Koruyucu:
Bugünkü görevinizi söylüyorum beni dikkatli dinleyin..!
Bugün yerin 3 kat altında bulunan kuantum gölüne gideceksiniz kuantum gönlündeki deniz kızının pulunu getireceksiniz deniz kızı ile ilgili birkaç bilgi vereyim, işinize yarayabilir.Deniz kızı zararsızdır ama bi sıkıntı vardır deniz kızı kimi görürse aşık oluyor o yüzden dikkatli olun aklınızı kullanıp bu dördüncü görevi de başarın. der. Koruyucu
3 Arkadaş uykusunu almış dinç bir şekilde tekrar yola koyulur uyuttur suyunu almaya gittikleri kayalıklara doğru yürümeye başlarlar.
1 saatlik yolun ardından kayalıklara gelirler yerin 1 kat altına indikleri için alışmışlar ve hemen kayaların üzerinden tutuna tutuna aşağıya inerler burası birinci kattir.
Kayalıklardan iki kat daha inmeleri gerekir inmeye devam ederler aşağıya indikce kayalar kayganlaşmaya başlar kayalara tutunmak zorlaşmıştır bir kontrolsüz harekette düşme tehlikeleri çoktur ama kazasız belasiz 3 arkadaş 3 kat aşağıya inmeyi başarmışlardır aşağıya indiklerinde suyun soğukluğundan mağaranın içi buz tutmuştur üşümeye başlamışlardır.
3 arkadaş tir tir titriyordur suyu daha görememişlerdir titreyerek yürümeye başlamışlardır yavaş yavaş kuantum gölüne ulaşmışlardır ama;
uzaktan biraz gölü izlemeye başladılar bir tehlike varmi herhangi bir aksi durum varmı diye göz gezdirmektedirler bu sırada Ali yine uyuşukluğunu sergileyip yere oturmuştur.
Ismail buna yine söylenmeye başlar..
"Ali uyuşukluk yapma hepimiz yorulduk üşüyoruz ama senin gibi uyuşuk davranmıyoruz az kaldi tamam sona yaklaştık, bu görevden sonra gerçi buna görev denmezde ,bildiğin ceza her neyse son bir tane kaldi sende bize biraz daha yardımcı olda bitirelim şu görevleri". Der sınırlı bir ses tonu ile..
Ali bu konuşmanın ardından biraz düşünür ve tamam der
"Kaçılın"
"ben hemen deniz kızından pulu alıp geliyorum siz beni burda bekleyin zaten koruyucu zararsız dedi bişey olmaz merak etmeyin beni.."
Ali hizli ve titrek adımlarla göle yaklaşır Deniz kızı diye bağırır ama ortalıkta kimse yoktur Ali tekrar Deniz kızı diye bağırır Deniz kızı yine gelmez Ali sinirlenmeye başlar ve ayağıyla suya doğru vurur Ali suya vurur vurmaz deniz kızı suyun yüzeyine çıkmıştır Deniz kızı yüzeye çıkınca bir an sessizlik olur Deniz kızı ile Ali göz göze gelir bakışmaya başlarlar.
Deniz kızı Ali'ye alıcı gözlerle bakmaktadır Ali ürkek bir sesle tam konuya girecek Deniz kızının ona doğru yaklaştığını fark ederDeniz kızı yavaş yavaş Ali'ye doğru yaklaşır Deniz kızı ağzından ilk kelimeleri şunlardır.
"AŞKIM,SENI ÇOK SEVIYORUM"der
birden oda suyun içinde puruşmuş dudaklarıyla öpücük atmaktadır Ali irkilir ve hızlı bir şekilde arkadaşlarının yanına koşar.
"Olum bu ne Koruyucu zararsız dedi bu manyak çıktı mağaranın içinde yerin 3 kat altında manyak Deniz kızıyla uğraşıyoruz ise bak arkadaş ya"
Koruyucu zaten söylemedimi der Can!
"NEYİ"
"Bizi dinleyen kim aklın bir karış havada!!"
Can:Deniz kızı ilk görüşte aşık oluyor diye , sen hemen atladın gittin.
