Sabah Olur herkes uyanır çok heyecanlıdırlar bugün bu mağaradan, bitmek bilmeyen görevlerden kurtulacaklardir.
Her kez toparlanır ve son kez Altın Koruyucusunun yanına giderler.
Bizi biraz uğraştırdın ama bize çok şey öğrettin tek başına ayakta durmayı,birlik olursak herşeyin üstesinden gelebileceğimizi öğretin.
Biz gidiyoruz... der Ali hayattan ders almışcasına...Koruyucu bu güzel ve anlamlı konuşmanın ardından..
Inşallah istediğiniz yeri bulursunuz der.
Ve sizlere bu küçük hediyeyi vermek isterim. Der onlara incelik yaparak..!Koruyucu çocuklara görevlerden getirdikleri:
-Kerkenez kuşunun yumurtası,
-Uyuttur suyu,
-Zen ağacının tohumu,
-Deniz kızının pulunu ve
-Büyütücü karışımını onlara verir.Bunlar ormanda evinizi bulmak için size yardımcı olurlar size bu hediyeleri vermek istiyorum der ve çocuklara verir.
Çocuklar hediyeleri alır ve mağaranın çıkış yolunu tutarlar.
Şelalenin arkadasından çıkıp derenin karşısına geçerler ve son bir kez daha şelaleye veda eder gözlerle bakarlar.Büyük bir ormanda nereye gittiklerini bilmeden yürümeye başlarlar evi bulmak zordur ve zor olacaktır.
Ormanda yerleşim yeri kurmaları gerekir gece ormanda dışarda kalmak tehlikeli olacaktır.
3 arkadaş hemen işe başlarlar ama bu kadar kısa bir sürede güzel bir ev nasıl yapacaklarını düşünürler ve hemen akıllarına Koruyucunun verdiği hediyeler gelir.
Verdiği torbanın içine bakarlar işlerine yarayacak şey varmı diye.Büyütücü karışımı işe yapabilir.
Küçük bir kulübeyi büyük bir kulübe haline getirebilirler.
Kulübeyi ormanın herhangi bir yerine yaparlarsa kaybedebilirler. Evlerini dikkat çekecek gözle görülecek bir yere yapmaları gerekir.
Evi ağaç üzerine yaparlarsa kolay bulabilirler.
Büyütücü karışımını ilk olarak ağacın üzerine sonrada yapmış oldukları küçük kulübenin üzerine döktüler.
Ağaç ve kulübe bir anda büyümeye başladı yaptıkları şeye kendileride şaşırdı.Ormanın en büyük ağacını yapmışlardı.
Kulübeye çıkmak için bir asansör tasarladılar.
Asansör ağaç evin zirvesine kadar çıkıyor. Iniş ve çıkışlar kolay oldu.Ağaç kulübe neredeyse ormanın her yerinden görülecek büyüklükteydi.
Ağaç evin içine girdiler. Kulübede son dokunuşlari yapmaya başladılar.
Akşam olmasına az kaldi ağaç evi bitirmişlerdi. Geceyi dışarıda geçirmeyecekleri için mutludurlar.Akşam olur..
Susarlar ve acıkırlar..
Hava karardığı için dışarı çıkamazlar gece ormanda neyle karşılaşacaklarını bilmedikleri için geceyi aç ve susuz geçirirler.
Uzun bir gecedir Aç ve susuz oldukları için uyumakta zorluk çekerler.Bir sağa bir sola dönerler uykuları gelmez.
Onlar için zor bir gece olur sabaha karşı yorgun ve bitkin düşerler uyuya kalırlar.
Sabah Olur yapmış oldukları ağaç eve güneşin ilk ışıkları vurar.3 Arkadaş uyanmazlar uyumaya devam ederler..
Zaman öğleye doğru yaklaşır.
3 Arkadaş'in boğazları kurumuştur ,karınları zil çalmaktadir. Uyanırlar, üzerlerini giyip yaptıkları asansörlé aşağıya giderler.
İlk önce su ihtiyaçlarını giderirler.
Daha önce su görmemiş gibi suya saldırırlar.Şelalenin oraya doğru koşmaya başlarlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amansız Mücadele
Adventure-Sonunun nereye varacağı kestirilemeyen iş, durum. TANITIM.. Oyuncular: Ali, Ismail, Can , Mert ,Talha Kurt: Lessy ,keyn , clayn,alex , sandy Vampir: Austin Ormanda macera'dan maceraya koşan 3 arkadaş.. Ormanda karşılarına çık...