Tekrar göreve hazirmisiniz..
Bugün sizlere öyle bir görev vermeyi düşündüm tabi bunu düşünürken böyle bir görev versem mi vermesem mi derettdut de kaldim ama vermeye karar verdim herhangi bir olası durum olmamasını umut ediyorum.der koruyucu.Sizler geride dört zor görevi geçmeyi başardınız,tamamladiniz bu son görev, bunu da basarirsaniz burdan kurtulacaksiniz tekrar kendi ormaniniza geri gideceksiniz.
Şimdi sizlere son görevinizi söylüyorum bu son görevde cadi'nin evindeki "buyutucu karışımını" istiyorum.
Şimdi gelelim diğer görevlerden farkına..
Bu görev diğerlerinden farklı, farklı olmasının sebebi ise, gerçek hayattaki ormana gitmeniz.Sizden istemiş olduğum buyutucu karışımı gerçek ormandaki yani sizin dünyanizin ormanindaki bir cadi'nin evinde bu görevi size verirken çok düşündüm en sonunda size bu görevi vermeye karar verdim. Bu görevide yapacağınıza ve bana o karışımı getireceğinize eminim. Şimdi yola çıkabilirsiniz.
Yola çıkmadan son birşey daha gerçek ormandaki tehlikeler bu mağaranın içindeki gibi tehlike olmayabilir gerçek ormanda sizi ne gibi tehlike bekliyor kimse bilemez o yüzden bu son görevde daha dikkatli olun.3 Arkadaş uzun bir sürenin ardından nihayet kendi dünyalarının,kendi ormanlarının o eşsiz renklerini ışığını görmüşlerdir.Magaraya girmiş oldukları selalenin arkadasindan disarı çıkmışlardır. Birbirlerine heyecanlı gözlerle bakmaktadirlar.
Sonunda bu mağaradan çıkmayı basardik artık kendi ormanimizdayiz der Ali..
Ama düşünmez bununda bir görev olduğunu şu anda tam olarak kurtulmuş sayılmazlar.
Ismail Ali'ye hayır dercesine baktı Ali ismailin o bakışlarını görünce sevinci kursağında kalmisti ve sustu..Niye bakıyorsun bana öğle yanlış birsey mi yaptim yine başımızı derdemi soktum der.
Ismail hayır başımız dert de değil ama biz daha o mağaradan kurtulmuş değiliz şu anda bu gerçek ormanda bizim ormanimizda görev için burdayız bu görevi başarırsak gerçekten özür olacaz bunun için ilk önce o cadi'nin evine gidip buyutucu karışımını almamız lazım.
3 Arkadaş ormanda yola çıkarlar yolda ilerlerken kendi aralarında konuşmaya başlarlar.
Çok uzun zaman sonra karanlık mağaranın dışına çıkabildik bu görevide tamamlayıp artık o karanlık mağaradan kurtulacaz.
3 Arkadaş konuşarak heyecanlı mutlu bir şekilde cadi'nin evini bulmak için yurumektedir.Cadi kötü niyeti olan acimasizin tekidir.
Ismail: Arkadaslar heyecaninizi bozmak istemem ama biz bu cadi'nin evinde buyutucu karışımını nasıl alacaz biz almaya gittiğimizde cadı evde olmayacak mi.diye soru sorar?Hiç bir fikirleri yoktur aklımıza elbet bir çözüm yolu gelir deyip yollarına devam ederler o sırada onları cadi'dan başka tehlike beklemektedir.
Yolda yorulmuş yere yatmış bir Ayı görürler Ayı çok büyüktür ne yapacaklarını bilemezler etrafından dolasalim diye bir teklif gelir içlerindeki Ali'den ama etraf çalı,cirpi,kurumuş yapraklarla dolu etraftan dolaşmaya kalkisirlarsa Ayı uyanabilir ve onlar için büyük bir tehlikenin başlangıcı olur.
Başka bir çözüm yolu bulmak zorundadırlar elbet bir çözüm yolu vardır.
Uzun yol yurudukleri için yorulurlar bir ağacın dibine otururlar düşünmeye ve dinlenmeye başlarlar bu yolu geçmek için Ayı yi o yoldan kaldirmalari lazim;etraflarına bakarlar ve ilerdeki ağaçta asılı olarak duran Arı kovanini görürler.Ayi'larin bal'ı çok sevdiğini bildikleri için Arı kovanı yolu geçmeleri için bir şans olabilir.
Can;hemen arı kovaninin yanına gider eli ile kovanı alamaz tek başına bu işi başarması zor ismaili yanına çağırır ve ne yapacaklarını ismail'e anlatır.Ben arı kovanına sopayı sokacam sen hemen kovanı tutan ipi koparacaksin ip kopar kopmaz hemen Ayi'nin olduğu yere koşup kovanı birakacam.