Koruyucunun söyledikleri bi kulağından giriyor öteki kulağından çıkıyor biraz daha dikkatli ol Ali"Ali hariç 2 arkadaş düşünmeye başlar Deniz kızından pulu nasıl alırız diye
Can;bu deniz kızı Ali'ye aşık oldu bir daha aşık olacak hali yok ya yada belki bi süresi vardır o süre bitmeden gidip alalim pulu biz ikimiz Ali bizi burda beklesin çünkü Ali'ye aşık oldu ona sahip olamayınca bize zarar verebilir çünkü bizi tanımıyor
Hadi gidelim Ismail şu Deniz kızından pulu alalim.Ismail ve Can göle yaklaşırlar deniz kızı gölün yüzeyinde mutsuz yüzü asık şekilde durur Can suya yaklaşır Deniz kızı bunu farkeder ve hemen Can'in yüzüne bakar Can birden bakınca korkar kelimeler birbirine dolaşır "eeeeeee"diye uzatır.
Ismail baktı Can işin içinde çıkamayacak hemen lafa atilir.
"sizi kim üzdü böyle" der.
Deniz kızı:Beni kimse üzmedi onuda nerden çıkardin.
"Yüzünüz asık mutsuzsunuz biri sizi üzmüş belli kim üzdü seni" der. ismail
Deniz kızı: Siz iyi çocuklara benziyorsunuz size özel hayatımı anlatabilirim.Ben bir kişiyi sevdim ama beni bırakıp gitti.
"Kim o hayırsız"der ismail
Ali arkadan konuşulanları duyar ve ismail'e kızar ama onların yanına gidemez.
"Öyle ışte" der Deniz kızı
"sizin burda ne işiniz var buraya uzun zamandır insan uğramaz ben aşkıma daldım sizin buraya niye geldiğinizi sormayı unuttum."
"Şey aslında biz senden birşey istiyecektik ama nasıl söylesek bilmemki". der ismail ürkek bir sesle
"Söyleyin ben sizi arkadaş bildim benden zarar gelmez". der deniz kızı sevecen bir ses tonuyla..
"Hmm tamam o zaman şey biz senden bir tane pulunu rica edecektik verirsen çok mutlu oluruz." demi Can der ismail ortalığı biraz yumuşatmak için..
"He he evet verirseniz çok mutlu oluruz." ne yaptığını bilmeden şaşkın bir şekilde evet diyebildi Can
"Tabi alın bir tane bulu sizden mi kıskanacağım" der
ve bir tane pulunu verir.
Ismail pulu alır teşekkür eder ve hemen gölden uzaklaşırlar.
Ali yine yere oturmuş onları beklemektedir arkadaşlarını görünce ayağa kalktı
"naptiniz alabildinizmi pulu" der
"Aldık aldık hadi hemen burdan gidelim". der ismail güler bir yüz ifadesiyle..
3 Arkadaş soğuk mağarada çok üşümüşlerdir yukarı çıkmak için kayalıkların başına geldiler ve tırmanmaya başladılar kısa bir sürede yukarı çıkmayı başardılar çıkınca 3 arkadaş birbirine sarıldı bunu da sağ salim başardık hiç kimseye bişey olmadi Koruyucuda verdiği sözü tutarda bizi bu mağaradan serbest bırakır diye düşünmeye başladılar.
"Hadi gidelim verelim şu pulu gidelim dinlenelim bugünkü görev kolaydı zaten hadi gidelim"der ali sıkılmış bir tavırla..
1 saatlik yolun sonuna gelirler ve Koruyucunun yanına giderler
Ismail elindeki Deniz kızının pulunu Koruyucuya verir."Aferin çocuklar bu görevide başardınız sizi tebrik ediyorum
Isterseniz gidin dinlenin zaten mağaradan dışarı çıkamazsınız.
Iyi dinlenmeler.."Devamı gelecek okumaya devam edin....
Yorum vote önemli..
Yorum yaparsanız yanlışlarım olabilir bana bildirirseniz sevinirim..Iyi okumalar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amansız Mücadele
Adventure-Sonunun nereye varacağı kestirilemeyen iş, durum. TANITIM.. Oyuncular: Ali, Ismail, Can , Mert ,Talha Kurt: Lessy ,keyn , clayn,alex , sandy Vampir: Austin Ormanda macera'dan maceraya koşan 3 arkadaş.. Ormanda karşılarına çık...