Setelah 1 tahun berlalu aku pun bertunang dengan Jimin. Pada waktu itu aku rasa bahagia sangat. Dalam masa yang sama Jungkook menderita kerana tidak memilikiku. Aku pun tidak tahu akan perasaannya malah dia tidak pernah memberitahuku. Adoiii tak apa lah. Kita terus pergi cerita aku dengan Jimin.
Tiba-tiba seseorang mengetuk pintu rumahku. Aku pun pergi membuka pintu lalu terkejut.
"Eo mak kau ha," latah aku lalu mengetuk kepala Jimin.
"Sss adoii ni saya la chagi Jimin," ujar Jimin sambil mengusap kepalanya yang diketuk olehku tadi.
"Hmm hahaha tu la buat orang terkejut lagi," jawabku lalu membelek kepala Jimin yg sakit itu.
"Adoi lain kali tengok la dulu," ujar Jimin.
"Hehe ni datang kenapa ni?" tanyaku pelik.
"Oppa nak chagi," ujar Jimin sambil tersenyum evil.
"Aipp aipp tak boleh la oppa lepas kawin nanti la," jawabku lalu menutup mulut Jimin.
"Oppa nak sekarang. Oppa tak tahan dah," ujar Jimin sambil merapatkan badannya ke badan ku.
"Aihh sabar la nanti da..," tidak sempat aku berkata Jimin menciumku dengan rakus. Aku hanya mampu mendesah lalu membalas ciumannya sambil tanganku di leher Jimin. Tangan Jimin pula berada di pinggang ku.
"Hurmm hurmm" desah Jimin sampai berdarah bibirku dikerjakan.
"Auchh sakit la oppa," desah ku.
"Miann tapi oppa dah tak tahan," ujar Jimin lalu menciumku lagi.
"Oppa cukup la tu. Lepas kawin oppa akan dapat lebih dari ni," ujarku lalu menolak badan Jimin.
"Jom la kawin sekarang," balas Jimin sambil lengannya terkunci di pinggangku.
"Oppa I know you want it but wait for my result for a few day. Spm Shin Hye tak keluar lagi," ujarku sambil mengeluh.
"Hmm ye la. Tapi tu la 2 minggu lagi kot," balas Jimin sedih.
"Sabar lah kejap je lagi," ujarku.
"Nae chagi," jawab Jimin lalu memelukku.
"Eo lupa nak bagitau. Oppa esok kita ada appointment dengan owner yang buat baju pengantin tu," ujarku sambil tersenyum.
"Eo jinjja?? Okay esok oppa datang ambil chagi okay," jawab Jimin.
"Nae," jawabku lalu mencium Jimin di pipi.
"Ehh naughty ehh," gelak Jimin sambil memicit hidungku.
Setelah selesai mereka berborak. Jimin pun pulang ke rumah untuk menolong ommanya membuat hantaran mas kawin.
*Keesokkan harinya*
Jimin menunggu di depan rumahku. Aku pun keluar lalu masuk ke kereta Jimin. Dengan tak semena mena Jimin terus menciumku.
"Stop it oppa. Wait for a few day. Don't worry oppa akan dapat lebih," ujarku lalu menolak badan Jimin ke depan.
"Mian chagi oppa tak buat dah," ujar Jimin dengan sedih.
"Huu jangan la sedih Shin Hye janji Shin Hye akan ikut segala kemahuan oppa lepas kawin okay," ujarku sambil tersenyum.
"Nae," jawab Jimin.
Mereka pun pergi ke kedai butik dengan tenang. Setelah mereka sampai mereka pun masuk ke dalam butik lalu mencuba pakaian pengantin.
"Cantiknya chagi, your body so hot," puji Jimin sambil tersenyum.
"Jinjja?? Hehe gomawo oppa," balasku sambil ketawa.
*HMM AUTHOR DAH TAK ADA IDEA HUHUHU IF ADA REQUEST JUST COMMENT. NANTIKAN BAB SETERUSNYA K*
JIMIN : Eh cepat je ko nak tutup eh.
AUTHOR : Biarlah ishh nanti aku sambung la don't worry.
JIMIN : Hmm ye la tu.
AUTHOR : Eii menyampah korang jangan layan si Jimin tu😂 hahaha btw wait for new part okay. Annyeong
YOU ARE READING
WHO SHOULD I CHOOSE
FanfictionKisah ini dimana seorang gadis perlu membuat pilihan sama ada cinta atau persahabatan. Banyak rintangan yang dilalui oleh gadis itu kerana sesuatu desakan yang menimpanya