Doğa'da Yaşam

74 39 8
                                    

Sabah Olur uyanırlar. Birşeyler atıştırmak için meyveleri yıkayıp yerler.

İşe başlamadan önce plan yaparlar herkese görev dağılımı yaparlar.
Can ve İsmail kesici alet yapmak için araştırma yapacaklardır.

Ali de su deposunu doldurup meyve toplamaya gidecektir. Herkese verilen görevlerden memnun olup işe koyulmaya başladılar.

Hepsi asansöre binip aşağıya inerler.

Ali nehire gidip su deposunu doldurmak için su almaya gider.

Can ve İsmail araştırmaya başlar. Taşlıklara gelirler kesici olarak taşları kullanabılırız diye düşündüler.

En düz ve kesici taşları bulmak için çaba göstermeye başladılar.
İki tane güzel işlerine yarayacak şekilde taş buldular. Bir ağaçtan düz sağlam bir sopa bulup ip ile bağlayıp sabitlediler.

Güzel bir mızrak yapmayı başardılar. Yoldan eve giderken bir ağaca sarılı olarak sarmaşık gördüler ikisinin de akıllarına güzel bir fikir gelmişti o sarmaşıklardan güzel bir ağ yapıp nehirde balık tutabilirler.

İlk günde güzel aletler yapmayı başardılar sarmaşıklarıda toplayıp evin yolunu tuttular.

Ali bir aşağı bir yukarı baya yorulmuş birkaç gün yetecek kadar meyve toplamış,aç kalmaktan iyidir.

3 Arkadaş evde toplandı durumları iyiye gitmeye başladı onlar için şu anlık tek sıkıntı evin yolunu bulamamış olmaları ama bir gün illaki bulacaklardır.

Ali meyveleri stok yapıp dizdi deponun üstünü kapattı.

Can ve İsmail buldukları sarmaşıkları düğüm yaparak kare şekline getirerek ağ yapmaya başladılar.

Ali mızraklara bakmak istedi eline aldı sağa sola sallamaya başladı.

Can "dikkat et Ali  bir sakatlık yapma."

"Ali,birşey olmaz merak etme.."

Ali elindeki mızrağı sağa sola sallarken eline çarptı ufak bir sıyrık oluştu elinde.

O an "aaaaa" diye bağırdığından arkadaşları Can ve İsmail hemen ayağa kalktı.
- noldu Ali niye bağırıyorsun.diye sordu..

-Elimi kestim fazla birşey yok merak etmeyin.. dedi acılı gözlerle..

Elini sardı yaptığı sorumsuzca davranış ona pahalıya mâl olmuştu..

Ali yoruldun heralde git yat sen biz ortalığı toparlariz. dedi Can

Ali yatmaya gitti arkadaşları sarmaşıktan ağ yapmaya devam etti sabaha kadar uyumadılar ve ağı bitirdiler.

Ali güzel bir uyku çekti ve uyandı arkadaşlarının hâlâ çalıştığını görünce çok şaşırdı.

"Napiyonuz siz hâlâ orada uyumadinizmi diye seslendi."

Ali arkadaşlarının yanına doğru yürümeye başladı arkadaşları Can ve İsmail ayağa kalktı çok yorgun görünüyorlardı. Yaptıkları ağı ve mızrakları  dışarı koydular akşam uyumadan ağı bitirmeye çalıştıkları için yorgun düştüler Ali'nin yüzüne bile bakmadan yatmaya gittiler.

Ali dışarda oturup kuş seslerini dinlemeye başladı yapacak başka birşey yoktu onun için,
Arkadaşları akşam uyumayıp çalıştıkları için sabah yorgun düştüler ve uyudular. Ali'nin tek başına canı sıkıldı ne yapacağını bilmiyordu; etrafta yürümek için aşağıya indi belki geldiğinde arkadaşları uyanmış olurdu diye düşünerek aşağıya indi.

Ormanda dolaşmaya başladı kulübeden biraz uzaklaştı yavaş ve karışık kafayla yürümeye devam ediyordu o sırada yolun kenarında duran yaprakların kıpraştığını fark etti o an durdu ağacın arkasına saklandı ne yapacağını bilmiyordu, yaprakların arkadasında ne olduğunu göremiyordu korkmaya başladı.
Arkasına saklandığı ağaca tırmanmaya başladı korkudan ne yapacağını bilmiyordu.

Yaprakların arkasından sesler ve kıpraşmalar devam ediyordu. Korkudan ağaca sarılmaya başladı. Yaprakların arkasından çıkan şeye çok şaşırdı o an aşağıya inmelimiydi yoksa gitmesini beklemelimiydi düşünemiyordu.

Yaprakların arkadasından çıkan geyik Ali'yi çok şaşırtmıştı ama daha önce televizyon ve hayvanat bahçesi dışında geyik görmemişti.
Geyik kuyruğunu sallayarak yaprak ve otları yiyerek yoluna devam etti.

Geyik uzaklaşmaya başladığından Ali tırmandığı ağaçtan aşağıya indi.
Bugünlük bu kadar aksiyon,gerilim yeter dedi ve kulübenin yolunu tuttu arkadaşları uyanmıştır belki gidip bakayım.

Can ve İsmail uyanırlar kalkıp yüzlerini yıkadılar etrafa baktılar ama Ali'yi göremediler. Can dışarı çıktı etrafa baktı ama Ali yoktu.

2 Arkadaş etrafa bakmaya başladıkları sırada Ali kulübeye geldi.

-Uyanmışsınız...

-Ewet uyandık sen neredeydin..

-Siz uyuyordunuz benimde canım sıkıldı dolaşmaya gittim yolda karşıma geyik çıktı korktum yaa.

Ali korktuğunu arkadaşlarına belli etmişti, arkadaşları bunu normal olarak karşıladı.

Bugün neredeyse bitmişti..
Akşam yemeğinde yine meyve yiyeceklerdi..

Bugün dinlenelim diye düşündüler yarın çıkarız değişik yemek bulmaya çalışırız dediler.

Yorulmadan dinlenerek bir gün geçirmişlerdi ama karınları acıkmaya başladı.

Can gidip meyve stoklarından meyve alıp geldi 3 arkadaş oturup meyvelerini yemeğe başladı.
Meyve yemeğe alıştıkları için aclıklarını yatıştırmaya yetiyordu.

Onlarda artık farklı yemek, yemek istiyorlardı. Yarın yeni bir gün doğacak ve o yeni günde yeni şeylerle mücadele edeceklerdi saat baya ilerlemeye başladı bugün yorucu bir gün olmasa da yapacak başka birşey olmadığı için erkenden yatmaya karar verdiler.

Ali yatağa girer girmez uykuya dalmıştı.
Can ve İsmail yatakta dönüp duruyorlar saatler ilerlemeye devam ediyordu. Ikiside uykuya daldılar onlar için yarın yorucu bir gün olacaktı.

Arkadaşlar bu hikayeyi yazarken emek harcıyorum ama emeğimin karşılığını tam olarak alamıyorum bu üzücü bir olay lütfen destek yorum bekliyorum yorumlarinizda hikayenin gidişatı ile ilgili beni yonlendirirseniz sevinirim....

Amansız Mücadele Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin