Keyn:Hadi gidelim o zaman ama herkes dikkatli olsun..
Dereyi takip edip aşağıya doğru ineceğiz. Bu yol biraz uzun sürebilir.Ismail: Ne kadar uzun sürerse sürsün kardeşimi bulacağız..
Kurtlar Can ı bulmak için yola çıkarlar ve karanlık kurtların mıntıkasına gitmeye çalışırlar..
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Karanlık Kurtlar
Can:Ahh kafam neredeyim ben...
Tyler: Karanlık kurtların mıntıkasında..
Can: Karanlık kurt mu oda ne..
Tyler:Hiç mi duymadın bizi, kurt yavrusu..! Bizim soyumuz eskilere dayanır herkes bizi bilir ve korkarlar.
Can:Sizden niye korkuyorlar ben buradan bakınca hiç de korkunç gözükmüyorsunuz.
Tyler:Korkunç olmak önemli değil, ya da sana şöyle soyliyeyim;
Bizim özel güçlerimiz var normal kurt veya vampir gibi değil normalde bizde kurt uz ama karanlık..Can:Size karanlık kurt demelerinin amacı ne..
Tyler: Değişik şekilde kara büyüler yaparız. Yani kurt gücümüzün yanında birde büyü gücümüz vardır.
Can:Vay süper..
Tyler: Tabiki de süper işte bu yüzden bizden korkuyorlar.
Sesini yükselterek cevap vermişti Tyler.
Can: Peki ben şimdi birşey sorsam.
Tyler:tabiki sorabilirsin ama önce benim sana bir sorum var..
Sen kurt olarak nasıl karanlık kurtları tanımazsın bizi nasıl bilmezsin..
Meraklı gözlerle sormuştu Tyler.
Can:çünkü ben eskiden kurt değildim. Sonradan kurt oldum.
Tyler:Nasıl yani..!
Can: Şöyle söyliyeyim. Ben eskiden insandım ve birşeyler gelişti lanetlendik ve buraya düştük kurt tarafına sonra kurtulamayız diye bizde kurt olduk .
Tyler: Demek insandın ve yeni kurt oldun.
Can:Aynen öyle buraya hapsolduk diyebilirim ama iyi bir aile bulmuştuk.
Ama geri gidebilsek şimdi giderdim hiç düşünmeden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amansız Mücadele
Aventura-Sonunun nereye varacağı kestirilemeyen iş, durum. TANITIM.. Oyuncular: Ali, Ismail, Can , Mert ,Talha Kurt: Lessy ,keyn , clayn,alex , sandy Vampir: Austin Ormanda macera'dan maceraya koşan 3 arkadaş.. Ormanda karşılarına çık...