Kovanı Can hızlı bir şekilde Ayi'nin yanına bırakır içinde ki kizan Arılar hızla disari çıkar ve hemen kovanlarinin yanında duran Ayi'ya saldırmaya başlarlar.
Ayı neye uğradığını şaşırır hemen uyanır Arılar Ayi'ya ignelerini batirmakla meşguldür Ayı uyanır ve hızla koşmaya başlar ve yoldan kacilir.
3 Arkadaş yine başarmıştır ve bir engeli daha yoldan kaldırmıştır.
Çok vakit kaybettikleri için hızlıca yola devam ederler.Ormanda tehlikelerin içinde;her an sanki yaprakların arkadasindan bir şey firliyacakmis gibi korku sarar.
Sonunda Cadi'nin evine ulaşırlar.Disi harabe gibi döküntü bir evdir.Evin penceresinden Cadi'nin evde olduğunu görürler.Cadi evdeyken Buyutucu karışımını almak zor olacaktı Cadiyi evden çıkarmaları gerekiyordu ya da Cadı da evdeyken alabilirlerdi ama o bir risk olabilirdi.
Can benim bir fikrim var dedi ve cadi'nin evine doğru yürümeye başladı arkadaşları geride ağacın arkasına sandı.Can Cadi'nin kapısını çalar. Cadı kapıyı açar karşısında çocuğu görünce şaşırır çünkü daha önce Cadi'nin evine hiç kimse gelmemiştir.Can korkarak ben kayboldum bana yardım eder misiniz der.Cok korkuyorum havada kararacak birazdan lütfen bana yardım edin.
Cadı evine ilk gelen kişiye iyi davranayim diye düşündü içinden ve korkmuş görünüyorsun dedi ve Can' a eve girmesi için teklif etti.
Canında istediği buydu zaten hemen kabul etti "TEŞEKKÜR EDERİM" dedi.Içeride çok karışım vardı hangisi buyutucu karışımı olduğunu bilmiyordu aradığı karışımı bulmak zor olacaktı.
Cadı:Dinlenmene bak ben şu Buyutucu karışımını bitireyim sende dinlen.
Can karışımı gökte ararken yerde buldu.Cadi karışımı yapmayı bitince kazan dan karışımı alıp kaçmayı planlıyordu.
Dışarıda Ali ve İsmail merak etmeye başladı "Candan ses seda çıkmadı Cadı ona bişey yapmış olmasın"diye akıllarından geçirdiler.
Ve pencereye doğru yaklaşmaya başladılar Penceden içeri baktıklarında Can'in rahatinin yerinde olduğunu gördüler. Bir planı olabilir diye düşündü İsmail;
Hemen aynı yerlerine geri geldiler ve beklemeye başladılar.Cadi sonunda karışımı bitirmiştir.
Can Cadiya soru sorar?
Bu karışım ne ise yarar diye cadı soruyu cevaplarken karışımı almaya calisabilirim diye düşündü.
Cadi; Bu karışım nesneleri büyütmek için kullanılıyor küçük bir şeyin üzerine dokersen hemen büyür.
Can o sırada masanın üzerinden aldığı şişeye Buyutucu karışımını doldurmaya başlar ve şişeyi doldurmayı başarmıştır.
Cadiya çok teşekkür eder ve kendisinin hava alması gerektiğini buranın biraz bunaltıcı olduğunu söyler ve dışarı çıkmak için izin verir.
Cadı evine gelen ilk kişiye iyi davaranacagim diye düşündüğü için bu fikri olumlu karşılar ve hava alması için izin verir.
Can hemen dışarı çıkar ve arkadaşlarının yanına koşar.
Karışımı almayı başardım hava kararmak üzere acele edelim hemen gidelim burdan.
3 Arkadaş geldikleri yoldan geri giderek selalenin oraya gelirler.
Şelalenin arkadasindan mağaraya girerler ve altın koruyucusuna seslenirler.
Koruyucu hemen gelir Karışımı Koruyucuya verirler.Bu görevide başardınız. Bu son görevdi ve daha önce son göreve kadar gelen kimse olmadi sizi tebrik ediyorum çocuklar.
Akşam olduğu için isterseniz yarın gidebilirsiniz size söz verdiğim gibi serbest bırakacağım.der.3arkadas çok sevinir ve mutludurlar yarın mağaradan çıkacaklar ve özgür kalacaklar.Simdi ise tek bir amaç kaldi evimizi bulmak...
Devamı gelecek okumaya devam edin yorum ve takip benim için önemli arkadaşlar....
Umarım beğenirsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amansız Mücadele
Adventure-Sonunun nereye varacağı kestirilemeyen iş, durum. TANITIM.. Oyuncular: Ali, Ismail, Can , Mert ,Talha Kurt: Lessy ,keyn , clayn,alex , sandy Vampir: Austin Ormanda macera'dan maceraya koşan 3 arkadaş.. Ormanda karşılarına çık...