Sabah Olur herkes kalkar ve aşağıya kahvaltıya inerler.
Lessy: günaydın herkese..
Herkes kahvaltı sofrasına oturur.
Mert: Ali nerede kahvaltıya niye inmedi.
Ismail:en son yataktaydi hadi inelim dedim ama bilmiyom.
Keyn:merak etmeyin geliyor bakın..
Lessy: hadi başlayın Kahvaltimizi yapalim.
Kahvaltıyi yaparlar ve otururlar.
Keyn:Dolunay a son 4 gün kurt olmaya hazirmisiniz.
Can:evet hazırız ve heyecanlıyiz. 4 gün sonra insan değil artık kurt olacağız bizde kendimizi koruyabileceğiz ve ,ve belki hepimiz birlikte karşı mintikaya geçeriz vampirlere kurtlara bulaşılmayacağını bildirelim bizim ne kadar güçlü olduğumuzu görsünler.
Lessy: böyle birşeye izin veremeyiz Vampirlerin tarafı tehlikeli nereden çıkacakları belli olmaz hem yenisiniz kurt olmaya alışık değilsiniz ilk olarak alışmanız lazım sonra düşünürüz bunu.
Ismail:hemen alışacağımıza eminim biz çok güçlü bir takım olabiliriz ve bizim karşımıza kimse çıkamaz her kurt ve vampir bizden korkacak.
Lessy: sakin olun çocuklar kimseye durduk yere zarar vermek ve bulaşmak yok.
Tam o sırada kapı çalar ve gelen kişi kurtların ve vampirlerin lideridir. Ve özel güçlü kurt ve vampirlerle ortak bir klana üye dir.
Clayn: Ben baktım..
Lessy: kim gelmiş..
Efendim hoşgeldiniz evimize hayırdır sizi buraya getiren şey nedir.Sessiz bir şekilde ..
Can:mert kim bu herkes onu görünce eli ayağı birbirine dolaştı.
Mert: bu kurtların ve Vampirlerin bir arada kurallara uyması için kurulan ve herkes tarafından kabul edilen Klanin lideri ..
Can:ya klanmı niye gelmiski buraya ..
Klan lideri John: buraya gelmemin sebebi belli insanlar!!
Duyduğuma göre yine insanlar bizim dünyamıza gelmişler tıpkı mert ve talha gibi buraya gelmemizin sebebi insanlarLessy: evet insanlar geldi ve buradalar bizim misafirimiz burdan kurtulamayacaklarina göre onlarda kurt olmayı kabul etti dolunayda kurta donusecekler.
John:bu o kadarda kolay değil insanlar kurt veya vampir olacağına Klan üyeleri karar verecek 3 kişiden biri en az vampir tarafına geçecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amansız Mücadele
Adventure-Sonunun nereye varacağı kestirilemeyen iş, durum. TANITIM.. Oyuncular: Ali, Ismail, Can , Mert ,Talha Kurt: Lessy ,keyn , clayn,alex , sandy Vampir: Austin Ormanda macera'dan maceraya koşan 3 arkadaş.. Ormanda karşılarına çık...