Lessy: çocuklar nerede kaldi serviste gelmedi fırtına çoktu insallah başlarına birşey gelmemiştir.
Keyn:Geliyorlar kapıyı aç.
Ama bir saniye Can nerede Can yok.!!!Lessy: hoşgeldiniz çocuklar. Çok merak ettik sizi.. nerede kaldınız Can nerede.
Konuşsanıza çocuklar birşey söyleyin...*************************************
Mert: şey biz eve yürüyerek gelelim dedik yolda yürüyorduk sonra fırtına çıktı. Göz gözü görmüyordu.
Dereye yakındık...
Lessy: ee anlatın çocuklar Can' a ne oldu.. korkmaya başladım ben söyleyin..
Mert: ben daha fazla devam edemeyecem..
Ismail: Can dereye düştü..!!!
Onu kurtarmaya çalıştık ama yapamadık dereye fazla yaklaşamadık..
Kardeşim gözümün önünde dereye düştü.!akıntı aldı götürdü.
Hep benim yüzümden niye binmedik ki zaten o lanet olası servise..
O servise binmiş olsaydık bunların hiç biri başımıza gelmeyecekti ve şu an kardesim Can burda yanımızda olacaktı.Keyn:tamam oturun şöyle şuraya bi sakin olun böyle yaparak elimize hiç birşey geçmez ;sakin olalım ve Can'ı nasıl bulabiliriz düşünelim.
"Clayn oradan su getir"Clayn:alın bakalım için suyuda biraz sakinleşin..
Ismail: ilk önce Ali gitti simdi de Can.. etrafımdaki herkes teker teker dağılıyor. Ne vardı sanki yürüyecek..
Kendini suçlu hissedip odasına çıkar.
Mert: ismaill...
Keyn:mert dur bırak gitsin,uyumak biraz da olsa iyi gelebilir.
Hadi sende git yanlız bırakma yanında ol..Tamam diyerek yukarı koşar.
Keyn:Mert'i bilerek yukarı gönderdim.
Şimdi bizim sakin kafayla düşünmemiz lazım.
Can'ın başı belada olabilir.Lessy: nasıl yani ne demek bu şimdi..
Clayn:Can ı hemen kurtarmamız lazım ama bunu tek başımıza yapamayız.
Hemen Klan kalesine gitmeliyiz.
Vakit kaybedecek zaman yok!!!Lessy: bana da söyleyin şunu aklımı yiyecem burda...
Keyn:Sen çocukların yanında kal onlara göz kulak ol.
Biz halledeceğiz..
Hadi gidelim clayn.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amansız Mücadele
Adventure-Sonunun nereye varacağı kestirilemeyen iş, durum. TANITIM.. Oyuncular: Ali, Ismail, Can , Mert ,Talha Kurt: Lessy ,keyn , clayn,alex , sandy Vampir: Austin Ormanda macera'dan maceraya koşan 3 arkadaş.. Ormanda karşılarına çık...