdiniz ama söylenen talimatlara zamanında uymadınız o yüzden cezalandırılacaksınız !!

Ne cezası özür diledik ya daha ne istiyorsun bizden. diye Ali sert bir çıkış yapar.

Sizden 5 şeyi yapmanızı söyleyeceğim eğer söylediğim şeyleri yerine getirirseniz burdan çıkabilirsiniz eğer yapmazsanız altının koruyucu tarafından cezalandırılıp  yer altı mağaralarında sonsuza denk kalıp ölüp gidersiniz.

Ne diyor bu ölmek sen bahsediyor ne tür bir bela açtın başımıza Ali...

Böyle olsun istemezdim nereden bileyim..

Dur dur tamam yapacağız ölmek istemiyoruz dediğin herşeyi yapmaya hazırız !! istemeyerek kabul ederler..

Aferin..!! Akıllı çocuklarsınız..

Buradan bu görevleri,size ceza gelebilir,
Yapmadan çıkamazsınız.
Size her gün bir görev vereceğim bir süre burada ,bu mağarada benim misafirim olacaksınız.
Yarın size ilk görevinizi söyleyeceğim.
Şimdi size gösterdiğim yerlere yatın.!!

Arkadaşlar yorum Vote bekliyorum..
Düşünceleriniz yorumlayin..
Yorumlar ilham kaynağım..!! :)

Amansız Mücadele Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin